Diens agenda is ook heel doorzichtigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik parafraseer, mensen hebben het over demonstranten die vernielingen plegen met gezichtsbedekking en daar heb jij op gereageerd met dat de intenties niet duidelijk zijn.
Maar jouw intenties zijn duidelijk.
Je hebt een AgEnDa.
Tijd voor een vliegtuig met spandoek.quote:
Ander woord voor verzinnen. Prima. Zijn we dat eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik parafraseer, mensen hebben het over demonstranten die vernielingen plegen met gezichtsbedekking en daar heb jij op gereageerd met dat de intenties niet duidelijk zijn.
Koop een woordenboek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ander woord voor verzinnen. Prima. Zijn we dat eens.²
Daar heb jij niemand anders voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik voeg graag woorden toe aan anders zo normale zinnen om iemand weg te zetten als een dorpsgek."
Als je positieve dingen wil lezen over Moslims kan ik je aanraden om je te verstoppen in een leuke extreem linkse chat groep waar er liever weggekeken wordt; waar je tenminste je antisemitisme wel rustig kan delen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijf jij je maar vastbijten op dit artikel. Ik kijk verder dan dat, ze hebben een agenda. Ik zie ze nooit iets positiefs plaatsen over Moslims. Maar ik ben eerlijk genoeg om mijn standpunt te wijzigen als je 15 artikelen aanlevert die mijn ongelijk bewijzen. 20 mag ook eventueel.²
Wat mij betreft doeken we dit soort broeinesten voor terroristen sowieso op. Hier komt niks goed af enkel steuntrekkers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
De eerste die zwicht voor het tuig
Wat moeten de headlines zijn; Moslim helpt oma de straat over? Weinig Moslims in het nieuws zou betekenen dat ze goed geïntegreerd zijn, geen ongeregeldheden veroorzaken en gewoon lekker meeleven in de samenleving waar ze welkom zijn geheten. Helaas komen ze blijkbaar te vaak in het nieuws (en 80% van opsporing verzocht).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen aanleveren waarbij ze Moslims op een tendentieuze manier negatief wegzetten. Kun jij het tegenovergestelde? Nee he? Dacht ik al.
Agenda.²
De volgende stap is dat Joodse studenten verwijderd gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:29 schreef Filosoofert het volgende:
Deze al gedeeld?
https://www.welingelichte(...)bestaat-uit-sadisten
[..]
Goh, wat verrassend! Wat een haat.
Wanneer is het genoeg?quote:
Dit kan niet hoor.. .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
nog even en joodse leerlingen moeten herkenbaar zijnquote:
Dan zal het ook wel nodig zijn. Moslims zijn nou niet bepaald de vriendelijkste en eerlijkste mensen. En dat blijkt uit alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen aanleveren waarbij ze Moslims op een tendentieuze manier negatief wegzetten. Kun jij het tegenovergestelde? Nee he? Dacht ik al.
Agenda.²
Print dit uit, ga voor de spiegel staan en lees het op. Hopelijk zie je dan wat een onzin dit is. Met deze redenatie zou er überhaupt geen goed nieuws in de krant staan. Ik zie geregeld goede dingen staan over Nederlanders. Slecht geïntegreerd zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:50 schreef Kidjuh het volgende:
Weinig Moslims in het nieuws zou betekenen dat ze goed geïntegreerd zijn, geen ongeregeldheden veroorzaken en gewoon lekker meeleven in de samenleving waar ze welkom zijn geheten.
Dit is nog geeneens een teennagel t.o.v. wat israel aan schade heeft veroorzaakt in Palestina.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
Universiteit van Amsterdam schat schade door pro-Palestijns protest op 1,5 miljoen euro
https://www.nu.nl/binnenl(...)15-miljoen-euro.html
Altijd als het om Joden of Israel gaat staan de bekende bler bekken weer vooraan. Heel vermoeiend.quote:
Kom je niet achter als je niet met ze praat. Hebben ze slim gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Komt de UvA eigenlijk nog met een statement naar aanleiding van het Telegraaf artikel? Het wordt steeds onweerlegbaarder dat ze doodleuk met een groep extremisten en antisemieten om tafel hebben gezeten.
Palestina? Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is nog geeneens een teennagel t.o.v. wat israel aan schade heeft veroorzaakt in Palestina.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |