SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neinquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgi, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Jawohlquote:
En als ik ooit ga scheiden kom ik naar je toe
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Euro tat pa?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
Jawo
[..]
hl
En als ik ooit ga scheiden kom ik naar je toe
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs voor een emoji ziet het er ranzig uitquote:
DM’s gonzen zacht,
Wie wat waar wanneer hoelaat en vooral waarom!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.DM’s gonzen zacht,
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer hoelaat en vooral waarom!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nac breda
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een natte handtekening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk is dts ook wel de roddelrubriek
DM’s gonzen zacht,
Wie is dan Yvonne Coldenogwattus in dts ?DM’s gonzen zacht,
Nu heb ik zin in patat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met n letter.![]()
Neejquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:42 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is dts ook wel de roddelrubriekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?quote:DM’s gonzen zacht,
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij houdt wel een schriftje bijquote:
DM’s gonzen zacht,
Nou misschien een beetjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?![]()
Wat ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat? Jij Justin?quote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat dan? Namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.![]()
![]()
Ja nee ja, wat is dit?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
Dot. Wie andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
Wie is dan Yvonne Coldenogwattus in dts ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
Breaking noemt Paul het meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies, maar wel je oordeel al over mij klaar hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I don’t even know who the fuck you are.![]()
Natnek SC![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
hi fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd
DM’s gonzen zacht,
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd![]()
![]()
We will rave.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar zijn sommigen ook groot mee gewordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Die is nu helemaal aan flarden.
Ik had al geen pittig imago, en nu is die helemaal 'down the drain'.
Ik ga wel tellen....
[ afbeelding ]![]()
![]()
1quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Die is nu helemaal aan flarden.
Ik had al geen pittig imago, en nu is die helemaal 'down the drain'.
Ik ga wel tellen in MEN....
[ afbeelding ]![]()
Dat klopt. Jij bent een fanatiek teller....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zijn sommigen ook groot mee geworden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij bent een fanatiek teller....![]()
![]()
Hier allemaal vogeltjes die fluiten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn verdriet even wegspoelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rod kokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de gang?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is toch dat liedje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rieu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Astronoom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik kan wel even vooruit...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Juffrouw Jannie.quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bakkie troost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, best wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Juist, jij begrijpt het.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Open wonden nuquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt thee en koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een toestand allemaal.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het songfestival zal nooit meer hetzelfde zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Het songfestival zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Ga jij kijken vanavond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We will rave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef mario390 het volgende:
wie gelooft me helpen te kunnen??
mag ik wat vragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dezelfde desillusie die je hebt als wanneer een avondje stappen op het laatste moment niet doorgaat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
x3quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dezelfde desillusie die je hebt als wanneer een avondje stappen op het laatste moment niet doorgaat.![]()
Of dat je niet in haar broekje mag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dezelfde desillusie die je hebt als wanneer een avondje stappen op het laatste moment niet doorgaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dat je niet in haar broekje mag.![]()
![]()
Dezelfde strekking inderdaad. Je bent hevig teleurgesteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dat je niet in haar broekje mag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vast wel #2quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef mario390 het volgende:
wie gelooft me helpen te kunnen??
mag ik wat vragen?![]()
Huh?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef mario390 het volgende:
of je hier misschien mijn beelden vindet
met mijn minky??![]()
Ik ga even zoeken in messenger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef mario390 het volgende:
of je hier misschien mijn beelden vindet
met mijn minky??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als hij het al goed schrijftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken minky niet, dus zou niet weten waar ik die moet vinden![]()
Minky was Mario zijn kad.Is overleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef mario390 het volgende:
ik had beelden op de oude handy maar
dat is kaputt gangen, en de fotos zijn weg![]()
Oostenrijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van welk land is het nummer "We will rave" ramdiedamdam?![]()
![]()
Dan moet hij terugzoeken in dts van die periodequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Minky was Mario zijn kad.Is overleden.![]()
Ik ben bang dat als ik op 'Minky' google, er binnen 15 minuten een arrestatieteam voor mijn deur staat![]()
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Minky was Mario zijn kad.Is overleden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Douze pointsquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, het is correct, tevens juist en ook accoord.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mario390 in 40+ / [40+ SC #4911] De ene kaasflap is de andere nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef mario390 het volgende:
is op mijn bed overleden ,nach
en minutenange krampf![]()
Op youtube:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben bang dat als ik op 'Minky' google, er binnen 15 minuten een arrestatieteam voor mijn deur staat
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:16 schreef mario390 het volgende:
is op mijn bed overleden ,nach
en minutenange krampfocharm
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dank je patatjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
mario390 in 40+ / [40+ SC #4911] De ene kaasflap is de andere niet![]()
![]()
Mag ik even heel trots zijn op de users hier![]()
DM’s gonzen zacht,
R.I.P DTS.![]()
Die hebben wel een Lindtje verdiendquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Mag ik even heel trots zijn op de users hier![]()
![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Hier kan wel een slotje op.
Eurovisie Songfestival“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt allemaal wel mee hoorde ik laatst iemand zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
Kan die niet een keer een fakkel verwarren met een cobra?![]()
![]()
Wijven voetbal kijken rennen rennen rennen met je kutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het mooie in dit filmpje is zijn gedoe over politie geweld terwijl ze hem met zachte hand verwijderen als een klein kind terug naar de zandbak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zwom net iemand in de zee, brrrHappiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
In bikini.quote:
Zelfs nog op het strand! Als de wind goed staat heb ik internetquote:
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
We will rave.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef mario390 het volgende:
eishockey world wm in prag
austria vs dnmark“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jah, naaktstrand was me te ver fietsen, luie dag vandaagquote:
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Had je nu ff een goed windvlaagjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs nog op het strand! Als de wind goed staat heb ik internet![]()
![]()
Big spoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of misschien zijn het de zonnestormen?quote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Zijn jullie liever grote of kleine lepel?Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Kan ook! Is het goed uit te houden daar?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien zijn het de zonnestormen?![]()
![]()
Post #229quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie liever grote of kleine lepel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chemtrails.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien zijn het de zonnestormen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap jij die?quote:
Jazeker, jammer dat ik morgenavond weer naar huis moetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ook! Is het goed uit te houden daar?Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Blijft gekquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Minimaal!quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb ‘last’ van gratis Margarithatrails
Geniet er nog maar even lekker vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, jammer dat ik morgenavond weer naar huis moetMorgen ook prachtig weer ☀️
![]()
Pozza?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Free Joost Klein. Free free Joost Klein roepen ze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🍸quote:I'm surrounded by morons!
Hoeveel gaan het er vandaag worden?quote:
Samen met Fogelin nu?Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Die Duitsers manquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
potverdikke ook nog een schutting geplaatst ook nog![]()
kroatie ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee
we will rave, ramdiedamdam
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef ToT het volgende:
https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contest
Joost is dus officieel gebolkt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef ToT het volgende:
https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contest
Joost is dus officieel gebolkt?
Niet al teveel want ik ga straks naar een musical.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeveel gaan het er vandaag worden?
Samen met Fogelin nu?
Nee, Fogelin is ergens anders, in Noorwegen.I'm surrounded by morons!
Israel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef mario390 het volgende:
de insiders, en medien denken dat kroatie
wird winnen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en dat had Joost moeten zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef mario390 het volgende:
de insiders, en medien denken dat kroatie
wird winnen![]()
![]()
Bolk die JustinI'm surrounded by morons!
Liev zijn kinders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ich brauch nur punckten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk ook IsralHappiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Is ook lekkerquote:I'm surrounded by morons!
Je bent zelf lekkerquote:
quote:
Mwah, ik voel me vandaag niet zo lekkerquote:
Hopelijk straks wel zin in barbecue want heb nog speklapjes liggen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me vandaag niet zo lekker
Hopelijk straks wel zin in barbecue want heb nog speklapjes liggen![]()
![]()
![]()
De speklapjes van Amyquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me vandaag niet zo lekker
Hopelijk straks wel zin in barbecue want heb nog speklapjes liggen
Altijd gezellig in het tuinhuisjequote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Heer killem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeg ze weer of je nog iets ging doen vandaag?![]()
Ja,dat deed ze net.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: