SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neinquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Jawohlquote:
En als ik ooit ga scheiden kom ik naar je toe
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Euro tat pa?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
Jawo
[..]
hl
En als ik ooit ga scheiden kom ik naar je toe
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs voor een emoji ziet het er ranzig uitquote:
DM’s gonzen zacht,
Wie wat waar wanneer hoelaat en vooral waarom!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.DM’s gonzen zacht,
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer hoelaat en vooral waarom!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nac breda
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een natte handtekening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk is dts ook wel de roddelrubriek
DM’s gonzen zacht,
Wie is dan Yvonne Coldenogwattus in dts ?DM’s gonzen zacht,
Nu heb ik zin in patat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Neejquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:42 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is dts ook wel de roddelrubriekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?quote:DM’s gonzen zacht,
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij houdt wel een schriftje bijquote:
DM’s gonzen zacht,
Nou misschien een beetjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?![]()
Wat ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht ! Jij?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat? Jij Justin?quote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat dan? Namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och een paar hebben weer iets leuks gevonden hoor.![]()
![]()
Ja nee ja, wat is dit?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
Dot. Wie andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
Wie is dan Yvonne Coldenogwattus in dts ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
Breaking noemt Paul het meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies, maar wel je oordeel al over mij klaar hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I don’t even know who the fuck you are.![]()
Natnek SC![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
hi fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grooot nieuws
GG is ontmaskert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd
DM’s gonzen zacht,
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd![]()
![]()
We will rave.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Nee klaar met ESF
De rust op fok is amper wedergekeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar zijn sommigen ook groot mee gewordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Die is nu helemaal aan flarden.
Ik had al geen pittig imago, en nu is die helemaal 'down the drain'.
Ik ga wel tellen....
[ afbeelding ]![]()
![]()
1quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Die is nu helemaal aan flarden.
Ik had al geen pittig imago, en nu is die helemaal 'down the drain'.
Ik ga wel tellen in MEN....
[ afbeelding ]![]()
Dat klopt. Jij bent een fanatiek teller....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zijn sommigen ook groot mee geworden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij bent een fanatiek teller....![]()
![]()
Hier allemaal vogeltjes die fluiten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd voor koffie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn verdriet even wegspoelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rodé kokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de gang?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is toch dat liedje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rieu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Astronoom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: