Die hele periode voor de persconferentie is vaag, geen filmpjes van ‘m, niet op volgorde geloot/aanwezig. Daar zal iets gebeurd moeten zijn, misschien wilde hij niet gefilmd worden ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel een flinke scheldpartij zijn, bij lichamelijk contact was de kogel allang door de kerk gegaan.
Ga ergens anders praten over hypothetische gevallen met een rij instructeur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:48 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom is dat niet ontopic? Mensen roepen dat EBU en zo zich aanstellen.
Waarom mag daar geen tegengas op worden gegeven?
Verder is alles wat hier gezegd wordt off-topic:
[..]
Als het iets heel ernstigs was dan snap ik niet waarom het allemaal zo lang moet duren..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:48 schreef Vincent_student het volgende:
Hij moet wel iets ernstigs gezegd hebben. Kan me niet voorstellen dat je voor iets als "Je moet je oren na laten kijken", tot aan "Drop dead bitch" de politie aan laat rukken. Dan heb je te maken met onbeleefdheid, geen bedreiging. Een uitspraak als "Ik weet in welk hotel je logeert", is wel een serieuze bedreiging. Dan kun je het wel shaken, denk ik.
Zou een partij willen dat we ons terugtrekken en een andere dat we in de wedstrijd blijven?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het iets heel ernstigs was dan snap ik niet waarom het allemaal zo lang moet duren..
Het is dan ook geen dreigement, maar intimidatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat laatste kan ook gewoon een feit zijn, dat hoeft geen bedreiging te zijn
Het gaat erom dat als Joost iets fouts heeft gedaan hij daar de prijs voor moet betalen, net zoals iedereen. Dat mensen dat niet willen inzien, en met dingen als 'sneeuwvlokjes' komen, mag toch best tegen geageerd worden? Zo niet dan is dat censuur omdat men Joost kosten wat kost wil zien optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga ergens anders praten over hypothetische gevallen met een rij instructeur.
Punt is wel dat het het Openbaar ministerie heeft gehaald. Die komt het bed echt niet uit voor een uitspraak als "dom mokkel". Dan is er echt iets aan de hand waarover iets in het strafwetboek staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Als je kandidaat iemand bedreigt, dan trek je toch ZELF je kandidaat terug?
Het lijkt mij dus dat er een verschil in de lezingen zit tussen het verhaal van Joost en het verhaal van de medewerker ofzo.
Oh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee want dit gaat niet eens over de kwestie of het waar is of niet.
Nee, alles na 'woordjes' heb je zelf uit de lucht gegrepen. Uiteraard om een bekend puntje te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat we inmiddels op het punt zijn gekomen dat het meest waarschijnlijke is dat Joost lelijk woordjes tegen een Zweedse millenial heeft gezegd en dat deze in tranen naar haar baasje is gegaan om te klagen?
En daarom laten ze het gierend uit de klauwen lopen door besluiteloosheid en onduidelijke communicatie met als resultaat allerlei aantijgingen van fysiek geweld in o.a. de Zweedse media? Nee, logisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef dolfg het volgende:
Het is te zwaar om te negeren en te zwak om iemand eruit te gooien.
Denk ik.
Daarom duurt het zo lang.
Wel bizar idd. Dat uitstellen van die stemmen zal ze veel geld kosten. Dus dat doen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef Flitskikker het volgende:
Tien uur slapen later, nog steeds geen duidelijkheid en televoting nog steeds uitgesteld?
Je zou denken dat ze inmiddels wel alle partijen hebben gesproken, camerabeelden teruggekeken, eventuele excuses uitgewisseld, zwijggeld betaald, etc.
Heel goed mogelijk. Een flinke discussie is vaak tijdrovend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een partij willen dat we ons terugtrekken en een andere dat we in de wedstrijd blijven?
We komen hier wederom op een zeer lastig terrein. Je kunt namelijk wel zeggen dat de maatstaf anders is en de bewijslast daarmee anders is maar dat neemt niet weg dat je ook rekening dient te houden met de gevolgen en gerechtvaardigde belangen voor de personen in kwestie, en dus ook Klein. We hebben dit eerder gezien met verschillende gevallen in de televisie industrie waarbij er soms uiteindelijk weinig aan de hand was en er op andere momenten zeer goede redenen waren iemand te ontslaan en zelfs vervolging in te stellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja wacht even. We praten wel over een incident met een medewerker. Het beschermen daarvan is ook een rechtens te respecteren belang. (Nog veel sterker als er sprake zou zijn van een fysiek iets, maar laten we voor het scenario even uitgaan van een enkele mondelinge bedreiging). Het onderzoek is in volle gang. Het niet toelaten van Klein heeft het karakter van een ordemaatregel en niet van een punitieve sanctie. Dat doet ook een en ander met de bewijsmaatstaf natuurlijk.
Dingen als bewijs en zo heb je niet zoveel mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als Joost iets fouts heeft gedaan hij daar de prijs voor moet betalen, net zoals iedereen. Dat mensen dat niet willen inzien, en met dingen als 'sneeuwvlokjes' komen, mag toch best tegen geageerd worden? Zo niet dan is dat censuur omdat men Joost kosten wat kost wil zien optreden.
Maar goed ik zal het niet hebben over hypothetische gevallen, maar ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt. Ik tolereer geen bedreigingen of fouten gedragingen van wie dan ook. Iedereen krijgt zijn straf en ook Joost.
Die boomers gebruiken 'millennial' ook te pas en te onpas hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat we inmiddels op het punt zijn gekomen dat het meest waarschijnlijke is dat Joost lelijk woordjes tegen een Zweedse millenial heeft gezegd en dat deze in tranen naar haar baasje is gegaan om te klagen?
Ik kan me niet voorstellen dat AVROTROS bij iets heel ernstigs achter Joost blijft staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een partij willen dat we ons terugtrekken en een andere dat we in de wedstrijd blijven?
Of je begrijpt het gewoon niet, dat is ook niet erg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan is het dus gewoon een domme vergelijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |