Ah, ik zie het, dat had ik even gemist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij is Israëlisch van origine.
Het staatshoofd is anders rijker dan rijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Luxemburg
Dat zijn zegmaar Fransen maar dan nóg kutter
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij is Israëlisch van origine.
Kunnen wel hun billen afvegen met briefjes van 100quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Luxemburg
Dat zijn zegmaar Fransen maar dan nóg kutter
Maar daar heb je dan helemaal niets meer aan natuurlijk, mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zit dan vast wel genoeg vertraging in om te knippen oid
Hopelijk zijn er nog landen die vanavond hun mening geven aan bv het eind van hun optreden
Compleet uitstralingsloze uithoek met hun schijndemocratie en de doodsaaie broers Schleck. Hadden WE echter nooit moeten afstaan, wel een mooie buitenplaats om te hebben.quote:
Nee die nummers blijven hetzelfdequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Japepk het volgende:
Stel je het fluitconcert zometeen voor nu Israël in volgorde de plek van Nederland heeft ingenomen
Officieel niet. Officieel zijn ze nog immer 6e (wat ik uit jouw post haal dat ze zijn/waren)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Japepk het volgende:
Stel je het fluitconcert zometeen voor nu Israël in volgorde de plek van Nederland heeft ingenomen
Gewoon Europapa erdoorheen zingenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Japepk het volgende:
Hoop dat ze onderaan eindigen. Waar dat zeiknummer overigens thuishoort.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Nee maar maakt wel een statementquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan helemaal niets meer aan natuurlijk, mosterd na de maaltijd.
Dus ze slaan 5 over. Lekker verwarrend voor tv kijkersquote:
Maar Israel treedt vanavond wel als vijfde aan (op nr. 6).quote:
In 73 Zweedse voorrondes! Dus je zat half goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet echt, geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat ABBA geen 2 keer heeft meegedaan. Dank
Nouja beter dan dat de artiesten nu allemaal plaatjes maken met stem 22. En dat mensen dat doen en dan op een ander land stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze slaan 5 over. Lekker verwarrend voor tv kijkers
Het dondertquote:
Lijkt me knap vermoeiend als je in 73 voorrondes moet meedoenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
In 73 Zweedse voorrondes! Dus je zat half goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |