Boomers op TwitterX zijn altijd leuk.quote:
Ik denk dat dit ook is waarom je de andere deelnemers zo hoort protesteren, die konden het gedrag van de Israëlische delegatie en pers nog hebben TOTDAT ze besloten voor het eerst een land mid-contest te diskwalificeren dat NIET het betreffende land van hun klachten was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:03 schreef alpeko het volgende:
Los van wat Joost al dan niet gedaan of gezegd zou hebben, is het toch een schande dat Israel daar nog rondloopt als je leest over de verhalen van o.a. Ierland. Waar zijn die mee bezig. Wees blij dat je daar bij Gods gratie mag optreden en stel je een beetje nederig op i.p.v. dat provoceren de hele tijd.
Publiek zit vol met Nederlanders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
Crisisberaad bij de EBU nav. de Nederlandse reacties
Nee vooral met Ierland, Zwitserland en Griekenland denk ik die klacht indienen over gedrag Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
Mss omdat het niet in belang is van Joost en het lopende onderzoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de AvroTros niet precies bekendmaakt wat er gebeurd is als ze het allemaal zo’n bullshit vinden. Persconferentie en alles er op en er aan.
Waarschijnlijk omdat het bij het OM ligt en ze Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de AvroTros niet precies bekendmaakt wat er gebeurd is als ze het allemaal zo’n bullshit vinden. Persconferentie en alles er op en er aan.
Oh zeker, maar ik bedoel dat het incident met Joost zonder de aanwezigheid van Israël misschien ook had kunnen gebeuren. Dat weten we nog niet zeker natuurlijk, misschien was dat een druppel die de emmer deed overlopen, maar dan wordt het nog meer speculeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er wat mee te maken. Het was de vlam in de pan die al op ontploffen stond.
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar; RTL Boulevardquote:
Misschien ook weer regels van de EBU waardoor dat niet kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Soms denk je echt dat mannen hier een eeuwige maagd op zolder zijn.quote:
geheimhoudingsbeding. 100miljard boete.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Politie heeft het inmiddels wel aan de prosecutor overgedragen, dat zegt al wel wat meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef Stepperoller het volgende:
RTL Boulevard vindt het heel veelzeggend dat de politie is ingeschakeld, maar ja dat was met Mathieu van der Poel in Australië ook terwijl dat gewoon in het hotel zelf opgelost had kunnen worden.
Dus betrokkenheid van de politie sluit mi een storm in een glas water zeker niet uit.
Daar moet je toch schijt aan hebben op zo’n moment. Staan voor je mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Misschien ook weer regels van de EBU waardoor dat niet kan.
Dansers van Spanjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk je echt dat mannen hier een eeuwige maagd op zolder zijn.
Ik wacht nog op de eerste knappe man in ESF.
Helaas maak ik het er ook niet beter op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel...als iets bij het OM ligt zegt geen enkele advocaat: joh, ga effe je verhaal doen voor de wereldpersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Niet echt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Politie heeft het inmiddels wel aan de prosecutor overgedragen, dat zegt al wel wat meer
Wat hadden ze in godsnaam gedacht, dat ze lief zouden reageren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
Niet geil worden van Donsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me eerder protocol bij een bedreiging. De bedreiging kan ook nog steeds een belediging zijn die te letterlijk is opgevat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef Stepperoller het volgende:
RTL Boulevard vindt het heel veelzeggend dat de politie is ingeschakeld, maar ja dat was met Mathieu van der Poel in Australië ook terwijl dat gewoon in het hotel zelf opgelost had kunnen worden.
Dus betrokkenheid van de politie sluit mi een storm in een glas water zeker niet uit.
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
ESF lijkt me ook niet echt de plek daarvoor...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog maar 5% kans dat die hetero isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Iemand van de tv klaagt over Joost en die moet er uit, wij klagen al dagen over Israël en die mogen blijven"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook is waarom je de andere deelnemers zo hoort protesteren, die konden het gedrag van de Israëlische delegatie en pers nog hebben TOTDAT ze besloten voor het eerst een land mid-contest te diskwalificeren dat NIET het betreffende land van hun klachten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |