Is in elk geval iets.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen een gare/vage Twitch stream.
Misschien als koffiejuf na afloop van een demonstratie met geweld, maar meer zeker niet…quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef babipangang het volgende:
Even een serieuze vraag: gezien de vele demonstraties met geweld tegenwoordig...kun je je ergens aanmelden als "vrijwilliger" bij de ME? Er mag best een geschiktheidstest/training bij zitten etc. maar geen lange opleiding.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef babipangang het volgende:
Even een serieuze vraag: gezien de vele demonstraties met geweld tegenwoordig...kun je je ergens aanmelden als "vrijwilliger" bij de ME? Er mag best een geschiktheidstest/training bij zitten etc. maar geen lange opleiding.
Niet als vrijwilliger.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef babipangang het volgende:
Waarschijnlijk niet. Dat is politiewerk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef babipangang het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?quote:
Jawel.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:37 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb normaal een hekel aan Hooligans maar Ajax F-Side mag van mij wel een bezoekje brengen.
Op 35 min.: https://www.vrt.be/vrtnws(...)-finale-songfestivalquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:32 schreef babipangang het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jawel.
Vakbond VRT onderbreekt kort uitzending halve finale Songfestival met oproep tot staakt-het-vuren in Israël
Vreedzaam escaleren uiteraard.quote:
Daarom kijk ik ook nauwelijks nog regulier nieuws.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Zorgelijk vind ik ook dat objectieve verslaggeving door diverse media tegenwoordig schijnbaar te hoog gegrepen is. Ik bedoel, zoiets als Ongehoord Nederland is natuurlijk hartstikke subjectief. Maar nu beginnen ook 'gevestigde' media hun ware kleuren te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |