In de categorie ballad vond ik het persoonlijk niet zo boeiend; eerder Letland dan, maar ieder het zijne.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien willen mensen ook gewoon een ballad tussen veel drukkere liedjes.
Verder een vrij matig jaar.
Voor mij Zwitserland en Griekenland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wat waren de andere hoogtepunten van de avond?
FA GGMM was on fire.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Winst van meisje Golanquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit ook zo 🤞🤞🤞quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Nog 2x producer choice trekken en Joost zit in de tweede helft
Ik ben nu bijna bij de uitslag maar dat is gewoon ouderwets namenlijstje toch, zonder procenten ofzo verder?quote:
Ja random order. Italie heeft per ongeluk hun uitslag gelekt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna bij de uitslag maar dat is gewoon ouderwets namenlijstje toch, zonder procenten ofzo verder?
Ik moet even kijken welke dat is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In de categorie ballad vond ik het persoonlijk niet zo boeiend; eerder Letland dan, maar ieder het zijne.
In Italië. Als dat al klopt.quote:
Top dan geloof ik dat verder wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja random order. Italie heeft per ongeluk hun uitslag gelekt.
Neeeeequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #9: Gåte from 🇳🇴 Norway have drawn SECOND HALF
Ze kunnen niet organiseren, en dit ook weer niet. Lol.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Joh..quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #10: Joost Klein from 🇳🇱 Netherlands has drawn PRODUCER’S CHOICE
Surprise!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #10: Joost Klein from 🇳🇱 Netherlands has drawn PRODUCER’S CHOICE
Running order finale kwam meestal rond 02:00quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu nog 2+ uur wachten dus? Op de producers choices?
UEFA Maffiaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #9: Gåte from 🇳🇴 Norway have drawn SECOND HALF
Daarom zeg ik 2 uur+ (na nu)quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Running order finale kwam meestal rond 02:00
Probeer maar eens te voorkomen als mensen thuis mogen stemmen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo klaar met al die politieke uitslagen. Oekraïne twee maal, msg toch hopen dat Israël niet wint puur uit politieke motivatie. Dan kun je t festival wel opdoeken
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Israel 39,31% Nederland 7,32% Albanië 6,68% Georgie 6,64% Zwitserland 6,03% Armenië 5,83% Griekenland 5,29% San Marino 3,54% Denemarken 2,93% Letland 2,91% Oostenrijk 2,84% Estland 2,8% Tsjechië 2,48% Malta 2,19% België 1,68% Noorwegen 1,55% |
Zal het per ongeluk zijn geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Stomphorst is zelf ook een parodie op een journalist.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Esf-journalisten zijn klapjostis
Wel een punt. Je bent daar niet om op elk nummer te dansen en al helemaal niet om met vlaggetjes te zwaaien. Daar heb je de mensen in het publiek voor.quote:
Van Italië ja, niet overall..quote:
ESF is dat met uitstek toch altijd al geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo klaar met al die politieke uitslagen. Oekraïne twee maal, msg toch hopen dat Israël niet wint puur uit politieke motivatie. Dan kun je t festival wel opdoeken
Als het waar is (en geen troll) lijkt me dat wel een voorbode voor hoe de meeste landen stemmen, vanwege het enorme verschil.quote:
Klopt. Ik quote de post met de tweet.quote:
Op bijna geen enkel nummer kun je zo makkelijk aanhaken. Verder wel begrijpelijk. Maar ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel een punt. Je bent daar niet om op elk nummer te dansen en al helemaal niet om met vlaggetjes te zwaaien. Daar heb je de mensen in het publiek voor.
Van de afgelopen 58 jaar, welke nrs behalve 2x Oekraïne en misschien conchita kun jij je heugen die om politieke redenen wonnen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ESF is dat met uitstek toch altijd al geweest?
Ja joh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien eens een regel maken:
Land in oorlog = geen deelname aan eurosong
30 ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
Welke odd had Israël voor deze halve finale?
Geen id, ik "kijk" (volg) dit jaar voor het eerst.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van de afgelopen 58 jaar, welke nrs behalve 2x Oekraïne en misschien conchita kun jij je heugen die om politieke redenen wonnen?
jij zoekt gewoon naar manieren om Belgie naar de finale te krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien eens een regel maken:
Land in oorlog = geen deelname aan eurosong
De kracht van VBL Fok!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen id, ik kijk dit jaar voor het eerst.
Mocht Duitsland stemmen in deze halve finale? (…)quote:
Vorigequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mocht Duitsland stemmen in deze halve finale? (…)
Fratelli d'Italia, l'Italia s'è destaquote:
Conchita won nota bene niet vanwege politiek. Die had gewoon een goede act precies voor Eurovisie, wat wat genaaid was voor ons. Oekraïne wel, die meen ik iets van 20-30% van de publieksstem kreeg?!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van de afgelopen 58 jaar, welke nrs behalve 2x Oekraïne en misschien conchita kun jij je heugen die om politieke redenen wonnen?
Zal wel flink gaan zakken. Ik dacht trouwens dat de Belgjes ook wel een aardige act hadden maar die zijn niet eens door?quote:
Teringrechtse natiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta
Nee Musti ging wel vaker vals al bij live optredens. Stonden paar weken terug nog 4/5de bij de odds.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel flink gaan zakken. Ik dacht trouwens dat de Belgjes ook wel een aardige act hadden maar die zijn niet eens door?
Die zit diep.quote:
Ebu kan dat voorkomen door Israël niet mee te laten doen. Easy as thatquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Probeer maar eens te voorkomen als mensen thuis mogen stemmen.
Als het klopt heeft Israël alsnog niet veel aan die enorme voorsprong. Israël 12, Nederland 10. Ook al heeft Israël veel meer stemmenquote:
Ja, maar geld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ebu kan dat voorkomen door Israël niet mee te laten doen. Easy as that
Die gaan dat vanzelfsprekend nu niet doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ebu kan dat voorkomen door Israël niet mee te laten doen. Easy as that
De stress heeft hem genektquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee Musti ging wel vaker vals al bij live optredens. Stonden paar weken terug nog 4/5de bij de odds.
40x 12 is alleen wel n hoop publiekspuntenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het klopt heeft Israël alsnog niet veel aan die enorme voorsprong. Israël 12, Nederland 10. Ook al heeft Israël veel meer stemmen
Maar het is wel een goede vraag. Israël is de bovenliggende partij in het conflict. Het is niet alsof je voor de underdog stemt ofzo. En ook niet voor een partij die zoals Oekraïne onder de voet gelopen dreigt te worden.quote:
Mijn vrouw zei dat hij een hele arrogante vervelende uitstraling heeft. Denk dat dat ook wel meespeeltquote:
Vanzelfsprekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die gaan dat vanzelfsprekend nu niet doen.
Er gaan veel juries Israel geen punten geven want die steunen de andere kant etc etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
40x 12 is alleen wel n hoop publiekspunten
Hoe staan wij?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Waarom zakt Zwitserland zo hard weg in de odds?
Ik denk juist dat juries Israel veel punten gaan geven. Het zijn net mensen die juryleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er gaan veel juries Israel geen punten geven want die steunen de andere kant etc etc
Het is een Waal. meer zeg ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei dat hij een hele arrogante vervelende uitstraling heeft. Denk dat dat ook wel meespeelt
Was totaal geen boeiend nummer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee Musti ging wel vaker vals al bij live optredens. Stonden paar weken terug nog 4/5de bij de odds.
Oostbloklanden gaan dat echt niet doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk juist dat juries Israel veel punten gaan geven. Het zijn net mensen die juryleden.
Omdat Israël stijgt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ze hoopten door t nr af te keuren dat Israël zich zou terugtrekken. Halfslachtige poging ipv gewoon uitsluiten voor een jaar die ze nu mogelijk hard terugkrijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend?
Ze hadden ze gewoon niet mee moeten laten doen dit jaar. Had het hoop ellende gescheeld voor iedereen.
Vind persoonlijk het nummer totaal niet boeiend. Wat hij doet erg knap dat wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
8e nu https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionquote:
Klopt, maar ook 'maar' 80 punten meer dan 40x 10quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
40x 12 is alleen wel n hoop publiekspunten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |