abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 23:13:33 #1
375570 crew  Cyan9
pi_213474533

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:
Videoclip

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213474721
Kan de gehele act in de OP?
pi_213474791
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:28 schreef Za het volgende:
Nee, want het is een lek. Illegaal.
  roze woensdag 8 mei 2024 @ 23:37:39 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213474853
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:28 schreef Za het volgende:
Nee kijk je morgen maar naar de TV.
Your beauty never ever scared me.
pi_213474864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:33 schreef blackswangreen het volgende:

Nee, want het is een lek. Illegaal.
Het staat ook elders in een van de 23 threads.

Waarom zo kinderachtig doen? Ik begrijp dat een groep mensen hier elke minuut van de dag zit, maar anderen zijn gewoon vanavond benieuwd naar het optreden, en moeten urenlang speuren door een berg threads, en eerst allemaal negatief commentaar doorspitten, en dan nog hebben ze maar een paar flarden of een slecht beeldfragment.

Dit subforum is toch niet alleen voor een vaste kern.

Het gehele optreden in deze link:

https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:38:47 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213474868
En als mensen het echt willen zien die echte beelden zoeken ze maar op twitter Joost Klein leaked.
pi_213474874
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:37 schreef Ama het volgende:

Nee kijk je morgen maar naar de TV.
Het gaat niet om mij, dit forum heeft talloze leden en bezoekers, dit subforum is geen private club.
pi_213474877
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:38 schreef Za het volgende:

[..]
Het staat ook elders in een van de 23 threads.

Waarom zo kinderachtig doen? Ik begrijp dat een groep mensen hier elke minuut van de dag zit, maar anderen zijn gewoon vanavond benieuwd naar het optreden, en moeten urenlang speuren door een berg threads, en eerst allemaal negatief commentaar doorspitten, en dan nog hebben ze maar een paar flarden of een slecht beeldfragment.

Dit subforum is toch niet alleen voor een vaste kern.

Het gehele optreden in deze link:

https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
Waarom verwacht jij dat anderen voor jou terug gaan scrollen terwijl je er zelf te lui voor bent?
pi_213474896
quote:
12s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:38 schreef Momo het volgende:

En als mensen het echt willen zien zoeken ze maar op twitter Joost Klein leaked.
Waarom?
Dit is het subforum vol klagers.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:41:20 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213474897
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:39 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet om mij, dit forum heeft talloze leden en bezoekers, dit subforum is geen private club.
Het gaat (jou) wel om jou. Jij wil dat iemand het voor je opzoekt en hapklaar aan je serveert.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:42:03 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213474904
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:41 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat die echte beelden illegaal zijn en Fok een eigen perslicentie heeft. Dus zelf even zoeken op Joost Klein Leaked of een linkje van echte beelden plaatsen in een spoiler.
  roze woensdag 8 mei 2024 @ 23:42:08 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213474906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:41 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom?
Ik dacht dat ik en wat anderen wat negatief waren vandaag maar god wat jij heb gehad dan?
pi_213474910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:

Waarom verwacht jij dat anderen voor jou terug gaan scrollen terwijl je er zelf te lui voor bent?
Dit slaat echt alles, wat een agressief groepje.
pi_213474915
Die filmpjes uit het publiek zijn wel echt genieten hoor. O+
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:43:46 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213474918
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:

Even een filmpje uit de zaal van het Rehearsal topic dan
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:44:24 #16
436222 Japepk
Padvinder
pi_213474921
Het probleem is niet (perse) de staging. Probleem is meer de cameravoering. Dat scherm is de perfecte backdrop en dan komen ze nog zo vaak met de al vaak gewraakte wide shots. Delegaties leveren ook zelf een cameraplan aan toch? Dat is echt waar het bij Nederland steeds de mist in gaat. Was bij Duncan ook niet perfect en bij De Diepte ook niet.

En tijdens het hakken was co2 of pyro echt wel van toegevoegde waarde geweest. Alle registers open en gaan!
't Echte en 't ware!
pi_213474922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:
Enorm, nooit eerder heb ik dit bij een NLse inzending meegemaakt. Het bezorgt mij kippenvel. O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  roze woensdag 8 mei 2024 @ 23:45:25 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213474931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef grazz het volgende:

[..]
Enorm, nooit eerder heb ik dit bij een NLse inzending meegemaakt. Het bezorgt mij kippenvel. O+
Volgens mij had ik dat met Duncan tijdens de finale ook wel. :@
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:46:29 #19
10721 dolfg
RegiZeur
pi_213474939
Het is net of je nu alvast de finale 100 meter sprint van de OS Parijs opvraagt.
En dan verbolgen reageert.
Het optreden is er nog niet.

Morgen om 22:30 ben je de eerste.
Lijkt me toch niet heel ingewikkeld.

En om hier te posten wat er al is om de klagers te sussen lijkt me een hopeloze missie.

Klagen zit in het bloed. Geboren klagers kunnen niks anders dan klagen. Zo zijn ze nu eenmaal gebakken.
Helaas.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_213474946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:42 schreef Momo het volgende:

Omdat die echte beelden illegaal zijn en Fok een eigen perslicentie heeft. Dus zelf even zoeken op Joost Klein Leaked of een linkje van echte beelden plaatsen in een spoiler.
Wanneer je een linkje in de OP plaatst in spoiler, of in de thread die ik had gemaakt, kan iedereen die dat graag wil het zien, wordt er geen enkele regel geschonden, en ben je een zekere groep die nieuwsgierig is ter wille.

"Zelf even zoeken", dit is het subforum met ontelbare threads, "ga maar zoeken", waarom zo kinderachtig doen?
pi_213474953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:43 schreef Momo het volgende:

[..]

Even een filmpje uit de zaal van het Rehearsal topic dan
_O_
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:48:13 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213474960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:46 schreef dolfg het volgende:
Het is net of je nu alvast de finale 100 meter sprint van de OS Parijs opvraagt.
En dan verbolgen reageert.
Het optreden is er nog niet.

Morgen om 22:30 ben je de eerste.
Lijkt me toch niet heel ingewikkeld.

En om hier te posten wat er al is om de klagers te sussen lijkt me een hopeloze missie.

Klagen zit in het bloed. Geboren klagers kunnen niks anders dan klagen. Zo zijn ze nu eenmaal gebakken.
Helaas.
Het is er inmiddels wel. Illegaal verkregen, maar het is er.
pi_213474962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef grazz het volgende:

[..]
Dat moment naar dat hakken toe is wel echt fantastisch, wat een energie vervolgens _O_
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:49:43 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213474972
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:47 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je een linkje in de OP plaatst in spoiler, of in de thread die ik had gemaakt, kan iedereen die dat graag wil het zien, wordt er geen enkele regel geschonden, en ben je een zekere groep die nieuwsgierig is ter wille.

"Zelf even zoeken", dit is het subforum met ontelbare threads, "ga maar zoeken", waarom zo kinderachtig doen?
Je hoefde maar max 1 uur terug te zoeken. In het Rehearsel topic. En dat is je ook gewoon verteld.

Maar je vertikt het zelf.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het gaat (jou) wel om jou. Jij wil dat iemand het voor je opzoekt en hapklaar aan je serveert.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:49:51 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213474974
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:47 schreef Za het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ok?
pi_213474984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:44 schreef Japepk het volgende:
Het probleem is niet (perse) de staging. Probleem is meer de cameravoering. Dat scherm is de perfecte backdrop en dan komen ze nog zo vaak met de al vaak gewraakte wide shots.
Dit dus, je wordt er m.i. voortdurend uit gehaald. Ik heb helemaal niets gezien van die AR waar het zo om te doen was, dat je 3 minuten ergens ingezogen wordt. In het verleden hadden sommige acts dat heel goed voor elkaar, ik herinner me bv. Rusland waarbij die vent zo virtueel over allerlei dingen heen liep en de backdrop dus echt onderdeel liet zijn van zijn act. Had ik hier ook een beetje verwacht met die videogame setting e.d.... maar hier zie ik gewoon een paar mensen wild springen voor een scherm met wisselende beelden, omdat dat ook zo in beeld wordt gebracht. Had meer in gezeten.
pi_213475023
Misschien ben ik wel te kritisch, die energie in de zaal is inderdaad niets mis mee :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2024 @ 23:56:13 #28
163650 Greys
pi_213475031
Even goed over alles nagedacht en laten bezinken en já eens, Gover had niet zulke grote woorden moeten gebruiken (zei hij de volgende dag ook live op tv dat hij dat niet zo groots had moeten zeggen, toen al), en já Cornald z'n tweet was misschien ook te veel qua hoge verwachtingen met 'visuele verrassingen', en já ik snap nu niet goed wat Twan bedoelde dat ze in Zweden zo onder de indruk waren, maar het 'nooit eerder gedaan' vind ik op zich best kloppen als je kijkt naar

-een spoken word einde
-met ondertiteling
-en met een traan

Die combinatie heb ik inderdaad volgens mij nooit vaker gezien.

Daarbij vind ik er een aantal leuke visuele dingen in zitten. Vooral het beginshot van dat kruis van bovenaf met zijn hoofd is supertof.

De energie is echt heel goed door de hele act heen. Het dendert lekker door.

Godzijdank was heel die vrouwenstem aan het begin weg, dat harde van vanmiddag.

Als hij het vocaal nou nog IETSJE minder nerveus kan brengen ben ik persoonlijk echt meer dan tevreden. Wat de uitslag ook word. Hebben we eindelijk eens die leuke up-tempo fun inzending gehad waar we zo naar verlangden. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475044
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je hoefde maar max 1 uur terug te zoeken. In het Rehearsel topic. En dat is je ook gewoon verteld.

Maar je vertikt het zelf.
[..]

Man/vrouw, het gaat niet om mij.

Ik heb het allang gezien. Maar het kostte me een uur of langer, en ik moest hier bergen negatief commentaar door ploegen.

Er zijn hier meer bezoekers, van buiten het forum of users die hier niet de hele avond zijn.

"Ga maar zoeken of ben je soms te lui", ik vind het een vreemde manier van reageren. En dat voor een vrolijk event.
pi_213475062
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:49 schreef Momo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ok?
Ja perfect, zet dat gewoon in de OP, veel mensen zullen ontzettend nieuwsgierig zijn.
pi_213475063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:49 schreef Momo het volgende:

Zo ok?
Ik vind het nog erger dan de korte beelden die ik eerder op de avond zag. Poeh. ;( Ik snap er geen bal van.
Maar z’n vrolijke kop maakt veel goed.
Hopelijk klopt het dat als het nummer aanspreekt dat de staging minimaal belangrijk is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:00:40 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213475066
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:57 schreef Za het volgende:

[..]
Man/vrouw, het gaat niet om mij.

Ik heb het allang gezien. Maar het kostte me een uur of langer, en ik moest hier bergen negatief commentaar door ploegen.

Er zijn hier meer bezoekers, van buiten het forum of users die hier niet de hele avond zijn.

"Ga maar zoeken of ben je soms te lui", ik vind het een vreemde manier van reageren. En dat voor een vrolijk event.
Dat kan helemaal niet. Je vroeg er pas een half uur geleden naar. En sindsdien heb je alleen maar aan anderen gevraagd het voor je op te zoeken en te posten. En was je druk bezig te mopperen 1 in 2 topics toen dat niet meteen gebeurde.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:01:18 #33
163650 Greys
pi_213475071
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:59 schreef Za het volgende:

[..]
Ja perfect, zet dat gewoon in de OP, veel mensen zullen ontzettend nieuwsgierig zijn.
Zie m'n dm met waarom dat niet kan. Het is niet zo makkelijk als het soms lijkt. Ik hoop op je begrip.

Hopelijk kan iedereen er in het topic dan nu over ophouden. Dat is wat gezelliger. ☺️
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475098
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet. Je vroeg er pas een half uur geleden naar. En sindsdien heb je alleen maar aan anderen gevraagd het voor je op te zoeken en te posten. En druk bezig te mopperen 1 in 2 topics toen dat niet meteen gebeurde.
Ik vroeg er niet naar.

Ik postte de link naar het optreden ook apart, omdat ik hier alleen maar flarden vond zodat anderen het ook makkelijk konden vinden.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:04:18 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475103
Jongens die discussie lijkt mij niet verder nodig
pi_213475105
Wat een beelden, ik word er in elk geval vrolijk van!

Toch bekruipt mij de gedachte dat we nog niet alles gezien hebben. AR wordt er toch pas achteraf ingezet en dit is volgens mij de 'kale' camerafeed die is gelekt.

Het hoofd van Joost aan het begin op dat kruis is ook helemaal uitgerekt, wat mij doet denken aan een 'skin' die je op een digitale 'mesh' plakt. Precies zoals in een videogame, dus wel passend. Ben benieuwd of dat met een effect uiteindelijk nog wat doet of dat het zo blijft.

Bovendien zal de sfeer morgenavond en - ik ga daar gewoon van uit - zaterdag nog grootser zijn met het publiek en het moment suprême waar het dan allemaal om draait. Hopelijk mixen ze er dan nog wat meer publiekshots tussen.

Ik kijk ook uit naar hopelijk veel shots van Joost in de green room (heet dat zo?). Zou leuk zijn als zijn groene vriend dan ook even komt buurten, die is er dan toch :J
pi_213475107
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
Even goed over alles nagedacht en laten bezinken en já eens, Gover had niet zulke grote woorden moeten gebruiken (zei hij de volgende dag ook live op tv dat hij dat niet zo groots had moeten zeggen, toen al)
Het is natuurlijk ook uit z'n verband getrokken, dat hele maanlanding-verhaal, dus dat vind ik niet zo'n ramp. Maar Gover begon vervolgens over Käärijä en dat die er niet slaagde om duidelijk te maken wat hij daar deed op het podium, en dat ze dat met Europapa beter gingen doen.

Nou, bij Käärijä was er wel een vrij duidelijk concept, en bij Joost echt helemaal niet. Er zit gewoon niks in waardoor je als kijker denkt: oh, dit wil hij ermee zeggen. Alleen het einde. Het is wel vrolijk en energiek, maar dit had zoveel beter kunnen en moeten zijn. Het is nu een allegaartje van half uitgewerkte ideetjes, met ook nog steeds de verkeerde camerashots.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:05:26 #38
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef frien het volgende:
Wat een beelden, ik word er in elk geval vrolijk van!

Toch bekruipt mij de gedachte dat we nog niet alles gezien hebben. AR wordt er toch pas achteraf ingezet en dit is volgens mij de 'kale' camerafeed die is gelekt.
Nee dit zijn de echte beelden die gelekt zijn. De AR panters van Luxemburg en poppetjes van San Marino waren er wel gewoon te zien.
pi_213475114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
Jongens die discussie lijkt mij niet verder nodig
Het leek me vanaf het begin al niet nodig.

Zet gewoon de link naar het optreden in de OP.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:06:00 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475119
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:05 schreef Za het volgende:

[..]
Het leek me vanaf het begin al niet nodig.

Zet gewoon de link in de OP.
Greys heeft je een uitleg gestuurd in de dm lees ik.
pi_213475132
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook uit z'n verband getrokken, dat hele maanlanding-verhaal, dus dat vind ik niet zo'n ramp. Maar Gover begon vervolgens over Käärijä en dat die er niet slaagde om duidelijk te maken wat hij daar deed op het podium, en dat ze dat met Europapa beter gingen doen.

Nou, bij Käärijä was er wel een vrij duidelijk concept, en bij Joost echt helemaal niet. Er zit gewoon niks in waardoor je als kijker denkt: oh, dit wil hij ermee zeggen. Alleen het einde. Het is wel vrolijk en energiek, maar dit had zoveel beter kunnen en moeten zijn. Het is nu een allegaartje van half uitgewerkte ideetjes, met ook nog steeds de verkeerde camerashots.
Ja die camerashots maken het allemaal ook wat erger.. dat vind ik misschien wel het vreemdst.
pi_213475134
Vandaag is het metsch dej *O* w/ :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213475139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee dit zijn de echte beelden die gelekt zijn. De AR panters van Luxemburg en poppetjes van San Marino waren er wel gewoon te zien.
Ik vond de AR van die panters wel teleurstellend eigenlijk dus daarmee is niets verloren.

Joost moet goed slapen en nog wat stemoefeningen doen, dan komt het goed. De mimiek is in elk geval spot on.
pi_213475149
Zeer teleurstellend camerawerk. Dit had ik niet verwacht. Wat zonde.
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:11:31 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475159
Ik word er nog steeds vrolijk van en zo te horen het publiek ook.
Ik heb zin in morgen..

En ik denk dat we met z'n allen onderschatten wat een technisch hoogstandje hier is neergezet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213475176
Toch maar weer den pannecoucke vragen
pi_213475178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:11 schreef yvonne het volgende:
Ik heb zin in morgen..

En ik denk dat we met z'n allen onderschatten wat een technisch hoogstandje hier is neergezet.
Ben het helemaal met je eens!
Waarschijnlijk als we alle gekmakerij, speculaties, beloftes en leaks niet hadden meegekregen, keken we morgen naar een opvallend en fris optreden van Joost en dan vond iedereen het helemaal fantastisch.

Even resetten en blanco kijken en vergelijken tussen de acts. Want heel veel lijkt op elkaar en Nederland is dit jaar echt wel anders dan de rest!

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 09-05-2024 00:15:15 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:14:53 #48
163650 Greys
pi_213475180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Gover zei dacht ik (maar dat moet ik terugzoeken want ik kan dat heel goed verkeerd onthouden hebben, ik ben oud :P) dat hij de emotie miste oid en dat ze daarom een combi wilden van Käärijä's energie en Sobral's emotie. Dát deel vind ik dan wel gelukt.

Maar wel helemaal met je eens dat het verhaal zelf hier niet uit te halen is. Al vraag ik me oprecht af hoe dat überhaupt had gemoeten. Want in de videoclip zat dat ook niet echt toch. Het verhaal zelf zeg maar.

Maar het zal idd best veel kijkers verwarren van 'Huh waar komt deze emotie aan het einde vandaan, waarom is dat'. Dat was bij de clip ook al zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475183
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
Even goed over alles nagedacht en laten bezinken en já eens, Gover had niet zulke grote woorden moeten gebruiken (zei hij de volgende dag ook live op tv dat hij dat niet zo groots had moeten zeggen, toen al), en já Cornald z'n tweet was misschien ook te veel qua hoge verwachtingen met 'visuele verrassingen', en já ik snap nu niet goed wat Twan bedoelde dat ze in Zweden zo onder de indruk waren, maar het 'nooit eerder gedaan' vind ik op zich best kloppen als je kijkt naar

-een spoken word einde
-met ondertiteling
-en met een traan

Die combinatie heb ik inderdaad volgens mij nooit vaker gezien.

Daarbij vind ik er een aantal leuke visuele dingen in zitten. Vooral het beginshot van dat kruis van bovenaf met zijn hoofd is supertof.

De energie is echt heel goed door de hele act heen. Het dendert lekker door.

Godzijdank was heel die vrouwenstem aan het begin weg, dat harde van vanmiddag.

Als hij het vocaal nou nog IETSJE minder nerveus kan brengen ben ik persoonlijk echt meer dan tevreden. Wat de uitslag ook word. Hebben we eindelijk eens die leuke up-tempo fun inzending gehad waar we zo naar verlangden. O+
Ik vind dat er niets overdreven is.

Het is full circle, het begint klein en donker, en zo eindigt het ook weer.

Menselijk onmogelijk van Govert, ik denk in beeldspraak zoals hij vaker doet, hoe Joost in verdriet perfect een feest kan neerzetten, met zoveel energie en eindigen in tranen en stilte.

Ook de maanlanding is beeldspraak, Joost die na het feest terug komt op aarde, in de realiteit, en tot zijn vader spreekt.

Verder viel het me op dat de silhouetten van de man en de vrouw "slordig" zijn, misschien hadden ze daar iets anders mee gewild, en was dat niet mogelijk.

Gezien Joost "opgevangen" wordt vraag ik me af of hij een backwards flip gaat maken vanuit stilstand, morgen pas.

Tot slot vind ik vele users van dit subforum erg onvriendelijk.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:17:17 #50
436222 Japepk
Padvinder
pi_213475200
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:11 schreef yvonne het volgende:
Ik heb zin in morgen..

En ik denk dat we met z'n allen onderschatten wat een technisch hoogstandje hier neergezet.
Nah, het is niet dat er een bepaald effect wordt gecreëerd. Er zit absoluut veel werk in, het is niet 'gewoon' een PowerPoint wat sommigen denken. En het samenstellen en timen van de beelden is best een werk geweest. Maar mega technisch is het niet. Als in, er worden geen rare dingen gedaan met de techniek.

Nogmaals de staging is een keuze, maar an sich prima. Minder wide shots had het meer eer aan gedaan denk ik en het hakken had er nog meer uit moeten springen op beeld
't Echte en 't ware!
pi_213475201
quote:
8s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:14 schreef grazz het volgende:
Niet per se Pannecoucke, maar bv. de regisseur van de videoclip, zou die dit nou slechter hebben gedaan? Ik begrijp dat tv-regie iets anders is, maar slechter dan dit kan toch niet. Als je een computerprogramma random shots laat selecteren krijg je nog beter beeld.
pi_213475204
quote:
8s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:14 schreef grazz het volgende:
Zó erg is het nou ook weer niet grazz
pi_213475209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Za het volgende:

[..]

Gezien Joost "opgevangen" wordt vraag ik me af of hij een backwards flip gaat maken vanuit stilstand, morgen pas.

Misschien toch dat ene waarvan Aran zei dat er nog iets komt. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:18:29 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475211
@Za en toch zijn we echt het liefste onderdeel, echt. Ik denk dat we er iets te fanatiek in staan, dat zou kunnen O+
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_213475212
Ik val in de herhaling, maar gewoon die lui van Matthijs gaat door vragen, wat maakt het nog uit. :+
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:19:43 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475222
Zo komt de audience poll nog, ben benieuwd of Joost die gewonnen heeft vanavond met zijn uptempo banger.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:19:50 #57
163650 Greys
pi_213475223
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind dat er niets overdreven is.

Het is full circle, het begint klein en donker, en zo eindigt het ook weer.

Menselijk onmogelijk van Govert, ik denk in beeldspraak zoals hij vaker doet, hoe Joost in verdriet perfect een feest kan neerzetten, met zoveel energie en eindigen in tranen en stilte.

Ook de maanlanding is beeldspraak, Joost die na het feest terug komt op aarde, in de realiteit, en tot zijn vader spreekt.

Verder viel het me op dat de silhouetten van de man en de vrouw "slordig" zijn, misschien hadden ze daar iets anders mee gewild, en was dat niet mogelijk.

Tot slot vind ik vele users van dit subforum erg onvriendelijk.
Heb je mijn dm's gehad? Die waren toch best vriendelijk?

En idd Gover spreekt vaak nogal groots en in metaforen enzo. Hij zei ook netjes de volgende dag dat hij dat nooit had moeten zeggen. Maar omdat Cornald ook nog tweette dat er visuele verrassingen kwamen én ze zo geheimzinnig deden met het niet willen openbaren van de repetitie enzo is het natuurlijk niet gek dat mensen toch wat grootsere dingen hadden verwacht.

Ik vind het al met al nog steeds een prima act en honderd keer leuker dan vele eerdere Nederlandse inzendingen als geheel. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475246

Tom ziet ons inmiddels ook niet meer winnen.

En idd, waarom is de videoclip zoveel beter dan de uiteindelijke staging? Zou andersom moeten zijn.
pi_213475266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:23 schreef CityPigeon het volgende:

En idd, waarom is de videoclip zoveel beter dan de uiteindelijke staging? Zou andersom moeten zijn.
De videoclip is gemaakt door Veras Fawaz, en die heeft ook het concept verzonnen. Hij was voor zover bekend niet betrokken bij de staging. Dat had wel moeten gebeuren. Wat er nu staat is echt vele malen slechter dan die videoclip (dat is trouwens bij ons bijna altijd zo :))
pi_213475284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De videoclip is gemaakt door Veras Fawaz, en die heeft ook het concept verzonnen. Hij was voor zover bekend niet betrokken bij de staging. Dat had wel moeten gebeuren. Wat er nu staat is echt vele malen slechter dan die videoclip (dat is trouwens bij ons bijna altijd zo :))
Ik ben wel benieuwd naar de reden daar van. Is daar meer over bekend?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213475288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:23 schreef CityPigeon het volgende:

Omdat een nummer als dat van Joost zich veel beter leent voor een festival met modder en moshpits waarbij iedereen helemaal uit zn plaat gaat, dan voor het gestileerde en gelikte songfestival. Dat is toch een beetje alsof je Kurt Cobain een theatervoorstelling laat opvoeren...

Desondanks vind ik dat ze er een prima show van hebben gemaakt en het nummer is goed genoeg voor top 5 notering denk ik. The crowd loves it.
pi_213475302
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:42 schreef Za het volgende:

[..]
Dit slaat echt alles, wat een agressief groepje.
Misschien even in de spiegel kijken?
pi_213475303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:19 schreef Greys het volgende:

Heb je mijn dm's gehad? Die waren toch best vriendelijk?
Ja joh net, ik had het totaal niet over jou O+

quote:
En idd Gover spreekt vaak nogal groots en in metaforen enzo. Hij zei ook netjes de volgende dag dat hij dat nooit had moeten zeggen. Maar omdat Cornald ook nog tweette dat er visuele verrassingen kwamen én ze zo geheimzinnig deden met het niet willen openbaren van de repetitie enzo is het natuurlijk niet gek dat mensen toch wat grootsere dingen hadden verwacht.
Het is meer mentale acrobatiek, en die zie ik wel. De timing liep zo perfect, de dans overgang en synchronisatie, zijn mimiek en energie, en dat alles wetende dat hij straks breekt.

quote:
Ik vind het al met al nog steeds een prima act en honderd keer leuker dan vele eerdere Nederlandse inzendingen als geheel. ^O^
Ik vind Joost geniaal, de act leidt alleen maar af van hem, maar is wel nodig voor dit event.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:31:10 #64
163650 Greys
pi_213475309
Denk persoonlijk wel dat een staging moeilijker is dan een videoclip. Toch? Je loopt tegen veel meer praktische moeilijkheden aan die on stage bv niet kunnen en in een clip wel. In de clip is hij in diverse settings, onderweg op de scooter, in dat huis in een slaapkamer, buiten bij de molen, aan de eettafel, etc.
Op een podium loop je toch tegen praktische grenzen aan.

Denk dat het best heel moeilijk is om dit (of überhaupt clips) naar het podium te vertalen. Zeker omdat uit de clip Het Verhaal al niet echt duidelijk wordt. Laat staan op het podium. S10 clip was ook totáál anders dan on stage. En ook daar had ik niet geweten hoe je dat verhaal op het podium had kunnen vertalen eerlijk gezegd.

Ik vind het nóg best creatief wat ze ervan gemaakt hebben bij Team Joost. Focus op bakken energie en daarna de emotie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:31:40 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Zullen we het even laten rusten, gekibbel hebben we niet zoveel aan in dit topic ;)
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:34:16 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475331

Audience poll!
pi_213475336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Wie heeft die polonaise gif?
pi_213475337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Niet per se Pannecoucke, maar bv. de regisseur van de videoclip, zou die dit nou slechter hebben gedaan? Ik begrijp dat tv-regie iets anders is, maar slechter dan dit kan toch niet. Als je een computerprogramma random shots laat selecteren krijg je nog beter beeld.
Oke, ik kan er nog niet over meepraten. Heb de beelden nog niet gezien. Wel lees ik wisselende reacties. Dus zal deels waar zijn dan. Die Marnix Kaart ken ik verder ook niet, behalve van het ESF dan. Ik vond het camerawerk op het ESF2021 ook niet geweldig moet ik zeggen. Vaak te traag. En dat zie ik wel vaker bij NLse producties.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:35:23 #69
163650 Greys
pi_213475341
Za heeft echt prima gereageerd op mijn dm's, het is helemaal duidelijk nu dus laat het inderdaad verder gewoon rusten ajb. Iedereen is mentaal misschien ook wat moe inmiddels in deze best intense week dus laten we maar gewoon een beetje lief voor elkaar zijn allemaal jonguh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:30 schreef Aadrianus het volgende:

Jammer dat ook jij de behoefte voelt om je met een kliekje tegen 1 te richten, was het nog niet genoeg? Fijne avond morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:35:53 #71
163650 Greys
pi_213475343
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Hatsekideeeeee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475354
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:31 schreef Greys het volgende:
Denk persoonlijk wel dat een staging moeilijker is dan een videoclip. Toch? Je loopt tegen veel meer praktische moeilijkheden aan die on stage bv niet kunnen en in een clip wel. In de clip is hij in diverse settings, onderweg op de scooter, in dat huis in een slaapkamer, buiten bij de molen, aan de eettafel, etc.

Denk dat het best heel moeilijk is om dit (of überhaupt clips) naar het podium te vertalen. Zeker omdat uit de clip Het Verhaal al niet echt duidelijk wordt. Laat staan op het podium. S10 clip was ook totáál anders dan on stage. En ook daar had ik niet geweten hoe je dat verhaal op het podium had kunnen vertalen eerlijk gezegd.

Ik vind het nóg best creatief wat ze ervan gemaakt hebben bij Team Joost. Focus op bakken energie en daarna de emotie.
Het gaat meer om de esthetiek, en het concept. Uiteraard moet je niet de hele videoclip naar het podium willen vertalen, maar wat van die 90s emo-vibe die ze erin hebben gestopt was heel welkom geweest in Malmö.
pi_213475360
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:35 schreef Greys het volgende:

[..]
Hatsekideeeeee
Net 1 stem tekort :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213475371
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:31 schreef Greys het volgende:
En al helemaal met een performer die het liefst rond holt en het publiek induikt :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:40:07 #75
163650 Greys
pi_213475374
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Eén puntje minder maar dan de winnaar! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:41:15 #76
163650 Greys
pi_213475381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het gaat meer om de esthetiek, en het concept. Uiteraard moet je niet de hele videoclip naar het podium willen vertalen, maar wat van die 90s emo-vibe die ze erin hebben gestopt was heel welkom geweest in Malmö.
Ik vond er best wat 90's vibe in zitten met de visuals! Maar ik kan het zeker wel begrijpen als je het nog iets meer had gewild.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:18 schreef Em31 het volgende:
Ik val in de herhaling, maar gewoon die lui van Matthijs gaat door vragen, wat maakt het nog uit. :+
Begreep van Greys dat AVROTROS hier ook wel eens meeleest, dus misschien kunnen we als fans na het ESF een een speciaal topic aanmaken met daarin feedback voor de NLse delegatie. Wie weet wordt het een keer gelezen en kunnen ze er iets mee. Wat maakt het nog uit :)
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:43:19 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475395
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Wow, gewoon wow!!

Heerlijk slapen zo.

En morgen tegen m'n dochter "gillen"dat ze absoluut niet mag bevallen dit weekend ;)

Ik ga Full-Irish op haar >:) })

Nee hoor, ze is mijn schattepoepie. O+

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:44:00 #79
163650 Greys
pi_213475400
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:39 schreef Za het volgende:

[..]
En al helemaal met een performer die het liefst rond holt en het publiek induikt :)
Zeker. Voor Joost zal dit extra moeilijk zijn. Die zou het liefst rondstuiteren zoals @blackswangreen ook al eens terecht zei. Podiumbeest 'geketend'. Wel door z'n eigen creatieve team dus hij zal niemand dat kwalijk nemen, maar Tilburg en Eurovision in Concert waren op dat vlak vast leuker voor hem om te doen. Niemand die geeft om staging dan enzo. Gewoon alleen z'n energie. Die op zich in Malmö ook prima doorkomt maar dan in een ietsssss door de omstandigheden getemde versie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:44:22 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475407
quote:
17s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:43 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wow, gewoon wow!!

Herlijk slapen zo.

En morgen tegen m'n dochter "gillen"dat ze absoluut niet mag bevallen dit weekend ;)

Ik ga Full-Irish op haar >:) })

Nee hoor, ze is mijn schattepoepie. O+
Irish als in gillen als de Ierse inzending dit jaar? :P
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:44:42 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475408
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Irish als in gillen als de Ierse inzending dit jaar? :P
Dat precies ;)

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:46:32 #82
163650 Greys
pi_213475416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:43 schreef grazz het volgende:

[..]
Begreep van Greys dat AVROTROS hier ook wel eens meeleest, dus misschien kunnen we als fans na het ESF een een speciaal topic aanmaken met daarin feedback voor de NLse delegatie. Wie weet wordt het een keer gelezen en kunnen ze er iets mee. Wat maakt het nog uit :)
Zelf heeft het toch m'n voorkeur zoals nu, een door de artiest zelf samengesteld creatief team waar ze goede gevoelens bij hebben. Dat zal de ene keer beter uitpakken dan de andere keer maar dan is het in elk geval altijd naar de zin van de artiest zelf. Die moet er tenslotte staan en zich er prettig bij (en trots op) voelen.

En als een artiest daar helemaal geen ervaring mee heeft of niemand heeft daarvoor dan idd bijvoorbeeld eens bij de Matthijs Draait Door creatievelingen vragen enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475417
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Zo wat een groot verschil met de rest :o
pi_213475423
Deze zomer gaat hij op heel veel (buitenlandse) festivals spelen en daar kan ie weer helemaal los op Europapa. Denk dat het, ondanks de plek zaterdag, echt een grote hit wordt. Dat is het natuurlijk al, maar dit blijft in ieder geval in Nederland wel een stampende festivalklassieker.
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:48:36 #86
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213475427
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Wow en check het verschil met de rest.
Koel en donker bewaren
pi_213475442
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:46 schreef grazz het volgende:

[..]
Zo wat een groot verschil met de rest :o
Ja het is echt alleen Zwitserland en Nederland. En dan pas de rest. Opvallend weinig voor Frankrijk en Italië.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:53:58 #88
163650 Greys
pi_213475451
Had Italië bij publiek echt hoger verwacht. Frankrijk is meer een juryding en een greysding maar valt me nóg mee bij publiekspoll.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:51 schreef Spumonisal het volgende:

Ja het is echt alleen Zwitserland en Nederland. En dan pas de rest. Opvallend weinig voor Frankrijk en Italië.
Heb je toevallig een idee hoeveel punten Kroatië en de nummer 2 eergisteren kregen?
Bvd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:54:41 #90
163650 Greys
pi_213475457
Arme Dons.
Ik vind hem zo lief.
(Maar ik snap het wel dat het publiek dat nul vermakelijk vindt op zo'n avond.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475465
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:54 schreef Za het volgende:

[..]
Heb je toevallig een idee hoeveel punten Kroatië en de nummer 2 eergisteren kregen?
Bvd.
Ong 1000 en nummer 2 445
pi_213475467
quote:

[..]
Bvd.
Kroatië ruim 1000 wat ik me herinner? Was echt de duidelijke winnaar. En daarna Ierland met iets van 400 nog wat
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:57:02 #93
163650 Greys
pi_213475471
quote:

[..]
Bvd.
1048 Kroatië en 445 voor Ierland

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475478
twitter

_O-
pi_213475482
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:44 schreef Greys het volgende:

Zeker. Voor Joost zal dit extra moeilijk zijn. Die zou het liefst rondstuiteren zoals @:blackswangreen ook al eens terecht zei. Podiumbeest 'geketend'.
Misschien was ook dat nog wel het menselijk onmogelijke, Joost die vastzit in het ESF keurslijf en op z'n plek moet blijven staan.

En toch he denk ik dat hij dat gaat loslaten gewoon omdat hij niet anders kan in zijn enthousiasme en met zijn persoonlijkheid.

quote:
Wel door z'n eigen creatieve team dus hij zal niemand dat kwalijk nemen, maar Tilburg en Eurovision in Concert waren op dat vlak vast leuker voor hem om te doen. Niemand die geeft om staging dan enzo. Gewoon alleen z'n energie. Die op zich in Malmö ook prima doorkomt maar dan in een ietsssss door de omstandigheden getemde versie.
Gelukkig heeft hij die onmetelijke mimiek!
Greys, ik denk dat mocht hij doorgaan wat eigenlijk vaststaat toch, hij de brui geeft aan de staging, iig voor een deel en de zaal gaat opzwepen, zaterdag!
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:59:03 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475483
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:

[..]
1048 Kroatië en 445 voor Ierland
Kroatie, Zwitserland, NL en Ierland dus favoriet.

:J :J :J
Nou, ik ga slapen, tot morgen

pi_213475488
Met alle respect naar Joost en zijn team, maar als audiovisuele nerd ik kan bijna niet geloven dat er zo'n negen maanden aan dit optreden is gewerkt. Is het vrolijk? Zeker. Europapa bevat alleen zoveel (muzikale) ingrediënten om een professioneel, modern, euforisch, episch optreden neer te zetten en ik zie dat gewoon niet terug. Het idee is op zichzelf interessant, maar de manier waarop het is uitgevoerd qua camerastandpunten en lichtshow is echt niet op niveau. Misschien vinden sommigen van jullie dat ik overdrijf, maar het is jammer om jaar op jaar te zien dat de Nederlandse delegatie niet in staat is om stagings bij elkaar te brengen die van de allerhoogste kwaliteit zijn (a-la Tattoo van Loreen).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 01:02:02 #98
163650 Greys
pi_213475501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:58 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
_O-
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475504
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:58 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
_O-
Hij pakt iedereen morgen helemaal in, he 😂
pi_213475515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:43 schreef grazz het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze daarvoor openstaan, als je zag hoe ze vorig jaar reageerden en alles deden om de schuld bij een ander te leggen. Het is blijkbaar wat het is bij ons en er zal straks weleens een jaar zijn dat het weer even klopt, maar meer ook niet. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')