Ohja die wou ik ook nog kijken. Wel de moeite waard ja?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:59 schreef Felixa het volgende:
Deze gekeken. Jammer dat ze niet het achterste van haar tong laat zien. Maar wat een verhaal weer...![]()
Ja, absoluut.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja die wou ik ook nog kijken. Wel de moeite waard ja?
Prima film.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag staat Trap erop, de nieuwste film van M Night Shyamalan.
De film bleef op zich onderhoudend, maar het script ging al snel helemaal van de rails af. Van vage plot holes naar compleet belachelijke wendingen.quote:
Beetje raar, maar Josh Hartnet is wel lekker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Mike het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Nightmare On Elm Streets staan erop.
Leuk dat M Night zelf ook altijd een rolletje in zijn eigen films heeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Mike het volgende:
White Lotus is af en toe echt vaagquote:Op zondag 17 november 2024 11:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Had The Perfect Couple op Netflix gekeken en kreeg reacties in het topic dat The White Lotus ook top is.
Nu de eerste aflevering aan het kijken. Valt niet tegen
Ja daar hou ik wel van als het in combinatie met puik acteerwerk, voldoende humor etc is.quote:Op zondag 17 november 2024 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
White Lotus is af en toe echt vaagMaar ook wel weer goed tegelijk
White Lotus is erg leuk.quote:Op zondag 17 november 2024 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja daar hou ik wel van als het in combinatie met puik acteerwerk, voldoende humor etc is.
En volgens mij bevat het die factoren wel.
Alleen maar vage shit trek ik niet
En het moet niet te langdradig zijn.
We gaan het meemaken
Ik haak hier aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |