Ik zie het ook niet meer gebeuren tbh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Om nu nog akkoord te krijgen, een goede act neer te zetten, en stemmen te krijgen..
Dat wordt moeilijker dan die maanlanding..
Als hij maar mag optreden, vind ik dan persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Om nu nog akkoord te krijgen, een goede act neer te zetten, en stemmen te krijgen..
Dat wordt moeilijker dan die maanlanding..
Zo dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oeps, en jij kunt niet lezen, dat je het woord ‘waarschijnlijk’ niet hebt gezien.
Je bent ontzettend irritant dat je in een topic vol speculaties omdat er zo weinig duidelijk is een beetje de politieagent gaat spelen.
Kap daarmee.
Ja.quote:
Welke belangen staan er op het spel? Ik denk dat gerechtigheid niet af te kopen is, ja je kan schikken. Alleen wat als het slachtoffer dat niet ziet zitten? Verder kun je ook niet schikken als nog niet helder is wat de aanklacht is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef Saboo het volgende:
[..]
Maar zelfs als er glashard bewijs is, is het niet ondenkbaar (afhankelijk van het de incident en de ernst) dat ze een schikking willen treffen met een vermeend slachtoffer. Staan hier best wat belangen op het spel, en ik kan me voorstellen dat als hij iemand een mep heeft verkocht dat AVRO tros zegt "hier heb je X bedrag, en dan gaan we allemaal verder met ons leven, en doen we alsof het een ongelukje was en bedenken we een mooi verhaal waardoor NL en EBU niet voor lul staan". Of begin ik dan teveel op een complotwappie te lijken?
Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar lijkt me wel een mogelijke verklaring waarom het zolang duurt.
Je trekt een conclusie dat hij waarschijnlijk bezweken is onder de druk en dat is helemaal nergens op gebaseerd. Het woordje waarschijnlijk toevoegen maakt dat niet minder onzinnig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oeps, en jij kunt niet lezen, dat je het woord ‘waarschijnlijk’ niet hebt gezien.
Je bent ontzettend irritant dat je in een topic vol speculaties omdat er zo weinig duidelijk is een beetje de politieagent gaat spelen.
Kap daarmee.
Maar dat is het dus nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las iets over een ruzie met de Israëlische deelnemer naar aanleiding van vragen die Joost had gesteld. Daarna zou vanaf hun kant een opmerking over de overleden ouders van Joost zijn gemaakt. Daarna kwam het tot wat geduw en getrek met oa de fotograaf.
Dit zou ook direct de doofpot kunnen verklaren, want er zijn al aardig wst protesten tegen Israël en ze zijn bang dat dit uit de hand loopt. En de urenlange stilte is gevolg van niet weten wat met de situatie aan te moeten.
Die Keren Peles heeft trouwens daarna nog allemaal stories geschreven op insta over Joostquote:
er is gisteren een filmpje geweest dat een camerapersoon op een heel lullige manier vroeg waar joost was, want ze hadden hem gemist op het podium, dit was echt provocerend en iemand van een team van Joost vroeg of die vent zich wel lekker voelde ( of woorden van die strekking) en haalde Joost bij die persoon vandaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waar doel je hiermee op? Welk zuigende gedrag?
En als je jezelf onschuldig acht wil je helemaal niet schikken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:47 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Welke belangen staan er op het spel? Ik denk dat gerechtigheid niet af te kopen is, ja je kan schikken. Alleen wat als het slachtoffer dat niet ziet zitten? Verder kun je ook niet schikken als nog niet helder is wat de aanklacht is.
Jij kan me niet klappequote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:48 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nouja als ik jou een klap verkoop, zul je daar ook niet blij mee zijn.
Niet te bevatten.quote:
Hopelijk doet AVROTROS dat alleen als écht duidelijk is dat Joost schuldig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:48 schreef Dave het volgende:
EBU wil waarschijnlijk dat Avrotros zichzelf terugtrekt
Ik hoop dat AVROTROS hem steunt en met een gestrekt been erin gaat... Wij trekken ons NIET terug. Wat denk je wat voor geld daarin zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:48 schreef Dave het volgende:
EBU wil waarschijnlijk dat Avrotros zichzelf terugtrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |