#exposedquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat eens een post zien waarin je het uitmoorden van jodenmensen op 7 oktober ook tegenspreekt.
Moet iets gemist hebben, maar heb jou niet gezien.
En 12 Nederlandse punten gaan naar Israel. Al zouden ze elke noot missen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee, ze stuwen de PVV naar ongekende hoogte en er wordt 0 verschil gemaakt in Gaza.
Weer? En nee, dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een welles/nietes met je aan. Je deed voorkomen alsof geweld normaal was
Hij vond geweld ook een logisch gevolg van onrecht, dat staat duidelijk in de quotes. De bewering van kabeltrui klopt dus:quote:en hij het min of meer als normaal zag, waarmee je overduidelijk X of Farrakhan bedoelde, bij wie geweld zelfs als noodzakelijk werd gezien. Verder laat ik het erbij.
Die man was geen heilige.quote:Nee, dat is gewoon een prima historisch voorbeeld van een protest waarbij geweld voorkwam (of beschuldigingen van geweld en onrust).
Uiteraard, dat ook.quote:
Jij bent zo langzamerhand bijna even irritant als BullshitBoy.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word daar zo erg blij van als links kutje.
Ik protesteer via internetfora. Gaat me prima af. Ik ben volwassen.quote:
Oh, ik ga zeker stemmen voor Israël vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En 12 Nederlandse punten gaan naar Israel. Al zouden ze elke noot missen.
Joh, dat hele Songfestival is toch al jaren een grote politieke poppenkast. Snel de tv's uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toch nog wat demonstranten zo te zien.quote:
Ja jij draagt wat bijquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij bent zo langzamerhand bijna even irritant als BullshitBoy.
Met je 'jij bent af, mimimi'.
Chapeau! Het is ergens toch een prestatie.
Gaat natuurlijk niet gebeuren dat ze gaan winnen zaterdag maar dat zou dus echt geniaal zijn. Duizenden janksmoelen die staan te demonstreren in Malmö tegen de joden en dan wint Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoop dat je het goed maakt! Ze is al de hele dag een beetje homo-erotisch bezig. Snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij bent zo langzamerhand bijna even irritant als BullshitBoy.
Met je 'jij bent af, mimimi'.
Chapeau! Het is ergens toch een prestatie.
En zo hoort het.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik protesteer via internetfora. Gaat me prima af. Ik ben volwassen.²
Charismatische vent, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
nondeju, weer dezelfde gozer die de boel loopt op te stoken?
Staat ie weer met zijn inteeltkopquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
nondeju, weer dezelfde gozer die de boel loopt op te stoken?
[ afbeelding ]
Dit is die jongen die zoveel opmerkingen had over het eten.
"Boterham d'r op, boterham d'r op" schreeuwde hij.
https://twitter.com/i/status/1787564422027694230
die heeft een schone luier om z'n hoofd gedaan en is weer naar Roeterseiland gegaan. bizar.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Charismatische vent, eerlijk is eerlijk.²
quote:
Kopfgeld innen zou jou wel passen of niet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Je bent geen knip voor de neus waard als je je geluid niet meer laat horen omdat er ook slopers aanwezig zijn. Principes laat je niet varen bij de eerste de beste tegenwind.
Zou der geen shoarma van kopen eerlijk gezegd, mijn god wat een debiele aidsbek, met zijn baardjequote:Op donderdag 9 mei 2024 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Charismatische vent, eerlijk is eerlijk.²
quoten voordat dit verwijderd wordtquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kopfgeld innen zou jou wel passen of niet?
Ik ook. En AT5 heeft alleen een live blog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |