Genoeg landen waar dit soort gedrag van artiesten niet gepikt wordt. Landen waar ze nog wel fatsoen hebben.quote:
Ik wist tot voor dat hele Europapa geneuzel niet eens wie die Joost Klein was en dan kom ik ook nog uit Friesland...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Weet jij het, weet ik het. Maar kennelijk trekt het onze waardevolle aandacht, en dus heb ik en ook jij nog nooit zo genoten van het ESF
daarom, mijn logica is onfeilbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wist tot voor dat hele Europapa geneuzel niet eens wie die Joost Klein was en dan kom ik ook nog uit Friesland...![]()
Maar goed, ik vind dit idd een erg vermakelijke ontwikkeling.
Bij r/eurovision denk je op een open inrichting rond te lopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:03 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Man man man Israel krijgt echt overal de schuld van.
Kwam deze net nog tegen:
"Isr*el’s delegation is running ads on YT on Joost’s semi-final video. You can’t make this shit up. No decency or shame from them."
Alsof Israel team nu ook al de macht heeft om Youtube reclames te beinvloeden...
Ik hou mij hart vast als Israël vanavond wint.quote:
Vond het ook wel opvallend dat de nadruk op vrouwelijke medewerker werd gelegd in het statement van de organisatie. Maakt dat verschil?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In de #metoo en woke tijden moet je op je tenen lopen, vooral in landen als Zweden.
Ja, mannen mag je gewoon helemaal verrot schelden, doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vond het ook wel opvallend dat de nadruk op vrouwelijke medewerker werd gelegd in het statement van de organisatie. Maakt dat verschil?
Daar kwam die ook vandaan ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij r/eurovision denk je op een open inrichting rond te lopen
Ja natuurlijk, in de publieke opinie vinden mensen dat vaak net een tandje erger, en een tegenreactie daardoor begrijpelijker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vond het ook wel opvallend dat de nadruk op vrouwelijke medewerker werd gelegd in het statement van de organisatie. Maakt dat verschil?
Armenië is ook je stem waard. 10 voor Israël, 10 voor Armenië.😉quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hou mij hart vast als Israël vanavond wint.
...en dan moet volgende jaar de oorlog wel voorbij zijn, want waar moeten we anders het songfestival houden.
Zal ook wel veelal terecht zijn. Ze kunnen niks, willen niks en doen niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, mannen mag je gewoon helemaal verrot schelden, doe ik ook altijd.![]()
![]()
Nee joh. Ik heb er allang vrede mee dat ik als blanke man zijnde vrijwel altijd de Sjaak ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, in de publieke opinie vinden mensen dat vaak net een tandje erger, en een tegenreactie daardoor begrijpelijker.
Kan je hypocriet vinden, maar dat is de massa ook, en grote bedrijven handelen daarnaar.
Nee hoor, maar bij een heel klein groepje sneue schreeuwers ben jij de klos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb er allang vrede mee dat ik als blanke man zijnde vrijwel altijd de Sjaak ben.
oeiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, mannen mag je gewoon helemaal verrot schelden, doe ik ook altijd.![]()
![]()
Maar naast de Israëlhaat ook gewoon echt een groot deel labiel lijkt het. Huilbuien, paniekaanvallen, overdreven verering etc. etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Daar kwam die ook vandaan ja.
Als Israël wint vanavond ga ik meteen daar kijken, kijken hoe het daar ontploft.
Emma Wortelboerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar naast de Israëlhaat ook gewoon echt een groot deel labiel lijkt het. Huilbuien, paniekaanvallen, overdreven verering etc. etc.
We krijgen maatschappelijk van veel dingen de schuld, maar de lekkerste vrouwen ter wereld kiezen desgevraagd 9 van de 10 keer nog steeds voor de blanke man uit de westerse wereld dus ik denk dat we deze wel uit kunnen zitten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb er allang vrede mee dat ik als blanke man zijnde vrijwel altijd de Sjaak ben.
Ja, misschien is het een generatiedingetje en wordt de soep niet zo heet gegeten. Maar als ik sommige comments zo lees, mijn godquote:
Gisteren genoeg "My mental health can't handle this!" comments toen het nieuws over Joost naar buiten kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar naast de Israëlhaat ook gewoon echt een groot deel labiel lijkt het. Huilbuien, paniekaanvallen, overdreven verering etc. etc.
Dat krijg je er van als je 3de wereld religekkie barbaren massaal je land importeert. Dan krijg je 3de wereld religekkie barbaren praktijken.quote:
Nou is dat juist een van de weinige zelf-diagnoses die ik bij dat soort figuren werkelijk zonder enige twijfel geloof.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Gisteren genoeg "My mental health can't handle this!" comments toen het nieuws over Joost naar buiten kwam.
Blanke man zijn is een beetje zoals het ouderschap, je hebt zowel de lasten als de lusten :-)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We krijgen maatschappelijk van veel dingen de schuld, maar de lekkerste vrouwen ter wereld kiezen desgevraagd 9 van de 10 keer nog steeds voor de blanke man uit de westerse wereld dus ik denk dat we deze wel uit kunnen zitten.
Ja dit jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:12 schreef Zoddie het volgende:
[..]
"Verbinder"
De eerste artiest die uit de ESF geschopt wordt voor bedreiging....
Kort samengevat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Val net in het nieuws... Wat is hier gebeurd?
Gewoon maar weer doorlopen?
Hij heeft een meisje van de productie blijkbaar verbaal of fysiek belaagd, dit was van zo'n ernstige mate dat de politie erbij is gehaald. Nu is hij gediskwalificeerd, niet raar in de woke #metoo tijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Val net in het nieuws... Wat is hier gebeurd?
Gewoon maar weer doorlopen?
quote:Ierse Bambie Thug boos over commentaar op Israëlische tv
De Ierse deelnemer Bambie Thug is boos op commentaar over diens optreden op Israëlische tv. De deelnemer eist dat de EBU stelling neemt tegen het commentaar en vindt Israël moet worden uitgesloten van deelname.
Tijdens het optreden van Bambie Thug waarschuwde de de commentator van de Israëlische publieke omroep dat dit optreden eng zou zijn voor kinderen. De presentatoren stelden dat er "satanische symbolen, voodoopoppen en zwarte magie" in het optreden zouden voorkomen. Ook werden er opmerkingen gemaakt over de non-binaire identiteit van de artiest. De opmerkingen zijn volgens Bambie Thug in strijd met de regels van het songfestival.
Op het persoonlijke account van Bambie Thug spreken ze van een "situatie die de onmiddellijke aandacht van de EBU vereist". Vanwege het Israëlische commentaar heeft Bambie Thug niet meegedaan aan de laatste generale repetitie, de zogenoemde familieshow.
Bron: NOS
Nu ligt de norm voor grensoverschrijdend gedrag in npo/Hilversum land ook best ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat als er zo weinig aan de hand is ze wel geheim houden wat er is gebeurd
Lijkt me geen woord aan gelogen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
Meer pogingen tot een volgende diskwalificatie.
[..]
Israël willen uitsluiten omdat een commentator op tv waarschuwt dat de act wel eens eng kan zijn voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goeie samenvatting!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje van de productie blijkbaar verbaal of fysiek belaagd, dit was van zo'n ernstige mate dat de politie erbij is gehaald. Nu is hij gediskwalificeerd, niet raar in de woke #metoo tijden.
Ondertussen is de anti Israël kliek, op FOK! zie je die aan het werk in het esf forum, aan het proberen de schuld in de schoenen van Israël te schuiven die hier niets mee te maken hebben maar dat is een groot zionistische complot of zoiets.
De gehele cancel NPO schreeuwt ondertussen massaal "onrecht" terwijl ze ons onthouden van meer informatie over het incident zodat we zelf een oordeel kunnen vormen of Joost een grens heeft overschreden of gewoon slachtoffer is geworden van de steeds strenger wordende omgangsregels zo ook in Zweden. Ironisch mede veroorzaakt door de NPO.
Zo ben je wel een beetje bij.
Meh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze Ieren, wiens act er inderdaad walgelijk uitziet, waren trouwens voor het begin van het Songfestival al aan het oproepen voor een boycot van Israël. Het zullen wel Sinn Féin stemmers zijn, die hebben immers een dikke vriendschap met Hamas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Israël willen uitsluiten omdat een commentator op tv waarschuwt dat de act wel eens eng kan zijn voor kleine kinderen.
Walgelijk antisemitisme.
Dat zegt nog niks natuurlijk, door de vele gevallen van grensoverschrijdend gedrag in Hilversum kan zijn beeld vertroebeld zijn.quote:
Nee, ik neem het Israël niet kwalijk, heeft er niets mee van doen. Maar ik ga alleen kijken voor de ophef die dit mogelijk teweeg brengt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar velen, zo ook op FOK! bleven maar naar Israël wijzen. Walgelijk om te zien hoe snel dat nepnieuws verspreidt en hoevelen erin trappen, meteen "de Joden zijn het schuld", mag in deze tijden veel harder voor opgetreden worden.
@:Gia
Je kan vanavond gewoon Israël stemmen.
Ik zit al die berichten sowieso met verbazing te lezen. Publiekelijk oproepen tot boycott, massaal uitjouwen in de zaal, overal protesten etc. etc. de sfeer achter de coulissen zal ook niet prettig zijn naar die zangeresquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze Ieren, wiens act er inderdaad walgelijk uitziet, waren trouwens voor het begin van het Songfestival al aan het oproepen voor een boycot van Israël. Het zullen wel Sinn Féin stemmers zijn, die hebben immers een dikke vriendschap met Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |