quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
Zou vooral niet teveel op Twitter gaan lezen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:58 schreef europapa het volgende:
Ik lees net dat de Nederlandse vlag is weggehaald van de kleedkamerdeur?
Kun je misschien iets minder kinderachtig reageren? Niet iedereen zit de hele dag te f5en op fokquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
BBS meldt dat ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoorde net op ICQ dat er nog niks bekend is over wat er precies is gebeurd
Roddelpraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Roddelpraat en Yvonne coldeweijer hebben meestal wel gelijk.
Profiel staat gewoon openbaar, dus hij hoeft volgverzoeken niet te accepteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israelquote:Repetitie eerder stopgezet
De repetitie waar Joost Klein niet bij was, is veel eerder opgehouden dan gepland.
Een groot deel van de puntenverdeling is niet geoefend.
Op een gegeven moment werden de lege stoelen in de arena in beeld genomen.
Gewoon Anouk nog een keer sturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Voortaan alleen nog maar girl(of boy)-next-door types als Sieneke en Ilse sturen. Dan heb je deze ellende niet.
Wellicht nog niet uit de running gehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Hoe laat is Boulevard?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef Oliver23 het volgende:
Bridget Maasland: “u hoort zo alles, maar ook echt alles over het Songfestival. Is Joost Klein echt gediskwalificeerd?”
Ja, dat ik óók 1 vd geruchten die al uren lang de ronde doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
https://www.svt.se/kultur(...)artisten-joost-klein (Zweedse bron)
Maar volgens "bronnen" een fysieke confrontantie met een fotograaf.
Er is toch ook nog nergens gecommuniceerd dat dat niet zo zou zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Dat zegt niks, die reclame is voorgeprogrammeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze zenden gewoon een standaard bandje uit want er is nog niks bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wellicht nog niet uit de running gehaald?
Boomer gespot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |