quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:29 schreef Filosoofert het volgende:
Deze al gedeeld?
https://www.welingelichte(...)bestaat-uit-sadisten
[..]
Goh, wat verrassend! Wat een haat.
quote:probeer hem of haar te ont-arresteren’.
Blijf jij je maar vastbijten op dit artikel. Ik kijk verder dan dat, ze hebben een agenda. Ik zie ze nooit iets positiefs plaatsen over Moslims. Maar ik ben eerlijk genoeg om mijn standpunt te wijzigen als je 15 artikelen aanlevert die mijn ongelijk bewijzen. 20 mag ook eventueel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat bewijst het artikel precies dan, behalve dat het in die groep wemelt van de geweldsverheerlijkende en antisemitische lieden met schijt aan het gezag van de ordediensten?
De T een agenda?! Selectief?! Nee joh wauw, hoe haalt iemand het in zijn hoofd??? Schande. Werkelijk waar ongehoord ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee maat. Wie stelt, bewijst. Jij beweert dat de T een agenda dient en selectief is in wat er wordt geplaatst. Wat best een forse beschuldiging is. En vervolgens kom je met geen enkele onderbouwing.
Matig serieus te nemen.
Ik zie graag het bewijs tegemoet waaruit blijkt dat de Telegraaf een agenda heeft om bewust moslims in een kwaad daglicht te stellen dan wel moslimhaat te bevorderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijf jij je maar vastbijten op dit artikel. Ik kijk verder dan dat, ze hebben een agenda. Ik zie ze nooit iets positiefs plaatsen over Moslims. Maar ik ben eerlijk genoeg om mijn standpunt te wijzigen als je 15 artikelen aanlevert die mijn ongelijk bewijzen. 20 mag ook eventueel.²
Ik kan genoeg artikelen aanleveren waarbij ze Moslims op een tendentieuze manier negatief wegzetten. Kun jij het tegenovergestelde? Nee he? Dacht ik al.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie graag het bewijs tegemoet waaruit blijkt dat de Telegraaf een agenda heeft om bewust moslims in een kwaad daglicht te stellen dan wel moslimhaat te bevorderen.
"Mensen die hun gezicht bedekken en een steen in de handen hebben moet je niet direct veroordelen, want je weet niet wat hun intenties zijn"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijf jij je maar vastbijten op dit artikel. Ik kijk verder dan dat, ze hebben een agenda. Ik zie ze nooit iets positiefs plaatsen over Moslims. Maar ik ben eerlijk genoeg om mijn standpunt te wijzigen als je 15 artikelen aanlevert die mijn ongelijk bewijzen. 20 mag ook eventueel.²
Flikker toch op met je getroll man clown.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen aanleveren waarbij ze Moslims op een tendentieuze manier negatief wegzetten. Kun jij het tegenovergestelde? Nee he? Dacht ik al.
Agenda.²
"Ik voeg graag woorden toe aan anders zo normale zinnen om iemand weg te zetten als een dorpsgek."quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:58 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
"Mensen die hun gezicht bedekken en een steen in de handen hebben moet je niet direct veroordelen, want je weet niet wat hun intenties zijn"
Dacht ik al. Het was ook een onmogelijke opgave. Agree to disagree dan maar. Zoals gezegd blijft mijn standpunt dan wel ongewijzigd. Prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je getroll man clown.
Je zet je zelf al aardig weg als dorpgek, daar hoef ik niets voor te verzinnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik voeg graag woorden toe aan anders zo normale zinnen om iemand weg te zetten als een dorpsgek."
Ik zeg je eerlijk, doe je wel goed. Ga zo door.²
Vergeef me mijn nieuwgierigheid, maar met welke reden doe je het dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je zet je zelf al aardig weg als dorpgek, daar hoef ik niets voor te verzinnen.
Dat doe ik niet. Je hebt "ze" al topics lange verdedigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeef me mijn nieuwgierigheid, maar met welke reden doe je het dan?²
Niet? Stuur dan aub de quote waarin ik het heb over "en een steen in de handen".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:09 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Je hebt "ze" al topics lange verdedigd.
Ja en dus minder interessant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van op de hoogte maar gaat het daar niet om arabieren die de oorspronkelijke negerbevolking te lijf gaat ?
Ik parafraseer, mensen hebben het over demonstranten die vernielingen plegen met gezichtsbedekking en daar heb jij op gereageerd met dat de intenties niet duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Stuur dan aub de quote waarin ik het heb over "en een steen in de handen".
Thanks!²
Diens agenda is ook heel doorzichtigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik parafraseer, mensen hebben het over demonstranten die vernielingen plegen met gezichtsbedekking en daar heb jij op gereageerd met dat de intenties niet duidelijk zijn.
Maar jouw intenties zijn duidelijk.
Je hebt een AgEnDa.
Tijd voor een vliegtuig met spandoek.quote:
Ander woord voor verzinnen. Prima. Zijn we dat eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik parafraseer, mensen hebben het over demonstranten die vernielingen plegen met gezichtsbedekking en daar heb jij op gereageerd met dat de intenties niet duidelijk zijn.
Koop een woordenboek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ander woord voor verzinnen. Prima. Zijn we dat eens.²
Daar heb jij niemand anders voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik voeg graag woorden toe aan anders zo normale zinnen om iemand weg te zetten als een dorpsgek."
Als je positieve dingen wil lezen over Moslims kan ik je aanraden om je te verstoppen in een leuke extreem linkse chat groep waar er liever weggekeken wordt; waar je tenminste je antisemitisme wel rustig kan delen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft doeken we dit soort broeinesten voor terroristen sowieso op. Hier komt niks goed af enkel steuntrekkers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
De eerste die zwicht voor het tuig
Wat moeten de headlines zijn; Moslim helpt oma de straat over? Weinig Moslims in het nieuws zou betekenen dat ze goed geïntegreerd zijn, geen ongeregeldheden veroorzaken en gewoon lekker meeleven in de samenleving waar ze welkom zijn geheten. Helaas komen ze blijkbaar te vaak in het nieuws (en 80% van opsporing verzocht).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen aanleveren waarbij ze Moslims op een tendentieuze manier negatief wegzetten. Kun jij het tegenovergestelde? Nee he? Dacht ik al.
Agenda.²
De volgende stap is dat Joodse studenten verwijderd gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:29 schreef Filosoofert het volgende:
Deze al gedeeld?
https://www.welingelichte(...)bestaat-uit-sadisten
[..]
Goh, wat verrassend! Wat een haat.
Wanneer is het genoeg?quote:
Dit kan niet hoor.. .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |