Ik gok dat booslims weer eens gaan rellen en boos doen als Israel wint. Met wat verdwaalde UvA jongetjes en meisjes.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Kun je de meltdown voorstellen als ze winnen
Helaas, Joost (joest) wint!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Het zou me op dit moment niet eens verbazen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Mooi, waterkanon en hondenbrigade erop. Daarna even aftoppen met de lange lat en weer doorrrrrrr.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik gok dat booslims weer eens gaan rellen en boos doen als Israel wint. Met wat verdwaalde UvA jongetjes en meisjes.
Dit zou zo vet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik ga deze week meer mensen aansporen hetzelfde te doenquote:
idemquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Filosoofert het volgende:
Niet per se pro Israël, maar gewoon anti-anti- Israël.
Wat was de actie van de VRT?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Idem
Vanuit België gestemd op zowel Israël als Nederland
Zeker toen ik die bullshit actie van de VRT zag, dat ze hun activisme in hun gat steken verdorie, publieke omroep moet neutraal zijn en zeker niet Hamas bullshit gaan na-apen
quote:
Dat is het punt niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig is er onder hamas wel persvrijheid.
En in de praktijk dus ook anti-Nederland?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit zou zo vet zijn.
Niet per se pro Israël, maar gewoon anti-anti- Israël.
[..]
Ik ga deze week meer mensen aansporen hetzelfde te doen
Want ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
En in de praktijk dus ook anti-Nederland?
Je gaat als Nederlander mensen toch niet aansporen om op Israël te stemmen? Slaat echt nergens op.
Het sloeg ook nergens op dat Oekraïne een paar jaar geleden won, maar dat was 'anders'.quote:
Je mag niet op je eigen land stemmen als je niet weet hoe een vpn werkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
En in de praktijk dus ook anti-Nederland?
Je gaat als Nederlander mensen toch niet aansporen om op Israël te stemmen? Slaat echt nergens op.
Het geweld en de vernielingen zorgen juist voor het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop vurig dat deze studentenprotesten een wereldwijde (peer-to-peer) revolutie ontketenen. Eentje waarbij het welse israel niet meer omheen kan. Het is genoeg geweest!²
Ja, dat element werkt absoluut niet in hun voordeel. Tegenstanders zullen dit met alle plezier aangrijpen om de echte issues te verhullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het geweld en de vernielingen zorgen juist voor het tegenovergestelde.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat element werkt absoluut niet in hun voordeel. Tegenstanders zullen dit met alle plezier aangrijpen om de echte issues te verhullen.²
Ja, van een (klein) deel van de demonstranten. De ware boodschap sneeuwt hierdoor onder. Zo zonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |