Over wat die deed op de persconferentie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Zullen we trouwens hier weer vooral over Joost gaan hebben?
Op Twitter is zijn gunfactor wat minder momenteelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost heeft in ieder geval de enorme gunfactor mee. Kijken hoeveel punten ie hiermee kan binnenharken. Hij heeft al een hit te pakken in ieder geval.
Twitter is toch al jaren een afvoerput. Daar mis je niks aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op Twitter is zijn gunfactor wat minder momenteel
Van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef Arizona het volgende:
Maar leuk van 3FM dat zij de vliegtuigjes hadden geregeld![]()
![]()
Wat natuurlijk ook wel een beetje raar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over wat die deed op de persconferentie.
Gunfactor? Irritatiefactor zul je bedoelen. Overigens al lang voor dit songfestivalgedoe hoor. Jaren geleden al eens live moeten aanschouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost heeft in ieder geval de enorme gunfactor mee. Kijken hoeveel punten ie hiermee kan binnenharken. Hij heeft al een hit te pakken in ieder geval.
Wij hebben schijt aan twitterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel aan minder goede zaken besteedquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over wat die deed op de persconferentie.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twitter zit vol bittere mensen, dus dat verbaast me niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou timmm, omdat hij misschien precies dt ermee bedoelde? Dat ze dat zelf wel kan zeggen en dat die man dat niet voor haar hoeft te doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel een beetje raar is.
'Hier hoef je geen antwoord op te geven als je dat niet wil'
Joost: waarom niet?
Nou Joost, omdat dat meisje zelf wel uitmaakt waar ze wel en geen antwoord op geeft
Joost gerelateerd dusquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:11 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ESC nog nooit zoveel protest tegen zich heeft gehad.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gunfactor? Irritatiefactor zul je bedoelen. Overigens al lang voor dit songfestivalgedoe hoor. Jaren geleden al eens live moeten aanschouwen.
Wat ben je jezelf dan toch heerlijk aan het kwellen als je in deze topics blijft komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gunfactor? Irritatiefactor zul je bedoelen. Overigens al lang voor dit songfestivalgedoe hoor. Jaren geleden al eens live moeten aanschouwen.
Tuurlijk bedoelde hij dat ermee. Hij kwam op voor deze damequote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:12 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Nou timmm, omdat hij misschien precies dt ermee bedoelde? Dat ze dat zelf wel kan zeggen en dat die man dat niet voor haar hoeft te doen?
Godallejezus.
In Nederland waarschijnlijk? Daar zitten alleen maar zure boomers, en die zijn dan boos omdat hij onaardig was tegen Isral. Zit ik een beetje in de richting?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk? Daar zitten alleen maar zure boomers, en die zijn dan boos omdat hij onaardig was tegen Isral. Zit ik een beetje in de richting?
Nee hoor juist niet, is heel grappig om te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:13 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Wat ben je jezelf dan toch heerlijk aan het kwellen als je in deze topics blijft komen.
Ik ben ook 100% team vogel, ik snap niet waarom mensen daarop aan het haten warenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik begin die vogel nog te waarderen joh
Hij is echt geweldig voor dit topic zoals het nu is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik begin die vogel nog te waarderen joh
Jij haat op alles behalve de vogel, timmmeh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook 100% team vogel, ik snap niet waarom mensen daarop aan het haten waren
Meid toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind het al met al een prima show geweest gisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jij haat op alles behalve de vogel, timmmeh.
Hoef je toch nog niet in een Joost Klein topic te komen verzuchten dat je hem ooit hebt 'moeten' aanschouwenquote:
Welke last heb jij daar dan verder van?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoef je toch nog niet in een Joost Klein topic te komen verzuchten dat je hem ooit hebt 'moeten' aanschouwen
Hoe is de gunfactor weg dan? Vanwege wat gezeik op Twitter?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:19 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Triest om te zien dat men op internet nu helemaal
Anti Joost is. Daar gaat onze gunfactor. Ik houd steeds meer een vieze nasmaak over van dit festival. Het begon zo leuk vanaf de bekendmaking van het nummer maar wat een ellende komt er nu allemaal los zeg. Volgens mij is Joost helemaal geen verkeerde jongen. Ik heb steeds meer de neiging om naar Joost te kijken morgen en de tv verder uit te zetten. Triest wordt het nu. En te bedenken dat dit zijn droom was het wordt zo meer een nachtmerrie.
Het zijn gelukkig vooral nederlanders die negatief zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:19 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Triest om te zien dat men op internet nu helemaal
Anti Joost is. Daar gaat onze gunfactor. Ik houd steeds meer een vieze nasmaak over van dit festival. Het begon zo leuk vanaf de bekendmaking van het nummer maar wat een ellende komt er nu allemaal los zeg. Volgens mij is Joost helemaal geen verkeerde jongen. Ik heb steeds meer de neiging om naar Joost te kijken morgen en de tv verder uit te zetten. Triest wordt het nu. En te bedenken dat dit zijn droom was het wordt zo meer een nachtmerrie.
Oh, laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Welke last heb jij daar dan verder van?
Excusez moi. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[modbreak]Nog maar weer een keer: iedereen mag zijn eigen mening hebben en daarover discussiren is prima. Maar het is wel klaar met de persoonlijke sneren. [/modbreak]
Dat hele Isral Palestina gezeik komt ondertussen m’n strot uit en alle haat ellende en verdeeldheid die het veroorzaakt vanuit beide kampen. Jammer dat ze nu Joost gaan slachtofferen. Ik erger me er dood aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is de gunfactor weg dan? Vanwege wat gezeik op Twitter?
Praktisch niemand krijgt hier iets van mee hoor.
Eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:23 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Dat hele Isral Palestina gezeik komt ondertussen m’n strot uit en alle haat ellende en verdeeldheid die het veroorzaakt vanuit beide kampen. Jammer dat ze nu Joost gaan slachtofferen. Ik erger me er dood aan.
Gossiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Welke last heb jij daar dan verder van?
Hier ben ik het dan weer wel helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:23 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Dat hele Isral Palestina gezeik komt ondertussen m’n strot uit en alle haat ellende en verdeeldheid die het veroorzaakt vanuit beide kampen. Jammer dat ze nu Joost gaan slachtofferen. Ik erger me er dood aan.
https://www.google.com/search?q=blue+bird+meaningquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weten we nou eigenlijk al waar die vogel op slaat?
Zucht, ik word een beetje moe van te pas en te onpas gebruiken van het woord Boomer. Dat is dus de generatie die geboren is tussen 1945 en 1955, oftewel, de 70 plussers. De meesten daarvan doen niet aan Xquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk? Daar zitten alleen maar zure boomers, en die zijn dan boos omdat hij onaardig was tegen Isral. Zit ik een beetje in de richting?
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:23 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Hier op Fok! is iedereen boven de 40 een boomer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Zucht, ik word een beetje moe van te pas en te onpas gebruiken van het woord Boomer. Dat is dus de generatie die geboren is tussen 1945 en 1955, oftewel, de 70 plussers. De meesten daarvan doen niet aan X
Boomer is op het internet meestal een mindset niet een leeftijdsgroep.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Zucht, ik word een beetje moe van te pas en te onpas gebruiken van het woord Boomer. Dat is dus de generatie die geboren is tussen 1945 en 1955, oftewel, de 70 plussers. De meesten daarvan doen niet aan X
Ik voel mij al 30 jaar oudquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Boomer is op het internet meestal een mindset niet een leeftijdsgroep.
Is het hier op FOK! anders dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Twitter is toch al jaren een afvoerput. Daar mis je niks aan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:11 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Twitter Internet zit vol bittere mensen, dus dat verbaast me niet.
Nee, geen letterlijke boomers nee. Zo kan ik me ergeren aan het gebruik van het woord "woke", dat ook z'n hele betekenis is verloren omdat rechts ermee aan de haal is gegaan. Maar iedereen weet nu wat je ermee bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef totebel het volgende:
[..]
46.742.870 streams sinds 29 februari.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de spotify streams trouwens. Die zullen wel hoog zijn.
8e bij de bookmakersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:33 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
46.742.870 streams sinds 29 februari.
Knaller van een hit.
Dit is het soort optimisme dat ik kan waarderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Die negatieve reacties op Joost kunnen er natuurlijk ook voor zorgen dat hij d tegenkandidaat van Isral wordt en ook een monsterscore haalt bij de televote!
Hopelijk jatten we wat jurypunten weg van juries die Israel uitsluitenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het soort optimisme dat ik kan waarderen.
Ja maar die schatten ook Estland vrij hoog in dus dat zegt werkelijk geen een reetquote:
Zwitserland is een jurynummer, dat is nooit een geheim geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland staat op esctracker ook in de top 4 trouwens. Zwitserland niet. Nummer slaat nergens aan zoals verwacht
Nederland heeft ook een sterk nummer als in de zin van briljant samengesteld. Daarom gaat Nederland zeker in de top 5 eindigenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwitserland is een jurynummer, dat is nooit een geheim geweest.
Daarom is Kroati een favoriet, dat is all-round een sterk nummer. Zou me niets verbazen als Zwitserland de top 3 niet eens haalt.
De respons op Zwitserland valt wel erg tegen, moet ik zeggen. Nog geen 450.000 streams op Tiktok. Nederland zit al op 3,5 miljoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwitserland is een jurynummer, dat is nooit een geheim geweest.
Daarom is Kroati een favoriet, dat is all-round een sterk nummer. Zou me niets verbazen als Zwitserland de top 3 niet eens haalt.
Bizar hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De respons op Zwitserland valt wel erg tegen, moet ik zeggen. Nog geen 450.000 streams op Tiktok. Nederland zit al op 3,5 miljoen.
Nederland is een outsider voor de overwinning, maar een belangrijke factor hierin is de jury. En de wildcard dat Isral heet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een sterk nummer als in de zin van briljant samengesteld. Daarom gaat Nederland zeker in de top 5 eindigen
Hmmm, dat is wel apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De respons op Zwitserland valt wel erg tegen, moet ik zeggen. Nog geen 450.000 streams op Tiktok. Nederland zit al op 3,5 miljoen.
Griekenland is echt een grote verrassing volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Op Youtube doen Nederland en Griekenland het qua views het beste, met beide 1,1 miljoen voor hun semi final optredens.
Zeker OF je pakt bijvoorbeeld een 7e plek bij de jury maar wint dik de televote. Kan ook zomaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland is een outsider voor de overwinning, maar een belangrijke factor hierin is de jury. En de wildcard dat Isral heet.
De jury moet de act van Joost gemiddeld toch wel 5-6 punten geven en door heel Europa verder gigantisch verdeeld zijn.
Dat optreden van Griekenland was ook geweldig, zoveel charisma, uitstraling. Broekje begon vanzelf te zakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Op Youtube doen Nederland en Griekenland het qua views het beste, met beide 1,1 miljoen voor hun semi final optredens.
Lekkere beat + stoeipoes scoort altijdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Griekenland is echt een grote verrassing volgens mij.
Nee, want de Grieken zijn er zelf heel enthousiast over. Net als in Nederland eigenlijk. Veel van die views zullen wel uit eigen land zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben voor Georgi. Heerlijke outfit @Maximusquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, want de Grieken zijn er zelf heel enthousiast over. Net als in Nederland eigenlijk. Veel van die views zullen wel uit eigen land zijn.
Is m'n nummer 1.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doen we ook. We hebben het over Joost zijn rare gedrag richting Eden Golan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Zullen we trouwens hier weer vooral over Joost gaan hebben?
Mooi scenario. Maar de gemiddelde kijker krijgt natuurlijk helemaal niks mee van dit relletje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Die negatieve reacties op Joost kunnen er natuurlijk ook voor zorgen dat hij d tegenkandidaat van Isral wordt en ook een monsterscore haalt bij de televote!
Natuurlijk wel. Kwam voor bij in journaal, Shownieuws etc. dat is in het buitenland echt niet andersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mooi scenario. Maar de gemiddelde kijker krijgt natuurlijk helemaal niks mee van dit relletje.
Uh, je weet dat hier het vergrootglas op Joost ligt en daar niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kwam voor bij in journaal, Shownieuws etc. dat is in het buitenland echt niet anders
De blauwen en rooien doen net zo hard mee. 😆quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[modbreak]Nog maar weer een keer: iedereen mag zijn eigen mening hebben en daarover discussiren is prima. Maar het is wel klaar met de persoonlijke sneren. [/modbreak]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:07 schreef Funhouse het volgende:
Ik kijk de ESCUnited stream en daar zeggen ze dat Joost niet bij de repetitie is
Met je naar deze repetitie dan?quote:
Ja het is de eerste dress rehearsal voor de finale, zelfs Griekenland ging naar alle dress rehearsals met koortsquote:
Ik hoop niet dat zijn emoties / trauma hem in de weg zijn gaan zitten.quote:
Ik hoop niet dat dit een soort van protest vanuit zijn kant is. Een repitie kan geen kwaad gezien het vrij matige optreden gister.quote:
EBU benvloedbaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:18 schreef Em31 het volgende:
Oh godhebben we daarom zo’n slechte plek gekregen
Onee, hopelijk is dit een storm in een glas waterquote:
Waar is Supergover als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onee, hopelijk is dit een storm in een glas water
Je mag niet zo maar even dit soort dingen scrappen, dan moet je echt een goede reden hebben. Anders zou de helft het scrappen. Vanavond worden de jurypunten al uitgereikt.quote:
Als dit zo was, had ie ook de vlaggenparade overgeslagen lijkt me.quote:
Dat was daarvoor alquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit zo was, had ie ook de vlaggenparade overgeslagen lijkt me.
Daar was volgens mij nog een extra repetitie voor stuk eerder...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij het een protest is van de technische ploeg naar aanleiding van iets gisteravond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat het gewoon zoiets is....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
Misschien was er iets simpels mis met de techniek. Kan ook nog natuurlijk
?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar was volgens mij nog een extra repetitie voor stuk eerder...
Ebu gaat dat lekker wegfilteren. Walgelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
Overigens, in de zaal wordt het natuurlijk wel erg cringe als na alle happy vibes bij het publiek de stemming omslaat naar boe geroep. Daar zullen we thuis niet veel van meekrijgen, verwacht ik, maar het is wel even een snelkookpan momentje in de Arena, denk ik.
Uitstekend. Hij zegt gewoon dat ze prima die vraag kan beantwoorden. Als je dat al niet meer kan zeggen, hallo zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Isral bij de persconferentie?
Mijn punt is meer dat er best wat tijd zat tussen repetitie vlaggenparade en de eerste dress rehearsal, misschien is er toen nog iets gebeurd dan... Als er al spanningen zijn eventueelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Gisteravond zou er een voorval zijn geweest.
30 minuten geleden was ie wel aanwezig.
Ik zie het al voor me hoe de techniek Joost morgen in de steek laat. NLse delegatie WOEST. NL mag daarom aan het eind nogmaals optreden. NL wint jonguhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nooit de vloer tegen je in het harnas jagen.
Echt h, kan het ooit eens normaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:21 schreef Em31 het volgende:
Alles ineens compleet kut allemaal, man man man
Je stelt je vraag nogal suggestiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Isral bij de persconferentie?
Waar bemoeit die zich mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uitstekend. Hij zegt gewoon dat ze prima die vraag kan beantwoorden. Als je dat al niet meer kan zeggen, hallo zeg.
Nee, vanavond en morgenmiddag zit er wel publiekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan toch niet zomaar een optreden skippen? Is het met publiek nu?
Zou de EBU hem hebben aangesproken op de persconferentie en Joost daar tegenin zijn gegaan? Een ander "voorval" kan ik niet echt bedenken..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er best wat tijd zat tussen repetitie vlaggenparade en de eerste dress rehearsal, misschien is er toen nog iets gebeurd dan... Als er al spanningen zijn eventueel
Zullen we het daar niet over hebben hier? Als je wilt stoken zijn er andere en beter plekken. Waar je ook al veel gebruik van hebt gemaakt. Jouw mening is inmiddels al bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
Overigens, in de zaal wordt het natuurlijk wel erg cringe als na alle happy vibes bij het publiek de stemming omslaat naar boe geroep. Daar zullen we thuis niet veel van meekrijgen, verwacht ik, maar het is wel even een snelkookpan momentje in de Arena, denk ik.
Dat mogen we hier niet bespreken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het Eurovisie Songfestival vraagt wel het uiterste van hem, dat lijkt me inmiddels ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk weleens dat hij het hele gebeuren onderschat of verkeerd ingeschat heeft. Ik zag hem ook tegen de pers zeggen eergisteren dat hij het 'eerst niet' leuk vond en nu wel.
Denk dat hij het optreden met het publiek wel leuk vindt (hoewel hij daar voor zijn doen natuurlijk ook in een keurslijf zit van de act), maar de rest zal vermoeiend zijn.
Ze filteren dat weg dus whateverquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef grazz het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?
Ok, dank je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, vanavond en morgenmiddag zit er wel publiek
Nou ja, het is natuurlijk ook dat wat je er zelf van maakt, hij maakt daarnaast ook al die content met Appie en Gover enzo. Terwijl ik denk, gozer, ga eens een middagje liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival vraagt wel het uiterste van hem, dat lijkt me inmiddels ook.
Eraan meedoen is toch anders dan het bekijken en die ervaring heeft hij nu wel.
Dalijk blijkt dat hij van de ebu niet mocht optreden en dat zij de boel saboteren. Dat zou helemaal een bak zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ok, dank je.
Blijft heel apart. Ben nu superbenieuwd wat er speelt
Dan hadden ze het beter andersom kunnen doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef grazz het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?
Ik weet dat het niet gaat gebeuren, maar eigenlijk hoop ik vanavond bij de jury's en morgen bij de kijkers dat iedereen een @Greys momentje beleefd en dus een *armen in de lucht gooit* doet en gewoon verlangt naar plezier en alle shit wil vergeten en op deze manier een statement maakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk nog steeds dat Joost het vrij verrassend goed gaat doen bij de jury, en dan via de televoting Nederlands zesde victorie binnenhaalt
Als er een incident was, zou het kunnen zijn dat de EBU hem schorst voor een repetitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dalijk blijkt dat hij van de ebu niet mocht optreden en dat zij de boel saboteren. Dat zou helemaal een bak zijn
Nogmaals dat moet niets uitmaken of de ebu is benvloedbaar dan welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
We zeiden van de week nog toen @:Jesper23 zei iets gehoord te hebben over divagedrag van NL, straks krijgen we daardoor ook een slechte startplek.
Ik denk dat je echt niet zo maar kan skippen vanwege moe of stemproblemen (dan zing je bijna niet). Je moet dan echt heel ziek zijn ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan echt niet zomaar wegblijven, dat gaat de productie nooit zomaar toestaan. Die willen voor 200miljoen mensen niets aan het toeval overlaten.
Ik snap wat je bedoelt. Ik zou het niet eens halen naar de locatie en tijdens de voorbereidingen al opgebrand zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk ook dat wat je er zelf van maakt, hij maakt daarnaast ook al die content met Appie en Gover enzo. Terwijl ik denk, gozer, ga eens een middagje liggen.
Misschien redeneer ik teveel vanuit mezelf hoor, maar ik zou halverwege de week al fysiek en emotioneel opgebrand zijn
Precies. Dus moet er haast wel iets "groots" aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt niet zo maar kan skippen vanwege moe of stemproblemen (dan zing je bijna niet). Je moet dan echt heel ziek zijn ofzo.
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Rebel- het volgende:
Zou de running order gewijzigd zijn? Dat Joost nog wel gaat oefenen, maar op een andere startplek? Zou dat af te leiden zijn aan de volgorde van de vlaggenparade?
Ik zit dan toch liever vr Israel, dan erna. Zie Noorwegen gisteren. We mogen blij zijn dat Noorwegen er nog tussen zat, zodat er echt even behoefte was aan iets leuks en luchtigs.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter andersom kunnen doen, lijkt me.
Echte pers had allang geweten wat er aan de hand was. Pers tijdens esf zijn meer fans en hobbyistenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.
Hier zat ik ook aan te denken, een soort straf.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als er een incident was, zou het kunnen zijn dat de EBU hem schorst voor een repetitie.
Ik heb juist het idee dat die categorie juist alles eerder weetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echte pers had allang geweten wat er aan de hand was. Pers tijdens esf zijn meer fans en hobbyisten
Op het filmpje van @CrazyDutchPunk zie je Luxemburg -> Netherlands.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.
Het is echt zo obvious dat de EBU pro Isral is hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken, een soort straf.
Dan doe je wel een verklaring eruit om deze speculatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef Zwansen het volgende:
Het viel me op dat hij gisteren af en toe een woordje extra oversloeg (vanwege ademtekort?). Wellicht normaal, maar als we toch aan het speculeren zijn kan het ook een beginnende verkoudheid of griep zijn.
Supergover heeft iedereen in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
Het kan nog dat hij even een keer aan het eind geplakt wordt, wat moet er in godsnaam in zo’n kwartier gebeuren?
Nou hij had het gisteren al over 'snot in zijn neus'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef Zwansen het volgende:
Het viel me op dat hij gisteren af en toe een woordje extra oversloeg (vanwege ademtekort?). Wellicht normaal, maar als we toch aan het speculeren zijn kan het ook een beginnende verkoudheid of griep zijn.
Dat kan. Of hij is vergiftigd door de Mossad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan doe je wel een verklaring eruit om deze speculatie te voorkomen.
Mossad na de maaltijdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat kan. Of hij is vergiftigd door de Mossad.
Surstrmmingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef TLC het volgende:
Ik hoop niet dat Joost schaaldieren gegeten heeft
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:
Waarom lach ik hieromquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien zat stunt kabouter nog op de wc of Appie etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het keyboard stond wel al op het podium en werd er weer afgedragen. Dan was dus niet iedereen op de hoogte dat ie niet zou optreden. Echt vreemd.
Jaaaaaa jaaaaaa….quote:
Greys was even douchen en eten en met het hondje in de zon. Het was nodig na deze week.quote:
Gelukkig!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys was even douchen en eten en met het hondje in de zon. Het was nodig na deze week.
Weinig gemist gelukkig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys was even douchen en eten en met het hondje in de zon. Het was nodig na deze week.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop dat het iets technisch is en niet dat er cht iets aan de hand is..
Hij was ff poepenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:41 schreef Greys het volgende:
Joost was wel gewoon in kostuum bij de vlaggenparade die daarvoor gerepeteerd werd. Dus het is niet dat hij er niet was ofzo. En:
[ x ]
Oke boomerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Joost wilde ook niet in de whatsappgroep en doet aan meer dingen niet mee. HIj deed ook al niet mee aan 'A Little Bit More'. Mweh, ik hoop niet dat Nederland zo gezien wordt als lastig land, net als Israel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
We zeiden van de week nog toen @:Jesper23 zei iets gehoord te hebben over divagedrag van NL, straks krijgen we daardoor ook een slechte startplek.
Dit ja. Had graag even een stukje communicatie van AvroTros gezien nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop gewoon technisch iets fout ofzo en dat hij straks aan het eind nog gewoon komt.
Als er wat was, dan is het nog best logisch dat ie er niet weer tussenin gepropt wordt ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop gewoon technisch iets fout ofzo en dat hij straks aan het eind nog gewoon komt.
Ja als Joost moe of ziek is/was dan was het verstandig geweest om een berichtje naar buiten te doen. Hopelijk is het nog steeds iets stoms.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ja. Had graag even een stukje communicatie van AvroTros gezien nu.
Ja en op Instagram ontbraken we ook bij wat dingen, bij dat zingen onder de douche als enige een ander nummer. Ik weet niet of ze dat achter de schermen zo waarderen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joost wilde ook niet in de whatsappgroep en doet aan meer dingen niet mee. HIj deed ook al niet mee aan 'A Little Bit More'. Mweh, ik hoop niet dat Nederland zo gezien wordt als lastig land, net als Israel.
In dit topic zie ik ook een paar keer voorbij komen dat de delegatie van Israel niet de makkelijkste is, net als toen in 2018 (Netta). Het zou zonde zijn als wij als land ook zo'n naam krijgen.
Dit geloof ik gewoon bijna nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Het zou toch echt hilarisch zijn als dit het gewoon was.![]()
Joost deed verder gewoon aan alles mee. Dat met dat onder die douche en z'n favoriete foto enzo. Kan me voorstellen dat hij gewoon even geen tijd had om iets op te nemen voor ALBM.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joost wilde ook niet in de whatsappgroep en doet aan meer dingen niet mee. HIj deed ook al niet mee aan 'A Little Bit More'. Mweh, ik hoop niet dat Nederland zo gezien wordt als lastig land, net als Israel.
In dit topic zie ik ook een paar keer voorbij komen dat de delegatie van Israel niet de makkelijkste is, net als toen in 2018 (Netta). Het zou zonde zijn als wij als land ook zo'n naam krijgen.
Misschien zit hij dalijk aan de desk bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Misschien zien we Joost aan het einde van de eerste helft al
NIks aan de hand dus. Winnen we alsnog gewoon heurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien zit hij dalijk aan de desk bij rtl boulevard
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik morgenavond gewoon een biosje kan pakken ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Door naar de finale, maar toch naar huis gaan is in ieder geval nog nooit eerder vertoond
Of ze willen dat heel, heel zorgvuldig de wereld in brengenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef TLC het volgende:
Als er echt iets serieus was was er allang een persberichtje naar buiten gegaan
Servi wrijft in de handen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of ze willen dat heel, heel zorgvuldig de wereld in brengen
Misschien kan de AVROTROS dat beter even voor zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Kan niet vinden waar dit vandaan komt, maar dus later een statement?
[ afbeelding ]
Gerard Joling is eerste reservequote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mag je in geval van nood nog een nieuwe zanger oproepen? Zo ja, mag Krij nog uitkomen voor Nederland?
Griekenland repeteerde en trad op terwijl ze ziek was en koorts had.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien koorts.
Dus vlagmoment en dan het mandje in voor morgen
Ja maar alleen de deelnemers van vorig jaar. Mia en Dion zitten al in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mag je in geval van nood nog een nieuwe zanger oproepen? Zo ja, mag Krij nog uitkomen voor Nederland?
Hebben we nog een extra Pino pak?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja maar alleen de deelnemers van vorig jaar. Mia en Dion zitten al in het vliegtuig.
Wat kan ie voor gekke dingen doen in een repetitie zonder publiek dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef Idem-Dito het volgende:
Of de EBU is boos en die gaan gewoon voor NL het filmpje van de halve finale gebruiken.. ook uit angst dat Joost gekke dingen gaat doen?
Maar Salvador Sobral miste ook wel een repetitie. Gelukkig kon zijn zus ook best goed zingen en viel zij voor hem in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Griekenland repeteerde en trad op terwijl ze ziek was en koorts had.
Wie of wat is EBU?quote:
JA WEET IK VEEL MANquote:
Of het protest scherm in Belgi voor aanvang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En ik maar denken dat de gelekte RAI-cijfers het nieuws wel zou zijn vandaag
Volgens Joost zijn vader zijn er geen grenzenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:59 schreef timmmmm het volgende:
Eerste incident grensoverschrijdend gedrag in het songfestival?
ESF geNPOt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |