Die linkse ook. Boh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Ierlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Karina het volgende:
Van de 2 halve finales vond ik Litouwen het leukst.
Ik twijfel nog steeds of het design is of nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Mosterd en ketchupquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
Delegatie heeft zelf inspraak in wat er getoond wordtquote:
slecht gekozen danquote:
Vermoeiend die ode aan zijn ouders soms. Lekker het gabber gedeelte laten zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft Joost zelf mogen kiezen
(@:greys check mij met jouw wijsheid te koop lopen)
Bij mij zou die hele jurk knalrood zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit komt uiteraard vanuit eigen ervaring.
Wij ESF team zijn zeer trots.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft Joost zelf mogen kiezen
(@:greys check mij met jouw wijsheid te koop lopen)
Presenteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?
De rode vlekken veranderen of verdwijnen continu.
Als iemand weet wat dat is dan hoor ik het graag.
Voor z'n papaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
wtf, waarom zou je dat einde als samenvatting doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |