quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
I want to get off Mr Klein's wild ride
Nog een extra op1 voor de DUIDINGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
Precies wat ik verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
Rollercoaster Tycoon.quote:
Dátquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus om 12 uur gaan ze bespreken wat er de laatste paar uren officieel werd bevestigd of gemeld (dus niks)
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Bij Deloitte en PWC gebeurt er sowieso nooit iets snel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand van Deloitte of PwC dit niet snel even onderzoeken?
Let op: roken is dodelijkquote:
Denk onduidelijk geschreven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je mijn bericht niet helemaal goed begrijpt maar geeft niet.
Nouja repeteren is niet echt noodzakelijk lijkt mij. Kent het inmiddels wel mag ik hopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Gerrit en Dick?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Kleine kansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Lekker?! Zalm met advocaat?!quote:
vond het gisteren wel een hele aparte draai van onderwerpen hoor bij het journaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.
Nou… alsof hij het nu niet al kan dromen… toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust mequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |