Ja eindelijk een écht televotenummer, die je volgens mij zowat nooit gaat overtreffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat moment had ik me dus echt op verheugd. Echt zwaar klote dat we dat gewoon nooit gaan zien.
Zou toch geniaal zijn "Hi guys, having fun without me?"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet of Joost het wil, maar we kunnen natuurlijk de stemmen van Nederland door hem laten geven.
Ze zetten gewoon Willem van Beusekom weer in dat hokje, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hoe gaat hij straks in dat hokje commentaar leveren alsof er niets gebeurd is...
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Zou toch geniaal zijn "Hi guys, having fun without me?"
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal geen feit. Dat kun je helemaal niet zeggen.
Onzin deed Maneskin ook continuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.
Mag niet volgens de regels Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef ashardalan het volgende:
Gewoon die Nederlandse gozer volgend jaar weer sturen, met hetzelfde liedje.
Weekend at Bernies 3?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zetten gewoon Willem van Beusekom weer in dat hokje, dat zal ze leren
Ik dacht dat haar songwriter dat had gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat meisje had zelf ook al op twitter gepost dat Joost niet in de buurt van haar zou mogen ademen.
Meltdown incoming.quote:
In diezelfde persco verdedigde hij Eden Golan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik ben hier enkel als ramptoerist...
Ze moetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom wil Nederland nog punten geven eigenlijk?
quote:De Noor Alessandra Mele zou tijdens de Eurovisieshow op zaterdag de punten van Noorwegen toekennen. Nu trekt ze zich enkele uren voor de uitzending terug uit de taak, meldt NRK in een persbericht.
De reden is de ontstoken situatie in Malmö dit jaar, staat er in het persbericht.
– We hebben er geen commentaar op, zegt Meles-manager Guttorm Raa wanneer VG hem vraagt wat Mele in de situatie doet aftreden.
NRK-kanaalhost Ingvild Heljesen neemt de taak op zich om punten toe te kennen in plaats van Mele.
Verplicht en zoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom wil Nederland nog punten geven eigenlijk?
Wordt overgenomen door een anderquote:
Andere toonhoogtequote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.
Erg jammerquote:
Gelukkigquote:
En heeft ABBA niet meerdere keren gewonnen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.
Hoe zat het dan met de 2000 editie?quote:
Oh dat is een plaatje, geniepig weer hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden eerder tiktoks opgenomen samen
Nee, en al hadden ze dat wel, dan nog was het niet met hetzelfde lied geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En heeft ABBA niet meerdere keren gewonnen?
Inderdaad. Laat het dan maar gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En anders? Word je uitgesloten van het songfestival?
Tenzij de NPO zelf een verzonnen onderzoek start?quote:
Nou mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En anders? Word je uitgesloten van het songfestival?
Iets met contract en zo?quote:
Zij was thicc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat is dat lekkere mokkel uit Noorwegen ja boh
Vanwege een incident achter de schermen, waarmee de organisatie momenteel bezig is. Volgens de nu.nl liveblogquote:
Dat laatste wist ik idd, maar was een vraag. Dacht dat ze meermaals hadden gewonnen. Ik meen me te herinneren dat ze meermaals meegedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, en al hadden ze dat wel, dan nog was het niet met hetzelfde lied geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |