Ik verwacht een outfit met blauwe puntige schouders.. op zijn minst... en t zou geweldig zijn als ze dan roept, Our 12 points go to the Netherlands!!! Heb je een statement gemaakt en gelijk alle stemmen ongeldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Nikkie de Jager dat op een prima manier gaat doen.
Precies dit! Cornald is ook behoorlijk PC in mijn beleving, dus die zou het dan niet bestempelen als 'eigenlijk niks gebeurd' (weet niet meer precies wat zijn woordkeus was).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
Loyaal aan het Songfestival, niet per se Joost Klein als die zich echt heeft misdragen.
Nou nou wat een statement. Je kan ook gewoon zeggen ebu go fuck yourself. Komt iets beter over ipv dat halve werk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik verwacht een outfit met blauwe puntige schouders.. op zijn minst... en t zou geweldig zijn als ze dan roept, Our 12 points go to the Netherlands!!! Heb je een statement gemaakt en gelijk alle stemmen ongeldig.
Link? Ze doen namelijk niet mee dit jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef FYazz het volgende:
Roemenië geeft op X ook statement af.
"Statement on Joost Klein' s disqualification from the Eurovision Song Contest 2024 👇
The Eurovision Romania Community stands with Joost and condemns the actions made by the EBU and its ruling board. 🇷🇴"
EBU terugdraaien GENOTquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef FYazz het volgende:
Roemenië geeft op X ook statement af.
"Statement on Joost Klein' s disqualification from the Eurovision Song Contest 2024 👇
The Eurovision Romania Community stands with Joost and condemns the actions made by the EBU and its ruling board. 🇷🇴"
Jawel. Is al verklaard dat we dat gaan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij mogen we ook geen punten geven
Jawel, centjes hè, dat kan natuurlijk gewoon door gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij mogen we ook geen punten geven
Onzin, Bizzey heeft zelf al in eerdere interviews aangegeven dat de kracht van herhaling wat hij doet dus "traag traag traag" over komt waaien uit Zuid Amerika. De reggeaton achtige beat van Griekenland is geen copyright op te nemen, zoveel artiesten hebben dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Griekenland krijgt nog plagiaat zaakje van Bizzey denk ik
Dan is diskwalificatie nog steeds disproportioneel , wanneer je verder niet ingaat op wat er nu precies gebeurd is. Dan moet je ook open kaart spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
De lat voor ‘wangedrag’ ligt een stuk lager dan die voor strafrechtelijke bedreiging. Zelfs als men het niet genoeg vindt voor strafrechtelijke vervolging, kan hij zich nog steeds zodanig misdragen hebben dat uitsluiting gerechtvaardigd is.
Ah okayquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
Jawel. Is al verklaard dat we dat gaan doen.
Hij kan nog zo hard roepen dat het een schande is maar uiteindelijk ben en blijf je gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cornald kennende zegt hij dit echt niet zomaar.
Zolang ik de toedracht niet weet ga ik uit van de beslissing waarover lang is nagedacht en waarbij uit blijkt dat de regels zijn geschondenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat is de makkelijkste weg. Als ik er maar geen last van heb
Wat al vaker gezegd wordt verdachtmakingen zonder goed onderzoek deugen niet. Veel mensen doen een horen zien en zwijgen trucje om maar niet op de barricaden te komen. Ik heb absoluut geen medelijden met de demonstranten in Amsterdam maar zij komen wel ergens voor op, dat is ook te prijzen.
Gewoon een verkeerde en totale random puntentelling doorgevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou wat een statement. Je kan ook gewoon zeggen ebu go fuck yourself. Komt iets beter over ipv dat halve werk.
Best wel jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Link? Ze doen namelijk niet mee dit jaar.
Lijkt me lastig als je al kan stemmen vanuit ROTWquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
Dalijk draaien ze het terug lach me kapot
https://twitter.com/ERCommunity_/status/1789262597381881973quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Link? Ze doen namelijk niet mee dit jaar.
Alleen landen die in de semi's afgevallen zijn plus Joost 12quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon een verkeerde en totale random puntentelling doorgeven
Vind ik niet, dan haal je jezelf wel naar beneden. Als je dat echt duidelijk wilt doen, dan trek je je NU volledig terug uit de EBU, dan zeg je pas "go fuck yourself"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou wat een statement. Je kan ook gewoon zeggen ebu go fuck yourself. Komt iets beter over ipv dat halve werk.
Er is waarschijnlijk een reden waarom Albanië altijd een kutte startplek krijgt en Roemenië nu niet meer meedoet (buiten financiële problematiek om).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
Weer een land dat zich uitspreekt Roemenië! Worden er steeds meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |