Het staat ook elders in een van de 23 threads.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
Nee, want het is een lek. Illegaal.
Het gaat niet om mij, dit forum heeft talloze leden en bezoekers, dit subforum is geen private club.quote:
Waarom verwacht jij dat anderen voor jou terug gaan scrollen terwijl je er zelf te lui voor bent?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:38 schreef Za het volgende:
[..]
Het staat ook elders in een van de 23 threads.
Waarom zo kinderachtig doen? Ik begrijp dat een groep mensen hier elke minuut van de dag zit, maar anderen zijn gewoon vanavond benieuwd naar het optreden, en moeten urenlang speuren door een berg threads, en eerst allemaal negatief commentaar doorspitten, en dan nog hebben ze maar een paar flarden of een slecht beeldfragment.
Dit subforum is toch niet alleen voor een vaste kern.
Het gehele optreden in deze link:
https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
Waarom?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:38 schreef Momo het volgende:
En als mensen het echt willen zien zoeken ze maar op twitter Joost Klein leaked.
Het gaat (jou) wel om jou. Jij wil dat iemand het voor je opzoekt en hapklaar aan je serveert.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, dit forum heeft talloze leden en bezoekers, dit subforum is geen private club.
Omdat die echte beelden illegaal zijn en Fok een eigen perslicentie heeft. Dus zelf even zoeken op Joost Klein Leaked of een linkje van echte beelden plaatsen in een spoiler.quote:
Ik dacht dat ik en wat anderen wat negatief waren vandaag maar god wat jij heb gehad dan?quote:
Dit slaat echt alles, wat een agressief groepje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
Waarom verwacht jij dat anderen voor jou terug gaan scrollen terwijl je er zelf te lui voor bent?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:
Die filmpjes uit het publiek zijn wel echt genieten hoor.
Enorm, nooit eerder heb ik dit bij een NLse inzending meegemaakt. Het bezorgt mij kippenvel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:
Die filmpjes uit het publiek zijn wel echt genieten hoor.
Volgens mij had ik dat met Duncan tijdens de finale ook wel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Enorm, nooit eerder heb ik dit bij een NLse inzending meegemaakt. Het bezorgt mij kippenvel.
Wanneer je een linkje in de OP plaatst in spoiler, of in de thread die ik had gemaakt, kan iedereen die dat graag wil het zien, wordt er geen enkele regel geschonden, en ben je een zekere groep die nieuwsgierig is ter wille.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:42 schreef Momo het volgende:
Omdat die echte beelden illegaal zijn en Fok een eigen perslicentie heeft. Dus zelf even zoeken op Joost Klein Leaked of een linkje van echte beelden plaatsen in een spoiler.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Even een filmpje uit de zaal van het Rehearsal topic dan
Het is er inmiddels wel. Illegaal verkregen, maar het is er.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:46 schreef dolfg het volgende:
Het is net of je nu alvast de finale 100 meter sprint van de OS Parijs opvraagt.
En dan verbolgen reageert.
Het optreden is er nog niet.
Morgen om 22:30 ben je de eerste.
Lijkt me toch niet heel ingewikkeld.
En om hier te posten wat er al is om de klagers te sussen lijkt me een hopeloze missie.
Klagen zit in het bloed. Geboren klagers kunnen niks anders dan klagen. Zo zijn ze nu eenmaal gebakken.
Helaas.
Dat moment naar dat hakken toe is wel echt fantastisch, wat een energie vervolgensquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Enorm, nooit eerder heb ik dit bij een NLse inzending meegemaakt. Het bezorgt mij kippenvel.
Je hoefde maar max 1 uur terug te zoeken. In het Rehearsel topic. En dat is je ook gewoon verteld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:47 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je een linkje in de OP plaatst in spoiler, of in de thread die ik had gemaakt, kan iedereen die dat graag wil het zien, wordt er geen enkele regel geschonden, en ben je een zekere groep die nieuwsgierig is ter wille.
"Zelf even zoeken", dit is het subforum met ontelbare threads, "ga maar zoeken", waarom zo kinderachtig doen?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat (jou) wel om jou. Jij wil dat iemand het voor je opzoekt en hapklaar aan je serveert.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:47 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je een linkje in de OP plaatst in spoiler, of in de thread die ik had gemaakt, kan iedereen die dat graag wil het zien, wordt er geen enkele regel geschonden, en ben je een zekere groep die nieuwsgierig is ter wille.
"Zelf even zoeken", dit is het subforum met ontelbare threads, "ga maar zoeken", waarom zo kinderachtig doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ok?
Dit dus, je wordt er m.i. voortdurend uit gehaald. Ik heb helemaal niets gezien van die AR waar het zo om te doen was, dat je 3 minuten ergens ingezogen wordt. In het verleden hadden sommige acts dat heel goed voor elkaar, ik herinner me bv. Rusland waarbij die vent zo virtueel over allerlei dingen heen liep en de backdrop dus echt onderdeel liet zijn van zijn act. Had ik hier ook een beetje verwacht met die videogame setting e.d.... maar hier zie ik gewoon een paar mensen wild springen voor een scherm met wisselende beelden, omdat dat ook zo in beeld wordt gebracht. Had meer in gezeten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef Japepk het volgende:
Het probleem is niet (perse) de staging. Probleem is meer de cameravoering. Dat scherm is de perfecte backdrop en dan komen ze nog zo vaak met de al vaak gewraakte wide shots.
Man/vrouw, het gaat niet om mij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoefde maar max 1 uur terug te zoeken. In het Rehearsel topic. En dat is je ook gewoon verteld.
Maar je vertikt het zelf.
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]Ja perfect, zet dat gewoon in de OP, veel mensen zullen ontzettend nieuwsgierig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ok?
Ik vind het nog erger dan de korte beelden die ik eerder op de avond zag. Poeh.quote:
Dat kan helemaal niet. Je vroeg er pas een half uur geleden naar. En sindsdien heb je alleen maar aan anderen gevraagd het voor je op te zoeken en te posten. En was je druk bezig te mopperen 1 in 2 topics toen dat niet meteen gebeurde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:57 schreef Za het volgende:
[..]
Man/vrouw, het gaat niet om mij.
Ik heb het allang gezien. Maar het kostte me een uur of langer, en ik moest hier bergen negatief commentaar door ploegen.
Er zijn hier meer bezoekers, van buiten het forum of users die hier niet de hele avond zijn.
"Ga maar zoeken of ben je soms te lui", ik vind het een vreemde manier van reageren. En dat voor een vrolijk event.
Zie m'n dm met waarom dat niet kan. Het is niet zo makkelijk als het soms lijkt. Ik hoop op je begrip.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
Ja perfect, zet dat gewoon in de OP, veel mensen zullen ontzettend nieuwsgierig zijn.
Ik vroeg er niet naar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Je vroeg er pas een half uur geleden naar. En sindsdien heb je alleen maar aan anderen gevraagd het voor je op te zoeken en te posten. En druk bezig te mopperen 1 in 2 topics toen dat niet meteen gebeurde.
Het is natuurlijk ook uit z'n verband getrokken, dat hele maanlanding-verhaal, dus dat vind ik niet zo'n ramp. Maar Gover begon vervolgens over Käärijä en dat die er niet slaagde om duidelijk te maken wat hij daar deed op het podium, en dat ze dat met Europapa beter gingen doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
Even goed over alles nagedacht en laten bezinken en jį eens, Gover had niet zulke grote woorden moeten gebruiken (zei hij de volgende dag ook live op tv dat hij dat niet zo groots had moeten zeggen, toen al)
Nee dit zijn de echte beelden die gelekt zijn. De AR panters van Luxemburg en poppetjes van San Marino waren er wel gewoon te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef frien het volgende:
Wat een beelden, ik word er in elk geval vrolijk van!
Toch bekruipt mij de gedachte dat we nog niet alles gezien hebben. AR wordt er toch pas achteraf ingezet en dit is volgens mij de 'kale' camerafeed die is gelekt.
Het leek me vanaf het begin al niet nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
Jongens die discussie lijkt mij niet verder nodig
Greys heeft je een uitleg gestuurd in de dm lees ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:05 schreef Za het volgende:
[..]
Het leek me vanaf het begin al niet nodig.
Zet gewoon de link in de OP.
Ja die camerashots maken het allemaal ook wat erger.. dat vind ik misschien wel het vreemdst.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook uit z'n verband getrokken, dat hele maanlanding-verhaal, dus dat vind ik niet zo'n ramp. Maar Gover begon vervolgens over Käärijä en dat die er niet slaagde om duidelijk te maken wat hij daar deed op het podium, en dat ze dat met Europapa beter gingen doen.
Nou, bij Käärijä was er wel een vrij duidelijk concept, en bij Joost echt helemaal niet. Er zit gewoon niks in waardoor je als kijker denkt: oh, dit wil hij ermee zeggen. Alleen het einde. Het is wel vrolijk en energiek, maar dit had zoveel beter kunnen en moeten zijn. Het is nu een allegaartje van half uitgewerkte ideetjes, met ook nog steeds de verkeerde camerashots.
Ik vond de AR van die panters wel teleurstellend eigenlijk dus daarmee is niets verloren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dit zijn de echte beelden die gelekt zijn. De AR panters van Luxemburg en poppetjes van San Marino waren er wel gewoon te zien.
Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:11 schreef yvonne het volgende:
Ik word er nog steeds vrolijk van en zo te horen het publiek ook.
Ik heb zin in morgen..
En ik denk dat we met z'n allen onderschatten wat een technisch hoogstandje hier is neergezet.
Gover zei dacht ik (maar dat moet ik terugzoeken want ik kan dat heel goed verkeerd onthouden hebben, ik ben oudquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook uit z'n verband getrokken, dat hele maanlanding-verhaal, dus dat vind ik niet zo'n ramp. Maar Gover begon vervolgens over Käärijä en dat die er niet slaagde om duidelijk te maken wat hij daar deed op het podium, en dat ze dat met Europapa beter gingen doen.
Nou, bij Käärijä was er wel een vrij duidelijk concept, en bij Joost echt helemaal niet. Er zit gewoon niks in waardoor je als kijker denkt: oh, dit wil hij ermee zeggen. Alleen het einde. Het is wel vrolijk en energiek, maar dit had zoveel beter kunnen en moeten zijn. Het is nu een allegaartje van half uitgewerkte ideetjes, met ook nog steeds de verkeerde camerashots.
Ik vind dat er niets overdreven is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
Even goed over alles nagedacht en laten bezinken en jį eens, Gover had niet zulke grote woorden moeten gebruiken (zei hij de volgende dag ook live op tv dat hij dat niet zo groots had moeten zeggen, toen al), en jį Cornald z'n tweet was misschien ook te veel qua hoge verwachtingen met 'visuele verrassingen', en jį ik snap nu niet goed wat Twan bedoelde dat ze in Zweden zo onder de indruk waren, maar het 'nooit eerder gedaan' vind ik op zich best kloppen als je kijkt naar
-een spoken word einde
-met ondertiteling
-en met een traan
Die combinatie heb ik inderdaad volgens mij nooit vaker gezien.
Daarbij vind ik er een aantal leuke visuele dingen in zitten. Vooral het beginshot van dat kruis van bovenaf met zijn hoofd is supertof.
De energie is echt heel goed door de hele act heen. Het dendert lekker door.
Godzijdank was heel die vrouwenstem aan het begin weg, dat harde van vanmiddag.
Als hij het vocaal nou nog IETSJE minder nerveus kan brengen ben ik persoonlijk echt meer dan tevreden. Wat de uitslag ook word. Hebben we eindelijk eens die leuke up-tempo fun inzending gehad waar we zo naar verlangden.
Nah, het is niet dat er een bepaald effect wordt gecreėerd. Er zit absoluut veel werk in, het is niet 'gewoon' een PowerPoint wat sommigen denken. En het samenstellen en timen van de beelden is best een werk geweest. Maar mega technisch is het niet. Als in, er worden geen rare dingen gedaan met de techniek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:11 schreef yvonne het volgende:
Ik word er nog steeds vrolijk van en zo te horen het publiek ook.
Ik heb zin in morgen..
En ik denk dat we met z'n allen onderschatten wat een technisch hoogstandje hier neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |