Nee, zelfs dat mislukt en dat vind ik een knappe prestatie anno 2024quote:
Da's oud nieuws, en geeft nog steeds geen enkele duidelijkheid.quote:
Staat dus los van de vakjury?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een publiekspoll, zegt verder niks.
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Catalunya. het volgende:
Een Eurovisie-fanclub pollt een prognose en Nederland staat derde.
Erg leuk maar net zo weinig waard als alle andere fanprognoses.
Wat moeten wij nu met jouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Za het volgende:
[..]
Nee idd, ik dacht dat ze om exact 02.00 de jury votes etc. Het is laat excuseer.
Nee, OGAE is een Eurovisie-fanclub en ze hebben onder de leden gepeild.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?
Correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een audience poll van de mensen uit de zaal toch?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Apart dat de Nederlandse media weg zou moeten.. of begrijp ik het bericht verkeerd?
Zou jij langer dan 5 minuten je werk kunnen doen als Aran Bade naast je staat te kwispelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Apart dat de Nederlandse media weg zou moeten.. of begrijp ik het bericht verkeerd?
Lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat de Nederlandse journalisten naar huis moeten vanwege whatever Joost K. misschien op zijn kerfstok heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:20 schreef SiGNe het volgende:
het is juist m'n vraag.. er staat Dutch media room, dat is niet de kleedkamer van Joost.
Het bericht van Litouwen is iig al 8u oud:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Damn weten we nog niks. Maar die tweet van de Litouwse delegatie lijkt me wel legit. Ik denk dat het over en uit is en dat het iets knullige en beschamends gaat zijn. En dat we voor schut staan als land.
Agressief naar een vrouw toe?quote:
Jepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:36 schreef Za het volgende:
Is iedereen weg?
Ik heb nog steeds het idee dat ik naar een klucht zit te kijken.
Kan verhuld taalgebruik zijn voor seksuele intimidatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Agressief naar een vrouw toe?
Wel "bijzonder" dat erbij moet staan naar een vrouw toe. Agressie is altijd verkeerd.
Maar goed... we weten zo nog niks, dunkt mij
Kan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan verhuld taalgebruik zijn voor seksuele intimidatie.
Als er overtuigend bewijs was, dan had het niet zo lang hoeven duren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:39 schreef Vis1980 het volgende:
En dan is het de vraag, was het een duw, een klap of meer? En is er bewijs van?
Naja... misschien als ze grenzen en consequenties willen bepalenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:40 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als er overtuigend bewijs was, dan had het niet zo lang hoeven duren.
Als ze dat nu nog moeten doen, dan zijn ze daar wel een beetje laat mee inderdaad. Ik neem aan dat ze al wel vaker conflicten hebben gehad tussen delegaties/media.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... misschien als ze grenzen en consequenties willen bepalen
Anderzijds zouden ze vast wel ergens hierover afspraken zwart op wit zullen hebben staan
Ja iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als ze dat nu nog moeten doen, dan zijn ze daar wel een beetje laat mee inderdaad. Ik neem aan dat ze al wel vaker conflicten hebben gehad tussen delegaties/media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |