Vandaag is voor de jurypunten, morgen is de tv-uitzending.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende: [..] Gisteren was het voor de jurypunten, vandaag is de TV uitzending…
Joost has left the building…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Claims dat dit vanuit een commentator hokje zou komen.
Van harte! Het is je zeer gegund.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik was even 2 uur afwezig
Kan iemand de ontwikkelingen in deze spannende zaak van de afgelopen 2 uur even voor me samenvatten?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
Ik hou van drama. Nooit niks om het songfestival gegeven, maar dit is prachtig. Ik hoop dat er nog meer drama komt. Laat het maar helemaal ontsporen.
Nee, ik ben eerlijk, rolvast en ben voor gelijke monniken, gelijke kappen, in tegenstelling tot de Spaanse journalist die denkt dat het zijn rol is om Free Palestine te roepen. Dan moet 'ie zich aansluiten op dat plein in Malmö.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Ik denk dat jij enige bias hebt. Gezien de posts die ik de laatste dagen van je felezen heb.
Nee, lees nog even goed terug…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag is voor de jurypunten, morgen is de tv-uitzending.
Ik ben daar wel eentje van.quote:
Vertel? Alles staat op beeld..quote:
Ja dacht ik ook nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zul je zien dat ebu niks gaat communiceren en de juryshow gewoon zonder nl laat starten
Omdat het Songfestival gisteren was, hebben ze het verplaatst naar vandaagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Lichtloper het volgende:
Dus Joost slaat een Spaanse fotograaf, Spanje dient een klacht in over persvrijheid blabla en EBU diskwalificeert Joost?
oh dit is wel een hele interessante mix van verschillende speculatiesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Lichtloper het volgende:
Dus Joost slaat een Spaanse fotograaf, Spanje dient een klacht in over persvrijheid blabla en EBU diskwalificeert Joost?
Die indruk heb ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerlijk, rolvast en ben voor gelijke monniken, gelijke kappen, in tegenstelling tot de Spaanse journalist die denkt dat het zijn rol is om Free Palestine te roepen. Dan moet 'ie zich aansluiten op dat plein in Malmö.
Dit bewerk je met de kleurtonen niet 1 2 3, dus ik denk dat het echt is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Claims dat dit vanuit een commentator hokje zou komen.
Spannend! Einzeinzeinz@!@!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Soof123 het volgende:
Bij NOS zeggen ze dat ze zo weer naar Malmö schakelen na het weer
Zullen we er een kettingboek van maken?.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Moira het volgende:
[..]
oh dit is wel een hele interessante mix van verschillende speculaties
lolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerlijk, rolvast en ben voor gelijke monniken, gelijke kappen, in tegenstelling tot de Spaanse journalist die denkt dat het zijn rol is om Free Palestine te roepen. Dan moet 'ie zich aansluiten op dat plein in Malmö.
Net even geluisterd naar het NOS journaal. Wat praten ze daar langzaam zeg...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Soof123 het volgende:
Bij NOS zeggen ze dat ze zo weer naar Malmö schakelen na het weer
quote:
Tjeempie.quote:
Als men daar nou alle offtopic posts van hier zou posten welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Document1 het volgende:
Die topic reeks waarnaar wordt verwezen in de alert of hoe je dat ding noemt loopt niet echt hè.
Die indruk heb ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag is juryshow voor de jurypunten voor de finale, morgen is tv-show voor de televotepunten voor de finale.quote:
Hoe is het daar?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke shitshow is dit ineens geworden.
dumbed downquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:23 schreef core2duo het volgende:
[..]
Net even geluisterd naar het NOS journaal. Wat praten ze daar langzaam zeg...
Al besproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:24 schreef poemojn het volgende:
was dit ook al geplaatst? https://twitter.com/jeanm(...)JnTOMzkf67euhX5HGdVw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |