Én niet meedoen bij de jury? Dat zou valsspelen zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Net het filmpje van de zwijgende Joost op weg/in de lift gezien, nog deels met z'n outfit aan, incl. handschoentjes.
Misschien al besproken, maar is dit alles misschien part of the act?
Zo serieus nam Joost het ESF al niet en heisa rond zijn persoon is er nu volop… 🤔
Als mensen daarom stemmen, helemaal prima.quote:
Worden monddood gemaakt obviouslyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens heel frappant dat elk zichzelf respecterend Europees medium daar een vertegenwoordiger heeft, maar niemand enig idee heeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Wellicht, maar wat stennis schoppen past wel bij Joost…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Én niet meedoen bij de jury? Dat zou valsspelen zijn?
Media als NOS, BBC en Telegraaf die zich laten censureren? Lijkt me sterk.quote:
Volgens mij weet de EBU het zelf ook nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens heel frappant dat elk zichzelf respecterend Europees medium daar een vertegenwoordiger heeft, maar niemand enig idee heeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Waar en hoe laat is dat te zienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef Filosoofert het volgende:
Gaan we hier voor opblijven vanavond?
Ik wil eigenlijk ook nog het noorderlicht checken
Ja, eeuwig zonde. Nederland zou ver zijn gekomen in een finale.quote:
Maar zou de rest van de delegatie daar zo blij mee zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Net het filmpje van de zwijgende Joost op weg/in de lift gezien, nog deels met z'n outfit aan, incl. handschoentjes.
Misschien al besproken, maar is dit alles misschien part of the act?
Zo serieus nam Joost het ESF al niet en heisa rond zijn persoon is er nu volop… 🤔
Gelukkig zijn er nog mensen die het vertrouwen in een goede afloop houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is allemaal onderdeel van het plan van GENIE Joost
Hij wist dat hij aan het dalen was bij de bookmakers en wereldwijd viraal gaan is zijn ultieme noodgreep
Ik houd wel van lekker anders, maar dan heeft-ie wel het verkeerde evenement uitgezocht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat het missen van de jury show onderdeel is van welke act dan ook.
Het is allemaal een complot. En weet je wie er goed zijn in complotten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Media als NOS, BBC en Telegraaf die zich laten censureren? Lijkt me sterk.
Zou niet best zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:19 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk breken ze die hele tent morgen af als die niet mee mag doen
Ik ken nog wel wat mensen die daar interesse in hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:19 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk breken ze die hele tent morgen af als die niet mee mag doen
Tussen 1 en 4 vannacht, beste odds in 20 jaarquote:
De persoon die hem begeleide naar de lift was volgens mij dezelfde persoon als die in het filmpje van de Israëlische journalist en Appie en hij en Joost waren allebei ingehouden aan het lachen toen de Zweedse journaliste de vragen aan Joost stelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar zou de rest van de delegatie daar zo blij mee zijn?
Want dan heeft-ie die mensen zich de pleuris laten werken voor niets.
Of heeft-ie daar dan ook schijt aan?
Ik geloof er kortomo - ook gezien een belangrijk deel van de boodschap van Europapa - geen reet van.
Gezien de hardnekkige geruchten van de laatste uren (slaanderij?) sluit ik zelfs niet uit dat-ie - in zijn outfit en al - nog even met de altijd lieve Zweedse politie heeft mogen praten. En dat ze hem aan zijn lot overlieten in die lift, vond ik geen goed teken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hij wist dat hij aan het dalen was bij de bookmakers en wereldwijd viraal gaan is zijn ultieme noodgreep
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:23 schreef benlankamp het volgende:
Intussen stijgt Joost wel weer bij de bookmakers. Italië is al bijna ingehaald.
[ afbeelding ]
Net zo goed als de odds van Joost een week geleden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tussen 1 en 4 vannacht, beste odds in 20 jaar
Daar gaan schoenen door de zaal vliegen.quote:
En dat is dan inclusief het risico dat ie niet mee doetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:23 schreef benlankamp het volgende:
Update 22:15 - nu Italië voorbij (2.53%).
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net zo goed als de odds van Joost een week geleden?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Die persoon trad wel op tegen de Israëlische journalist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De persoon die hem begeleide naar de lift was volgens mij dezelfde persoon als die in het filmpje van de Israëlische journalist en Appie en hij en Joost waren allebei ingehouden aan het lachen toen de Zweedse journaliste de vragen aan Joost stelde.
Ik speculeer maar wat…
Als ie uitgesloten wordt krijgen mensen hun geld terug want hij was geen kandidaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:26 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat mensen nog geld durven te wedden op iemand die al met 1 been uit de wedstrijd ligt
Waar is dat plaatje van?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:23 schreef benlankamp het volgende:
Update 22:15 - nu Italië voorbij (2.53%).
[ afbeelding ]
Reeds!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die persoon trad wel op tegen de Israëlische journalist.
Het gesprek met de journaliste van Aftonbladet leek hem geen reet meer te interesseren.
En Klein mocht alleen naar boven, nadat hij te horen had gekregen dat-ie vanavond niet meer mocht meedoen.
Ik speculeer ook maar wat, maar totaal anders kortomo.
Of, zoals Sjef van O. gezegd zou kunnen hebben: "Ik gooi er ook maar met de pet naar... maar wel raak!"
Dat is helemaal niet zo per definitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ie uitgesloten wordt krijgen mensen hun geld terug want hij was geen kandidaat
Niemand die het weet, want we weten eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heeft hij echt een mep uitgedeeld?
Volgens mij was hij heel beleefd de vraag aan het negeren.
Geld ingezet nadat het nieuws naar buiten komt lijkt mij dat je dat gewoon kwijt bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo per definitie.
Hangt simpelweg af van de voorwaarden die bij het wedbedrijf gehanteerd worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geld ingezet nadat het nieuws naar buiten komt lijkt mij dat je dat gewoon kwijt bent.
Dat klopt sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hangt simpelweg af van de voorwaarden die bij het wedbedrijf gehanteerd worden.
Er zal vast wel een bookmaker zijn waar het anders ligt, maar een DSQ betekent idd niet dat de weddenschap ongeldig wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geld ingezet nadat het nieuws naar buiten komt lijkt mij dat je dat gewoon kwijt bent.
Ze zijn natuurlijk ook met iets anders bezig, namelijk een juryshow.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Dus ik heb een paar uur niks gevolgd, maar ik heb niks gemist? Geen nieuws? EBU is een waardeloze organisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |