Israël 300+ televote punten?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Nou wordt nog een interessante zaterdag zo…
Zie, het werktquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een heel klein beetje zo.
Ik gok dat er toch wel enige sprake van 'paniek' zal zijn bij de EBU, jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Maar Israël bijna 2/5 van de stemmen is wel zorgwekkend. Ook al zijn de kijkcijfers van de semi’s in Italië altijd zeer laag.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb trouwens weer ouderwets genoten van de Petra Mede interval.
drugsquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Moira het volgende:
Ik herken Sipke Jan's stem helemaal niet meer van vroegah
Ik mis hem wel een beetje bij juniorquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Moira het volgende:
Ik herken Sipke Jan's stem helemaal niet meer van vroegah
Als Israël wint ben ik zo done en woest.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Maar Israël bijna 2/5 van de stemmen is wel zorgwekkend. Ook al zijn de kijkcijfers van de semi’s in Italië altijd zeer laag.
Ja, zij is echt top!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Nou is Italië ook wel één van de eerste landen waar ik aan denk als ik een land moet aanwijzen waar dit een ding zou zijn, dus wat dat betreft maak ik me nog niet heel erg zorgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou als het in andere landen gaat zoals in Italie ...
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Komt niet eens door de halve finale joh.
quote:
Zit jij niet in Griekenland?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:37 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik maar weer eens kijken totdat de puntentelling begint. Even een filmpje kijken
Als mensen gaan kutten met SIMkaarten....quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is Italië ook wel één van de eerste landen waar ik aan denk als ik een land moet aanwijzen waar dit een ding zou zijn, dus wat dat betreft maak ik me nog niet heel erg zorgen.
Die vond ik ook leuk, wat ik er van mee kreegquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Die hadden ze eigenlijk moeten bewaren voor de finalequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Dan zit de eerste helft nu vol toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef Momo het volgende:
UPDATE #1: Marina Satti from 🇬🇷 Greece has drawn FIRST HALF
Ik heb mij een week vergist gewoon. Ik ga volgende week zaterdag pasquote:
Ook als ik zeg dat ik het een stom nummer vind?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
En, ik denk nog steeds dat Italië wel eens kan gaan winnen.
Ohquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb mij een week vergist gewoon. Ik ga volgende week zaterdag pasRealiseerde ik mij vorige week
Maar dan kan je mee gaan naar Leeuwardenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb mij een week vergist gewoon. Ik ga volgende week zaterdag pasRealiseerde ik mij vorige week
Ja de achttiende pas weg. Ik dacht dus heel lang dat dat de finaledag wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja veel plezier (en werk'ze) in Griekenland @:Meridiaan!
wowquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen komt er nieuws binnen dat Justin Bieber vader wordt.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ik het een stom nummer vind?
Europapaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan kan je mee gaan naar Leeuwarden
Ik snap dat wel, die eerste helft van mei is altijd 'ergens' het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja de achttiende pas weg. Ik dacht dus heel lang dat dat de finaledag was
Er moet echt eens wat worden gedaan aan die tienervaders.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen komt er nieuws binnen dat Justin Bieber vader wordt.
Wat is "producers choice?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
De draw is op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)grand_final_draw_is/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |