De user waar ik op reageerde had het over hoe de EBU erover communiceert en het gebrek aan leiderschap. Ik denk dat je daar beter over kunt oordelen als er meer feiten bekend zijn, in plaats van zoals nu .... niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:54 schreef europapa het volgende:
[..]
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?
Ze zullen wel de repetitie eerst willen afrondenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Dat is toch al lang klaar inmiddels?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshow
Nee volgens mij zijn de fakevotes nog bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch al lang klaar inmiddels?
Echt letterlijk netquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nep winnaar is net bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Morgen een kale doorgesnoven Joost! Voor het echte gabbereffect!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
Dat kan ook zo weer voorbij zijn als het wel ernstig blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja en nee, veel meer mensen horen nu over Joost Klein dan anders het geval was geweest...
Hij heeft sinds vanmiddag ook zo'n 150.000 volgers erbij op Instagram.
die eikel komt provoceren met camera aan zogenaamd geïnteresseerd lopen doen waar Joost is.quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeft
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
ok, ik ga naar buiten. Jullie hebben me overtuigdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:01 schreef Tinkepink het volgende:
Kan niet slapen tot ik de uitkomst weet. Grote voordeel: het noorderlicht was prachtig
Ja, ben ik het mee eens. Ik denk ook dat hij kan winnen of verliezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Dalijk komt zn plan nog uit ook als hij wint. Lach me kapotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |