Benieuwd of we nog mogen stemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze DQ meer in het voordeel van Kroatië is dan van Israël.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Noem het een complot. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Nederland een gevaar was voor de winst van Israël. Dus hebben ze iets kleins gezocht als een stok om mee te slaan. Winst Israël veiliggesteld
Ja precies. Maar waarom zouden ze het dan zo zwaar straffen? Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet in.
Het incident staat op zichzelf maar gewoon te zwaar bestraft, als ik de berichten mag geloven.
Dat lijkt me overdreven. Wel werd er her en der op gehint dat Joost Klein - ook al eerder - een anti-Israelisch/oorlogstatement had willen maken; als je dan voor een complot zou gaan, zou ik zeggen dat ze hem een te groot risico vonden om 3 minuten lang in beeld te laten lopen. Of dat ze een toevallige en echte klacht bij de EBU aangrepen om hem eruit te gooien, zonder dat er voorbedachte rade in het spel was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Noem het een complot. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Nederland een gevaar was voor de winst van Israël. Dus hebben ze iets kleins gezocht als een stok om mee te slaan. Winst Israël veiliggesteld
Er loopt nog wel een juridisch onderzoek met mogelijk een strafzaak tegen hem, dus ik neem aan dat het weinig verstandig gaat zijn dat hij de media gaat opzoeken met inhoudelijke details.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Ericr het volgende:
Als je er uit ligt gelden embargos niet meer neem ik aan. Hopelijk snel uitleg van kamp Joost
Nee joh, dat soort solidariteitsacties is altijd goedkoop praten maar als het puntje bij paaltje komt is het gewoon ieder voor zich hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof nooit dat een ander land zicht gaat terugtrekken alleen omdat Joost uit de bocht is gevlogen. Maar we zullen zien.
Ach heb er zelf niet veel mee, maar we blijven Nederlander dus waar een Nederlander aan meedoet is gewoon altijd #teamNederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik leef wel oprecht mee met die mensen die een kaartje hebben gekocht speciaal voor Nederland.
AVROTROS vindt van niet. Cornald Maas vindt ook van niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
Shit... heb tickets voor de liveshow vanavond. Ik had zo'n zin in een geweldig feestje, om luid Europapa mee te zingen, te dansen. Het wordt nu zo veel minder leuk. En het is zo moeilijk om een oordeel te hebben omdat er zo weinig bekend is. De EBU moet een goede reden hebben om zo'n beslissing te nemen.
Natuurlijk wel, ze willen nog wel geld aan ons verdienen.quote:
Ze gaan niks melden, want dit zo snel mogelijk onder het tapijt worden geveegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
benieuwd naar de houding tijdens de liveshow straks. gaan ze doen alsof hun neus bloedt? of een opmerking erover maken?
Is maar de vraag maar dat weten zij beter natuurlijk. Iemand uitschelden zal in Zweden nooit meer kunnen opleveren dan een boete. Als er al vervolgd wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef Leshy het volgende:
[..]
Er loopt nog wel een juridisch onderzoek met mogelijk een strafzaak tegen hem, dus ik neem aan dat het weinig verstandig gaat zijn dat hij de media gaat opzoeken met inhoudelijke details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |