Boomers op TwitterX zijn altijd leuk.quote:
Ik denk dat dit ook is waarom je de andere deelnemers zo hoort protesteren, die konden het gedrag van de Israëlische delegatie en pers nog hebben TOTDAT ze besloten voor het eerst een land mid-contest te diskwalificeren dat NIET het betreffende land van hun klachten was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:03 schreef alpeko het volgende:
Los van wat Joost al dan niet gedaan of gezegd zou hebben, is het toch een schande dat Israel daar nog rondloopt als je leest over de verhalen van o.a. Ierland. Waar zijn die mee bezig. Wees blij dat je daar bij Gods gratie mag optreden en stel je een beetje nederig op i.p.v. dat provoceren de hele tijd.
Publiek zit vol met Nederlanders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
Crisisberaad bij de EBU nav. de Nederlandse reacties
Nee vooral met Ierland, Zwitserland en Griekenland denk ik die klacht indienen over gedrag Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
Crisisberaad bij de EBU nav. de Nederlandse reacties
Mss omdat het niet in belang is van Joost en het lopende onderzoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de AvroTros niet precies bekendmaakt wat er gebeurd is als ze het allemaal zo’n bullshit vinden. Persconferentie en alles er op en er aan.
Waarschijnlijk omdat het bij het OM ligt en ze Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de AvroTros niet precies bekendmaakt wat er gebeurd is als ze het allemaal zo’n bullshit vinden. Persconferentie en alles er op en er aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |