Ik stoor me altijd gigantisch aan hoe zijn naam wordt uitgesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag die Mohammed niet zo... doet zo interessant met lucht
Tot nu toe was het inderdaad anders qua opdrachten en/of locatie, maar de preview van de komende aflevering laat meerdere locaties en opdrachten zien die exact hetzelfde in het Vlaamse seizoen zaten (o.a. het huisje op de groene berg en de trein).quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb de Vlaamse nog nooit gezien, maar heb het even snel opgezocht. Hun exit op de Redbull Ring was in aflevering 2 en de exit in aflevering 1 was in Parijs. Denk dat de overeenkomsten best wel mee zullen vallen dus uiteindelijk.
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Vorm van Oostenrijk als logo op zijn trui
Nouja... die hint is beter dan "alles in het huisje is van IKEA, dus ik denk dat we in Zweden zijn"quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.
Ja, dit zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.
Wijnranken zijn geprojecteerd!? Die waren gewoon echt hoor, die heb je ook in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk bestemming van de aflevering juist gehad door contra te denken en goed op te letten op de omgeving, die hints zeggen me niet veel. En die wijnranken zijn gewoon geprojecteerd in de bus met dat Italiaanse deuntje er onder. Leuke aflevering. Gelukkig hoeven we Nasrdin de naam Mohammed niet meer hoeven horen uitspreken met een Marokkaanse tongval...#doenormaal.
Ik heb begrepen dat hij dit expres deed om er uit te gaan.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:20 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wijnranken zijn geprojecteerd!? Die waren gewoon echt hoor, die heb je ook in Oostenrijk.
Ben blij dat die Mohamed er uit is, vond het maar een vreemde gast. Blijkbaar voelde hij zelf ook dat hij niet lekker lag, en dan er uit gaan door zijn eigen exit te bepalen. Dat vond ik dat wel vet. Hij zat er trouwens telkens vet naast met zijn tunnelvisie op Zweden.
Dat zegt ie toch ook?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij dit expres deed om er uit te gaan.
Door de X op zijn eigen huis te zetten, gaat hij niet af als een gieter, omdat hij in werkelijkheid geen flauw idee had en zijn blufpoker doel miste.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook?
Met het verschil dat ie dus z'n X niet in Zweden heeft gezet, maar op z'n woonplaats omdat hij echt dacht dat ze in Zweden zouden zijn
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef Montagui het volgende:
Gokje, ze raften op de Soca river in Slovenië?
Vlag van Slovenië maar iets te duidelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er überhaupt deze keer iemand duidelijke hints gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |