Toch is het belang van een jury wel groot. I love Europapa maar er moet wel een beetje een goede balans blijven. Als jury zou ik Europapa ook veel punten geven. Vergelijk het met Wannabe van de Spice Girls in de jaren 90. Maar een had een echte goede (solo) zangstem. Maar het was gewoon A. een oorwurm, B, de dames hadden geweldige chemie en energie, C. Briljante marketing. Dat is verre van een grap maar zat op alle vlakken meesterlijk in elkaar. Europapa precies hetzelfde.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zou het wel hilarisch vinden als we letterlijk op 0 staan na de juryvote en dan 300+ van de televote krijgen. Dan kunnen de jury's echt inpakken.
Als je dat al niet hoort dan wordt het tijd voor een middagje schonenberg horenquote:
Probeer ik ook al weken uit te leggen. De juries gaan onze inzending en dan met name de compositie dus het lied zeker wel waarderen omdat het briljant in elkaar steekt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:11 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Toch is het belang van een jury wel groot. I love Europapa maar er moet wel een beetje een goede balans blijven. Als jury zou ik Europapa ook veel punten geven. Vergelijk het met Wannabe van de Spice Girls in de jaren 90. Maar een had een echte goede (solo) zangstem. Maar het was gewoon A. een oorwurm, B, de dames hadden geweldige chemie en energie, C. Briljante marketing. Dat is verre van een grap maar zat op alle vlakken meesterlijk in elkaar. Europapa precies hetzelfde.
Is er een reden dat je Joost vaker steken onder water geeft? Mag hij vooral niet te dichtbij komen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:46 schreef quirina het volgende:
Maar zevende bij de bookies hoorde ik net.. ach ja bij de eerste tien is ook netjes toch.
Omdat het niet echt veel 'zingen' is wat Joost doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:11 schreef TLC het volgende:
Waarom zou Joost het niet goed kunnen doen bij de jury en Kroatië en Ierland wel ?
Antwoord is mijn favoriet. Ga ik ook 7x draaien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Voor de variatie net even 7 keer wachtmuziek gedraaid, het kan beginnen!!
Komt natuurlijk omdat het uptempo en erg dansbaar is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Onze inzending is echt nog nooit zo breed omarmt vooraf, ook Duncan niet
Kan jij een beetje hakken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat het uptempo en erg dansbaar is.![]()
Als iemand bijvoorbeeld een Numidia volgend jaar gaat met een ballad zal het wel een heel andere beleving zijn jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat het uptempo en erg dansbaar is.En mee te zingen.
Kleuters zingen geen Duncan Laurence mee. Dit dan wel.
Desalniettemin natuurlijk erg leuk.
Vragen stellen maar zelf vragen open laten staan.quote:
Je doet er een beetje minzaam over, maar schrijf maar eens zo'n liedje dat hele volksstammen aanspreektquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat het uptempo en erg dansbaar is.En mee te zingen.
Kleuters zingen geen Duncan Laurence mee. Dit dan wel.
Desalniettemin natuurlijk erg leuk.
Kijk eens waar mensen met carnaval naar luisteren of een Frans Bauer. Spreekt genoeg mensen aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je doet er een beetje minzaam over, maar schrijf maar eens zo'n liedje dat hele volksstammen aanspreekt
quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vragen stellen maar zelf vragen open laten staan.
Ja ja, dat doet ie goed hé!quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vragen stellen maar zelf vragen open laten staan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |