quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jawel.
Vakbond VRT onderbreekt kort uitzending halve finale Songfestival met oproep tot staakt-het-vuren in Israël
"We wisten het vantevoren, het is onze regiekamer, wij bepalen dus wie er aan de knoppen zit die avond en wat er wordt uitgezonden, maar verder hebben wij er geen invloed op."quote:“Het gaat inderdaad om een vakbondsactie”, zegt VRT-woordvoerder Yasmine Van der Borght aan onze redactie. “We waren op de hoogte gebracht dat het zou gebeuren. Vakorganisaties hebben het recht om actie te voeren en hebben daar geen toestemming voor nodig. Ik kan alleen maar meedelen dat we akte van de actie hebben genomen.”
Onze toekomstige intelligentsia, mensen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef Stupidisco het volgende:
Oproep docenten en studenten UvA: "Eindig demonstratie met een die-in"
Docenten en studenten van de UvA roepen de demonstranten op om de demonstratie te beeindigen met een 'die-in', "waarbij iedereen doet alsof die dood op de grond ligt", zegt Sam Hamer, junior docent sociologie van de UvA tegen AT5. "Dat is ook wat we om 21.00 uur hebben doorgegeven aan de politie. We proberen deze boodschap nu ook over te krijgen naar de demonstranten."
Waarom doen alsof?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef Stupidisco het volgende:
Oproep docenten en studenten UvA: "Eindig demonstratie met een die-in"
Docenten en studenten van de UvA roepen de demonstranten op om de demonstratie te beeindigen met een 'die-in', "waarbij iedereen doet alsof die dood op de grond ligt", zegt Sam Hamer, junior docent sociologie van de UvA tegen AT5. "Dat is ook wat we om 21.00 uur hebben doorgegeven aan de politie. We proberen deze boodschap nu ook over te krijgen naar de demonstranten."
Ja, het is vaak geen misinformatie, zo ver gaan ze niet maar bepaalde kanten worden steeds heel groot op de site gezet die hun belangrijk vinden, en de andere kant krijgt een kleine melding ergens onderin.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Zorgelijk vind ik ook dat objectieve verslaggeving door diverse media tegenwoordig schijnbaar te hoog gegrepen is. Ik bedoel, zoiets als Ongehoord Nederland is natuurlijk hartstikke subjectief. Maar nu beginnen ook 'gevestigde' media hun ware kleuren te laten zien.
Goh, sociologie. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onze toekomstige intelligentsia, mensen.
Maar wel treffend: net doen alsof.
Zoals net doen alsof Palestina je uberhaupt interesseert;
Net doen alsof je je uberhaupt bezighoudt met zaken anders dan je eigen ego;
Net doen alsof je weet waar Palestina uberhaupt ligt.
"Bloed in de straten" en dat loopt vrij rond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vreedzame taal van een rustige demonstrant.
Kijk dit bedoel ik nou waarom ik liever een livestream heb zonder commentaar.quote:
Het is wachten totdat er homo's of andere overdreven links liberaal volk klappen krijgt van die conservatieve moslims. Nu tolereren ze die dhimmi's omdat het goed uitkomt.quote:
Jah.. waar ligt Palestina eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onze toekomstige intelligentsia, mensen.
Maar wel treffend: net doen alsof.
Zoals net doen alsof Palestina je uberhaupt interesseert;
Net doen alsof je je uberhaupt bezighoudt met zaken anders dan je eigen ego;
Net doen alsof je weet waar Palestina uberhaupt ligt.
quote:
quote:Man | 50 | scientist | zon zee strand |Beurs economie | Kunst en cultuur
Leger jezus is onderweg!
Hun rector vertelde doodleuk dat hij in onderhandeling ging met gemaskerde activisten waarvan hij niet wist wie het waren, tegen de wet op gezichtsbedekking in dus, en nog in het Engels ook. Daar moet je toch wel zo'n ongelooflijk ruggegraatloze laffe kruiper voor zijn. Daar hoeven die joden helemaal niets meer van te verwachten.quote:
Altijd al gezegd, “pro-Palestina” protestmarsen zijn pro-Hamas demonstraties.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik geef mijn leven voor Hamas”. Jongens toch. Waar gaat dit heen.
BARBAAR!!!!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
Degene die social media uitgevonden heeft moeten ze verplicht levenslang op LEGO steentjes laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |