Echte poepz0r kwaliteitspost, bohhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat is dat lekkere mokkel uit Noorwegen ja boh
110% anti-Luxemburgquote:
Zweden kan hier weinig aan doen, als host. Die bepalen dit niet. Te makkelijk om het in de schoenen van "Zweden" te schuiven. EBU is de boosdoener. Alsof Zweden als host kan bepalen wie er mee mogen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Daar zit dan vast wel genoeg vertraging in om te knippen oidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Om live in deze shitshow ongenoegen te laten blijken, hopelijk.
Er zou een liedje komen over österdahlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik gok op nog een paar pauzenummers met Zweedse eigengeilerij vanavond, idd.
België trekt zich ook terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine voorspelling;
Nog twee landen stoppen ermee. Stop de tijd
Niet echt, geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat ABBA geen 2 keer heeft meegedaan. Dankquote:
Ook property,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Waar hij van verdacht wordt;
[..]
‘Fuck off’ zal het dus niet zijn
We kunnen, net als toen, de diskwalificatie interpreteren als een "nationale ramp" en dan wegens omstandigheden niet uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zat het dan met de 2000 editie?
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?quote:
Jawel maar 1 x werden ze niet gekozen. Ze deden toen mee met Ring Ringquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet echt, geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat ABBA geen 2 keer heeft meegedaan. Dank
Oh jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met Luxemburg als land te maken maar waar ze geboren is dat ze zo reageert.
Top Ideequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We kunnen, net als toen, de diskwalificatie interpreteren als een "nationale ramp" en dan wegens omstandigheden niet uitzenden.
Onafhankelijkheid per direct terugdraaien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Annexeren die handel en er een gevangenis o.i.d. van maken
Luxemburgquote:
Zij is Israëlisch van origine.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?
Stonk hij uit zijn bek?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat meisje had zelf ook al op twitter gepost dat Joost niet in de buurt van haar zou mogen ademen.
Heeft gewoon met haar achtergrond te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |