Nee, zelfs dat mislukt en dat vind ik een knappe prestatie anno 2024quote:
Da's oud nieuws, en geeft nog steeds geen enkele duidelijkheid.quote:
Staat dus los van de vakjury?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een publiekspoll, zegt verder niks.
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Catalunya. het volgende:
Een Eurovisie-fanclub pollt een prognose en Nederland staat derde.
Erg leuk maar net zo weinig waard als alle andere fanprognoses.
Wat moeten wij nu met jouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Za het volgende:
[..]
Nee idd, ik dacht dat ze om exact 02.00 de jury votes etc. Het is laat excuseer.
Nee, OGAE is een Eurovisie-fanclub en ze hebben onder de leden gepeild.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?
Correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Apart dat de Nederlandse media weg zou moeten.. of begrijp ik het bericht verkeerd?
Zou jij langer dan 5 minuten je werk kunnen doen als Aran Bade naast je staat te kwispelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Apart dat de Nederlandse media weg zou moeten.. of begrijp ik het bericht verkeerd?
Lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat de Nederlandse journalisten naar huis moeten vanwege whatever Joost K. misschien op zijn kerfstok heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:20 schreef SiGNe het volgende:
het is juist m'n vraag.. er staat Dutch media room, dat is niet de kleedkamer van Joost.
Het bericht van Litouwen is iig al 8u oud:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Damn weten we nog niks. Maar die tweet van de Litouwse delegatie lijkt me wel legit. Ik denk dat het over en uit is en dat het iets knullige en beschamends gaat zijn. En dat we voor schut staan als land.
Agressief naar een vrouw toe?quote:
Jepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:36 schreef Za het volgende:
Is iedereen weg?
Ik heb nog steeds het idee dat ik naar een klucht zit te kijken.
Kan verhuld taalgebruik zijn voor seksuele intimidatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Agressief naar een vrouw toe?
Wel "bijzonder" dat erbij moet staan naar een vrouw toe. Agressie is altijd verkeerd.
Maar goed... we weten zo nog niks, dunkt mij
Kan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan verhuld taalgebruik zijn voor seksuele intimidatie.
Als er overtuigend bewijs was, dan had het niet zo lang hoeven duren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:39 schreef Vis1980 het volgende:
En dan is het de vraag, was het een duw, een klap of meer? En is er bewijs van?
Naja... misschien als ze grenzen en consequenties willen bepalenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:40 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als er overtuigend bewijs was, dan had het niet zo lang hoeven duren.
Als ze dat nu nog moeten doen, dan zijn ze daar wel een beetje laat mee inderdaad. Ik neem aan dat ze al wel vaker conflicten hebben gehad tussen delegaties/media.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... misschien als ze grenzen en consequenties willen bepalen
Anderzijds zouden ze vast wel ergens hierover afspraken zwart op wit zullen hebben staan
Ja iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als ze dat nu nog moeten doen, dan zijn ze daar wel een beetje laat mee inderdaad. Ik neem aan dat ze al wel vaker conflicten hebben gehad tussen delegaties/media.
Gvd. Wat een blamage. Ik schaam me kapot. Sta je dan de happy hardcore cool guy kindervriend uit te hangen, kan je ondertussen jezelf niet beheersen. Zonde voor hem, het songfestival en Nederland.quote:
Er is nog niet veel bekend over wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:59 schreef Cosima het volgende:
[..]
Gvd. Wat een blamage. Ik schaam me kapot. Sta je dan de happy hardcore cool guy kindervriend uit te hangen, kan je ondertussen jezelf niet beheersen. Zonde voor hem, het songfestival en Nederland.
Uitlokking of niet: agressie is niet okquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is nog niet veel bekend over wat er gebeurd is.
En misschien was Joost wel uitgelokt door iemand en klaagde daar iets te agressief over bij de producente.
Misschien is het een valse beschuldiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:59 schreef Cosima het volgende:
Gvd. Wat een blamage. Ik schaam me kapot. Sta je dan de happy hardcore cool guy kindervriend uit te hangen, kan je ondertussen jezelf niet beheersen. Zonde voor hem, het songfestival en Nederland.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:53 schreef Evenstar het volgende:
Als hij morgen alsnog mag meedoen gaat hij nog een portie symphatievotes krijgen denk ik. Alleen verwacht ik bizar weinig van de jury. Al helemaal na vandaag.
Kan ook verbale agressie zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uitlokking of niet: agressie is niet ok
Dat was al bekend en is ook zo door het team van Joost zo aangeleverdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:07 schreef Rebel- het volgende:
Is deze al gedeeld? Werd ondergesneeuwd op mijn tijdlijn.
[ x ]
Ander stuk in de recap.
Ja en verbaal is ook niet ok (jaja ik ben ook wel eens onaardig. En een toetsenbordheld. Zoals iedereen. Alleen dat maakt het niet oke)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook verbale agressie zijn geweest.
Vrij normaal bij de NPO
Het is een stressvole omgeving, een week lang, als je daar niet goed tegen kan dan kan het gebeuren dat je sneller je stem verheft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en verbaal is ook niet ok (jaja ik ben ook wel eens onaardig. En een toetsenbordheld. Zoals iedereen. Alleen dat maakt het niet oke)
Al kan ik me niet voorstellen dat dat meer dan een waarschuwing opgeleverd. Daarom geloof ik ook niet dat het enkel verbale agressie was. Of echt met schreeuwen en omgeremdheid en dreigend zijn geweest
Maar dit is allemaal speculatie
er zou een tv producente van het EBU bij betrokken zijn geweest dus lijkt me niet dat die met een valse beschuldiging zou komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:47 schreef Za het volgende:
Wanneer ze Joost diskwalificeren gaat hij spreken, en staan er batterijen interviewers om hem heen, morgen op de dag van het festival daar in Malm.
Tot nu toe spreekt hij noch een van zijn vrienden. Ik geloof niet in een misdrijf, eerder een valse beschuldiging, ookal ken ik de man uiteraard niet.
Maar hij staat midden in de spotlights, meer dan wie ook, en iedereen wil hem voor zijn/haar camera hebben, en hij moet ook aan zijn carrire denken.
Bij mijn weten is hij nooit opgepakt voor een geweldsmisdrijf. Wat een waanzin.
Maar goed, morgen moet eea duidelijk zijn, en kan hij indien hij aangeeft vals beschuldigd te zijn het festival in een kwaad daglicht zetten, en dat zal een grote reactie uitlokken.
Door hem alsnog mee te laten doen (als hij dat al zou willen) moeten er heel veel excuses aan hem gemaakt worden, de ontnomen kans om gisteren op het podium te staan, het breed besmeuren van zijn persoonlijkheid en carrire, en zijn persoonlijk opgedragen lied.
Er is niemand gewond bij mijn weten, geen aangifte, geen arrestatie.
Welke kant dit ook opgaat, het wordt zeer rommelig, er gaan juristen aan te pas komen, en het nare, het gaat Joost mentaal raken, ik geloof nog steeds in hem.
En daar is een groot politie onderzoek voor nodig? Wat een dom geklets zeg, dat is echt geen reden voor de schorsing. Dit klinkt gewoon net als dat verhaal dat rondgaat dat een Israel delegatie zn ouders belachelijk zouden hebben gemaakt. Echt alles wordt nu verzonnen om hem een soort heldenstatus te geven als de stoere boy die een andere deelnemende kandidaat ter verantwoording roept. Treurig hoe ze alles aangrijpen vanuit de anti Israel lobby dit incident te gebruiken voor hun eigen agenda.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:56 schreef SiGNe het volgende:
[ x ]
Geen idee of die bericht klopt maar 't is van 40 minuten geleden
Maar als ik jouw reacties zo lees in het topic dan lijk je het bij voorbaat al op te nemen voor Isral.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En daar is een groot politie onderzoek voor nodig? Wat een dom geklets zeg, dat is echt geen reden voor de schorsing. Dit klinkt gewoon net als dat verhaal dat rondgaat dat een Israel delegatie zn ouders belachelijk zouden hebben gemaakt. Echt alles wordt nu verzonnen om hem een soort heldenstatus te geven als de stoere boy die een andere deelnemende kandidaat ter verantwoording roept. Treurig hoe ze alles aangrijpen vanuit de anti Israel lobby dit incident te gebruiken voor hun eigen agenda.
Het is nieuwspaal hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje over het paard getild voor een wedstrijdje
Wat een dramatisch gedoe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:43 schreef Eagles89 het volgende:
Dit is gewoon klaar, gaan nu zoveel verhalen rond over een mishandeling en een politie onderzoek, dat gaat niet meer goedkomen binnen pak hem beet 16 uur, onmogelijk.
Wat een reden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:56 schreef SiGNe het volgende:
[ x ]
Geen idee of die bericht klopt maar 't is van 40 minuten geleden
Altijd leuk, stukje satire in de nacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:02 schreef SiGNe het volgende:
https://nieuwspaal.nl/eur(...)kwestie-joost-klein/
Dat hoeft niet hoor, niet iedereen kent nieuwspaal en de berichten daar kan je vrij makkelijk intrappen..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moest hen even googlelen en voel me nu een enorm grote debiel
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, niet iedereen kent nieuwspaal en de berichten daar kan je vrij makkelijk intrappen..
Ik moet ook altijd eerst even naar de URL kijken voor ik het door heb
Dat zegt idd wel iets over je eigen beperkte invulling .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En daar is een groot politie onderzoek voor nodig? Wat een dom geklets zeg, dat is echt geen reden voor de schorsing. Dit klinkt gewoon net als dat verhaal dat rondgaat dat een Israel delegatie zn ouders belachelijk zouden hebben gemaakt. Echt alles wordt nu verzonnen om hem een soort heldenstatus te geven als de stoere boy die een andere deelnemende kandidaat ter verantwoording roept. Treurig hoe ze alles aangrijpen vanuit de anti Israel lobby dit incident te gebruiken voor hun eigen agenda.
Ik sta er een beetje dubbel in, maar je las hier een paar pagina’s geleden nog dat er iemand uit de Nederlandse delegatie heeft gezegd dat het een conflict tussen Joost en een productiemeisje was, en niks met Israel te maken had. Maar alles wordt nu zo gedraaid dat het met een conflict met Israel te maken heeft, puur vanuit mensen die een enorme haat/hekel aan Israel hebben en voor hun eigen agenda verhalen verzinnen met complete totaal uit context gerukte videos aan toe. Alles is speculatie en dat is prima hier vind ik tenminste, maar ga niet lopen stoken zoals je nu op social media zo enorm ziet vanuit het anti Israel kamp.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar als ik jouw reacties zo lees in het topic dan lijk je het bij voorbaat al op te nemen voor Isral.
Ik wil niet zegen dat ik geheel onpartijdig ben maar jij bent het zeker niet.,
Mijn beperkte invulling? Volg jij social media? Het is echt een schande wat voor totale onzin er momenteel op social media rondgaat, puur en alleen om lekker te stoken richting Israel, wat al aardig gewerkt heeft, want dat meisje dat aan het zingen was mocht vanavond nog twee keer harder zingen om boven al het boegeroep uit te komen door al die fake news haat propaganda op social media, en wat heeft zij precies gedaan? Het is een grove schande, puur voortgekomen uit haat en jaloezie vanuit het anti kamp, en niets anders, en als ik een beperkte invulling heb door dat aan te kaarten, ben ik trots op mijn beperkte invulling.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zegt idd wel iets over je eigen beperkte invulling .
Grappig wel
Nee nog steeds hetzelfde als aan het begin van de nachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:26 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een blamage, nog steeds niks bekend?
Ik postte alleen een recent bericht, zet er ook nog bij dat ik niet weet of dat bericht klopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje dubbel in, maar je las hier een paar pagina’s geleden nog dat er iemand uit de Nederlandse delegatie heeft gezegd dat het een conflict tussen Joost en een productiemeisje was, en niks met Israel te maken had. Maar alles wordt nu zo gedraaid dat het met een conflict met Israel te maken heeft, puur vanuit mensen die een enorme haat/hekel aan Israel hebben en voor hun eigen agenda verhalen verzinnen met complete totaal uit context gerukte videos aan toe. Alles is speculatie en dat is prima hier vind ik tenminste, maar ga niet lopen stoken zoals je nu op social media zo enorm ziet vanuit het anti Israel kamp.
Is het inderdaad fake nieuws?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mijn beperkte invulling? Volg jij social media? Het is echt een schande wat voor totale onzin er momenteel op social media rondgaat, puur en alleen om lekker te stoken richting Israel, wat al aardig gewerkt heeft, want dat meisje dat aan het zingen was mocht vanavond nog twee keer harder zingen om boven al het boegeroep uit te komen door al die fake news haat propaganda op social media, en wat heeft zij precies gedaan? Het is een grove schande, puur voortgekomen uit haat en jaloezie vanuit het anti kamp, en niets anders, en als ik een beperkte invulling heb door dat aan te kaarten, ben ik trots op mijn beperkte invulling.
Hier ga ik spijt van krijgen: maar onze media is ook niet objectief, maar doorspekt met politiek. En heel erg zwartwit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het inderdaad fake nieuws?
Je lijkt er vanuit te gaan maar er zijn wel al meerdere landen met klachten over de Isralische pers.
Spanje heeft zelfs een officieel statement geplaatst.
We hebben altijd nog Fok nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen: maar onze media is ook niet objectief, maar doorspekt met politiek. En heel erg zwartwit.
Het is zelfs zo verkleurd dat ik mensen niet durf te zeggen dat ik een joodse naam + familie heb omdat ik dan het pro-Palastina over me heen geworpen krijgt. Zonder dat ik ook maar iets van mening geuit heb.
Als je dat Twitter bericht bedoelt wat ik voorbij heb zien komen van die Spaanse gast die zich gentimideerd voelde en een live video ging maken over de kwestie: die vent schreeuwde “free Palestine” recht voor de neus van dat Israelisch meisje (gaf die zelf in dat bericht/video toe). Dat is me nogal een provocatie op een non political evenement zoals het in de regels van Eurovision staat waar alle deelnemers een handtekening onder hebben gezet. Alsnog is reageren/initmideren op zulke kinderachtige provocaties af te keuren vind ik, maar er zit veel emotie bij, Israel is een heel klein land met relatief weinig inwoners, iedereen kent daar wel iemand die betrokken is in die oorlog. Maar alsnog moet je boven zulke provocaties staan, net als Joost Klein dat zou moeten als mensen hem of zn ouders beledigen (wat wel of niet waar zou zijn).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het inderdaad fake nieuws?
Je lijkt er vanuit te gaan maar er zijn wel al meerdere landen met klachten over de Isralische pers.
Spanje heeft zelfs een officieel statement geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |