Oh net aflevering 2 gekeken. Daar gaat het over deze zaakquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft dit soort shit beetje wereldvreemd I guess
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:29 schreef summer2bird het volgende:
Die nieuwe aflevering van chimp crazyDie blik ook van haar man op het laatst. "Oh nee hè..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ja hoor, dat werkt probleemloos. Wel allebei een eigen profiel, neem ik aan. En als je toevallig naar een land gaat waar Max al beschikbaar is heb je ook geen VPN nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:54 schreef TAmaru het volgende:
Ik ga binnenkort een tijdje naar een land buiten de EU, terwijl mijn vriendin thuisblijft. Kan ik in het buitenland HBO Max gebruiken (eventueel met Nederlandse VPN) terwijl mijn vriendin thuis ook kijkt? Of denken ze dan dat ik mijn account met iemand anders deel ofzo?
Het is wel een ander land, maar ik zal dan wel een VPN gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ja hoor, dat werkt probleemloos. Wel allebei een eigen profiel, neem ik aan. En als je toevallig naar een land gaat waar Max al beschikbaar is heb je ook geen VPN nodig.
Waar is HBO Max beschikbaar?
Wat een raar mens, jesus allemachtig! En die apen in die kooien, zo ontzettend zielig allemaal. Nu ja, net mensen, ook onvoorspelbaar. Hooguit een minder laagje agressie om direct uit frustratie iemand een gezicht af te bijten. Taal helpt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die blik ook van haar man op het laatst. "Oh nee hè..."![]()
Ik ben benieuwd naar aflevering 3 dan daar zal deze theatraal liegende vrouw toch wel opgepakt gaan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog nee toch maar ja hoor.
Ga ik wel vanuit ja. Ik snap sowieso niet waarom ze zo eerlijk is op camera na die Tiger King docu.quote:Op zondag 1 september 2024 10:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar aflevering 3 dan daar zal deze theatraal liegende vrouw toch wel opgepakt gaan worden.
Wat een topseriequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:06 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik zit erin.
Ik snap je/jullie
Niet heel spannend als je van crime-docu's houdt.quote:
Boh, dat boek was echt fenomenaal goed (juist omdat het zo langzaam maar zeer goed opgebouwd werd), ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar.
De vraag is hoeveel waarde je moet hechten aan de critic reviews (en hoe unbiased die daadwerkelijk zijn).quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:24 schreef Bronson het volgende:
[ x ]
Hier ben ik echt benieuwd naar.
Ik ben ook erg benieuwd. De eerste Salem's Lot film was de eerste horrorfilm die ik ooit zag, als klein meisje nogquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, dat boek was echt fenomenaal goed (juist omdat het zo langzaam maar zeer goed opgebouwd werd), ben benieuwd.
Net gekeken. Was erg goedquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:24 schreef Bronson het volgende:
[ x ]
Hier ben ik echt benieuwd naar.
Nice. Straks ff kijkenquote:
Jep. Eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |