mimimiquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee. Het perspectief blijft hetzelfde, en de eisen ook. Namelijk dat het Israelische geweld tegen Palestijnen moet stoppen en dat tot die tijd universiteiten de banden met Israelische instellingen moeten verbreken.
dat is gewoon een vreemde eis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee. Het perspectief blijft hetzelfde, en de eisen ook. Namelijk dat het Israelische geweld tegen Palestijnen moet stoppen en dat tot die tijd universiteiten de banden met Israelische instellingen moeten verbreken.
Ik vind dat moeilijk te geloven kijkend naar deze topicreeks.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan een jaar ongesteld zijn en dan ben ik nog steeds beter te pruimen.
Gecorrigeerd. Je geeft me teveel credit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
973% van FOK! gelooft deze statistiek.
dat is idd hetzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2024 15:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gelukkig verwelkomen de Israeliers Palestijnen met open armen.
Maar wat ik wil weten is hoe je de veiligheidssituatie zou inschatten als de wereld van puddingbroodjes was gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoonweg een spot on vergelijking van chien.
Of je moet joden echt haten en zo blind zijn het niet in te zien.
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat jij een skinhead was en een potenrammer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijk te geloven kijkend naar deze topicreeks.
Geen hongersnoden meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:57 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Maar wat ik wil weten is hoe je de veiligheidssituatie zou inschatten als de wereld van puddingbroodjes was gemaakt
Mensen kunnen veranderen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat jij een skinhead was en een potenrammer.
Is zo'n bubbel niet fragiel?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is idd hetzelfde![]()
Palestijnen en ander midden-oosters volk willen de vernietiging van israel en de joden. Homos willen gewoon hand in hand kunnen lopen amsterdam.
Dat is dus waar die hamastrekpoppen zich voor laten inzetten door overduidelijk georkestreerd intimidatie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie kon het eigenlijk niet aan. Er zijn ook meerdere agent gewond geraakt.
[ x ]
Hmm, vice versa niet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
ze kunnen het wel aan maar ze zijn aan handen en voeten gebondenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie kon het eigenlijk niet aan. Er zijn ook meerdere agent gewond geraakt.
[ x ]
Hopelijk zijn die 36 mensen die zijn opgepakt de grootste rotzooi trappers en worden ze zwaar gestraft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Ze hadden dan ook veel harder in moeten grijpen, maar in plaats daarvan gaven ze kans op kans om vrij weg te lopen, nieuwe barricades op te werpen, etc.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Hopelijk zijn ze de gracht ingekankerd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die 36 mensen die zijn opgepakt de grootste rotzooi trappers en worden ze zwaar gestraft.
extremistische rechts conservatieve religieuze volidioot had de lading ook wel gedekt hoor, kneusquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:09 schreef moby_jones het volgende:
Weinig mensen weten dit van me maar ik ben zelf eigenlijk een neo-nazistische volbloed skinhead die zich volkomen inzet op LHBT-rechten, milieuproblematiek, immigratie, diversiteit en social justice omdat mensen online en De Telegraaf mij verteld hebben dat het zwaar antisemitische kringen zijn
Jawel, maar Israel is hier de machtige staat met wie we een hechte samenwerkingsband hebben. Israel maakt hier bovendien ook verreweg de meeste slachtoffers (35.000 vs 1500). Hamas moet vanzelfsprekend ook meewerken aan een wapenstilstand.quote:
Eigenlijk wil ik jou trouwenquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
extremistische rechts conservatieve religieuze volidioot had de lading ook wel gedekt hoor, kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |