die 35000 is verzonnen door Hamasquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jawel, maar Israel is hier de machtige staat met wie we een hechte samenwerkingsband hebben. Israel maakt hier bovendien ook verreweg de meeste slachtoffers (35.000 vs 1500). Hamas moet vanzelfsprekend ook meewerken aan een wapenstilstand.
Flikker op, mutsquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik jou trouwens
Altijd een kuthumeur
Vergeet de 10duizenden dode kinderen niet aldus VoMyquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jawel, maar Israel is hier de machtige staat met wie we een hechte samenwerkingsband hebben. Israel maakt hier bovendien ook verreweg de meeste slachtoffers (35.000 vs 1500). Hamas moet vanzelfsprekend ook meewerken aan een wapenstilstand.
14.000 kinderen en 10.000 vrouwen, volgens cijfers van april. En nog een groot aantal die worden verhongerd en waarbij hulp wordt geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vergeet de 10duizenden dode kinderen niet aldus VoMy
En door wie wordt die hulp tegen gehouden?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
14.000 kinderen en 10.000 vrouwen, volgens cijfers van april. En nog een groot aantal die worden verhongerd en waarbij hulp wordt geblokkeerd.
Nee, ook de slachtoffers aan Palestijnse kant vallen in grote getale door de vechtstrategie van Hamas. En dit is zoals bekend een oorlogsmisdaad. Je moet dus niet kijken naar de aantallen slachtoffers, maar hoe deze tot stand zijn gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Geneva Conventions:
Rule 97. The use of human shields is prohibited.
...
The prohibition of using human shields in the Geneva Conventions, Additional Protocol I and the Statute of the International Criminal Court are couched in terms of using the presence (or movements) of civilians or other protected persons to render certain points or areas (or military forces) immune from military operations.
Bron
Hitler had dat alles ook prachtig gevonden, voor in Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:09 schreef moby_jones het volgende:
Weinig mensen weten dit van me maar ik ben zelf eigenlijk een neo-nazistische volbloed skinhead die zich volkomen inzet op LHBT-rechten, milieuproblematiek, immigratie, diversiteit en social justice omdat mensen online en De Telegraaf mij verteld hebben dat het zwaar antisemitische kringen zijn
quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En door wie wordt die hulp tegen gehouden?
quote:Despite its claims to be facilitating humanitarian aid, research and analysis by Refugees International shows that Israeli conduct has consistently and groundlessly impeded aid operations within Gaza, blocked legitimate relief operations, and resisted implementing measures that would genuinely enhance the flow of humanitarian aid into Gaza.
https://www.refugeesinter(...)ce%20the%20flow%20of
Nu je de Geneefse conventies toch open hebt staan:quote:
quote:Article 49 - Deportations, transfers, evacuations
[..]
The Occupying Power shall not deport or transfer parts of its own civilian population into the territory it occupies.
bron
Wat is er precies mis met Refugees International?quote:
En hoeveel procent houdt Hamas tegen? Ongeveer 100%?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met Refugees International?
Volgens OCHA (een orgaan van de VN) houdt Israel sinds maart dertig procent van de humanitaire hulp tegen in het noorden van Gaza.
Nah, en ik maar overwegen lesbisch te worden voor jouquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik jou trouwen
Altijd een kuthumeur
Pak anders even een nieuw maandverbandje Mascara.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je toch een varken, maakt niet uit onder welk account je post.
Oh, ik kleine tieten hoor.wel helemaal strakquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb het even gegoogled voor je. Niets om je voor te schamen denk ik
[ afbeelding ]
Komt natuurlijk niemand. Die gasten staan nu allemaal te blowen op een op ander vaag hemelvaartsfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Verse oproep.
Ik wil ook een oproep plaatsen aan de UvA, namelijk om termen als "genocide" in het onderwijs op te nemen. Maakt me geen fuck uit of de vakgroep Intersectioneel Punniken & Macrameeën het geeft, bied het in Jezusnaam aan zodat er niet zo hopeloos mee gestrooid wordt gelijk de gemeentewagens des wintersch met zout strooien om ons te behoeden voor afglijden naar een nog kuttere werkdag.
Als je dat niet begrijpt is er het niet eens zo heel oude voorbeeld van de Iraanse Revolutie die mede werd gedragen door progressieve sectoren van de samenleving. Die hadden alle reden om van de monarchie af te willen, maar het waren wel de eerste kinderen van de revolutie die werden opgesmikkeld.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik heb nooit deze kritiek echt begrepen. Alfabetmensen kunnen natuurlijk gewoon steun betuigen aan wie zij als slachtoffer zien in een conflict. vooral als ze denken dat er veel kasthomos in gaza en de westbank zijn en ze op deze manier sympathie proberen uit te lokken bij palestijnen zelf richting queer groepen.
Dit vraagt om bewijs!quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh, ik kleine tieten hoor.wel helemaal strak
Zou mooi zijn maar ik denk niet dat er veel volk komt opdagen.quote:
Dus daar ga jij mee door?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Pak anders even een nieuw maandverbandje Mascara.
Die persoonlijke aanvallen steeds zijn toch nergens voor nodig?
Nee? Maar voel je vrij om zelf met cijfers te komen om je punt te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En hoeveel procent houdt Hamas tegen? Ongeveer 100%?
Ook keurig met de Abu Obaida driehoekjes, de olijke knipoog naar ieders favoriete terreurbeweging daar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Verse oproep.
Ik wil ook een oproep plaatsen aan de UvA, namelijk om termen als "genocide" in het onderwijs op te nemen. Maakt me geen fuck uit of de vakgroep Intersectioneel Punniken & Macrameeën het geeft, bied het in Jezusnaam aan zodat er niet zo hopeloos mee gestrooid wordt gelijk de gemeentewagens des wintersch met zout strooien om ons te behoeden voor afglijden naar een nog kuttere werkdag.
quote:
Met mascara in de kroeg gezeten. Kan beamen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vraag 1 van de mannen van dienst hier
En hoe is dit van toepassing op deze oorlog? Ik heb gemist waar de Israëlische regering allemaal Israëliërs de Gazastrook in aan het loodsen is. Sterker nog, men heeft deze niet eens bezet, ze zijn bezig een terreurbeweging aan het uitschakelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Nu je de Geneefse conventies toch open hebt staan:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Met mascara in de kroeg gezeten. Kan beamen.
Blijkbaar werkt deze vrouw in de academische wereld én de media. Dat zegt ook wel weer genoeg.quote:
Niet verrassend dat dat een ouder is van 1 van de demonstranten, dezelfde insteek.quote:
Interessante discussie daar.quote:
Deze post kan ik niet zo goed plaatsen in het licht van de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat is dit voor geijl?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou zo erg van @:Qarrad. Door haar ben ik bijna lesbisch geworden.
quote:
Mwoh, ik vind plaatjes van "krijskut" posten niet echt discussie maar het lijkt er gelukkig op dat veel mensen het niet eens zijn met haar mening zeg maar.quote:
Ook wel chanant als je mammie je zo voor paal zet. Zo word je natuurlijk nooit meer serieus genomen in anarchistische kringen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoe weinig verrassend; de ouders zijn de bron van deze ellende.
Allangquote:
Maar wel allemaal in het westen willen wonen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:15 schreef Zoddie het volgende:
Ze mogen eigenlijk, net zoals ze ook al doen bij islamitische scholen, de lessen wel eens na gaan kijken bij sociale wetenschappen.
Want ze zijn allemaal wel heel erg anti-westers.
Het lijkt erop dat dit weer een bubbel is waar we inkijk in krijgen. Wat er gebeurde is dat er dingen werden bezet, vernield en dergelijke, er na onderhandelingen geen beweging in zat, men tijdens die onderhandelingen al bezig was om gewelddadig verzet voor te bereiden, wat prompt losbarstte toen ze eruit (waaruit? plekken die niet van hen zijn) werden gezet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Echt van die ouders die vinden dat hun kind noooooit iets verkeerds doet.
Ik ben nu officieel lesbisch geworden door deze reactie @Qarradquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze post kan ik niet zo goed plaatsen in het licht van de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat is dit voor geijl?²
Mss kunnen ze de kosten verhalen op zulke ouders, als ze er toch achter staan.quote:
Jeetje, ouders die hun kinderen niet zomaar door een autoritair CvB laten opjagen. Dat ze bestaan zeg.quote:
Alleen uit recalcitrantie ik nu ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel lesbisch geworden door deze reactie @:Qarrad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |