Op basis van 1 figuur in dat filmpje claim je dat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, “pro-Palestina” protestmarsen zijn pro-Hamas demonstraties.
Dat is dus gewoon een NSBer. Die zie ik er wel voor aan een lijst met namen door te geven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hun rector vertelde doodleuk dat hij in onderhandeling ging met gemaskerde activisten waarvan hij niet wist wie het waren, tegen de wet op gezichtsbedekking in dus, en nog in het Engels ook. Daar moet je toch wel zo'n ongelooflijk ruggegraatloze laffe kruiper voor zijn. Daar hoeven die joden helemaal niets meer van te verwachten.
Volgens mij heb ik objectieve X berichten in dit discussietopic gescheten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou waarom ik liever een livestream heb zonder commentaar.![]()
Zoveel debielen op X, en dan users die dat als diarree in discussietopics uitschijten. Degene die social media uitgevonden heeft moeten ze verplicht levenslang op LEGO steentjes laten lopen.
Het kan in eerste instantie objectief en realistisch lijken maar achteraf toch een vertekend beeld geven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik objectieve X berichten in dit discussietopic gescheten.
Maar ja, sommige berichten, van wie dan ook, komen niet iedereen goed uit…
Of het nou live beelden of beelden achteraf zijn, je zal ze zelf altijd moeten interpreteren en checken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het kan in eerste instantie objectief en realistisch lijken maar achteraf toch een vertekend beeld geven.
Er was gisteren ook een user die een twitter filmpje postte met commentaar dat de politie op de vlucht was geslagen door demonstranten, maar het bleek gewoon dat de politie zelf was weggelopen omdat de demonstratie niet meer dreigend was.
Maargoed, we zullen het ermee moeten doen.
Misschien kunnen de queers for Palestine zich nu beter verplaatsen in de Joden qua overal de schuld van krijgen.quote:
Zeg maar hetzelfde wat de linkse oppositie van de sjah in Iran ondervond na de revolutie. Samen opgetrokken met de islamisten van de ayatollah en nadat de sjah weg was, zaten zij ineens ook in de gevangenis naast de vorige machthebbers. Bedankt en de groeten van Khomeini.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is wachten totdat er homo's of andere overdreven links liberaal volk klappen krijgt van die conservatieve moslims. Nu tolereren ze die dhimmi's omdat het goed uitkomt.
Best goed nummer verder.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of het nou live beelden of beelden achteraf zijn, je zal ze zelf altijd moeten interpreteren en checken.
Maar goed, nu even Israel bekijken bij het ESF…
Nee hoor, de jury en het gros van het publiek is daar politiek correct (het is het favoriete alfabet festival, al heb ik wel oproepen gezien om het te boycotten van die kant; dat zijn weer van die dilemma's, net als wanneer je favoriete acteur niet met een Palestijnse vlag wilt zwaaien).quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En 12 Nederlandse punten gaan naar Israel. Al zouden ze elke noot missen.
Ja, dat is echt schandalig...quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hun rector vertelde doodleuk dat hij in onderhandeling ging met gemaskerde activisten waarvan hij niet wist wie het waren, tegen de wet op gezichtsbedekking in dus, en nog in het Engels ook. Daar moet je toch wel zo'n ongelooflijk ruggegraatloze laffe kruiper voor zijn. Daar hoeven die joden helemaal niets meer van te verwachten.
Het is ook wel een beetje normaal geworden inmiddels. Vorige maand stond John van 't Schip een stel doorgesnoven hoolies met de bivakmutsen nog op te woord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:
Ik snap niet dat je als bestuur van e Universiteit überhaupt in gesprek gaat met gemaskerde figuren. Het is verboden, het werkt niet en het is zelfs onveilig. Doe normaal zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik wel dat er niets is uit gekomen
Waarom verbaast me dit niet (meer)quote:
Is dit echt? Mag hopen AI of een voice over. Hoe kan deze man beweren dat het studenten zijn als hij dat niet heeft kunnen vaststellen middels het zien van gezichten of een ID?quote:
Nou, dan weet zo'n XR ook wat te doen volgende keer: ze doen allemaal een bivakmuts op, zeggen dat ze werknemers van Shell zijn en gaan dan met de RvC "in onderhandeling" om namens de werknemers te eisen dat Shell per direct stopt met fossiele brandstoffen.quote:
Schattig.quote:
Spreekt geen woord Nederlands en komt hier een beetje onrust stoken en zich onaangepast gedragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |