Wel de vraag of het ammonia was of ammoniak, dat is nogal een verschilletje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-ammoniak~a84bc53c/
Nee dat is @Zoon_Johnquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben jij het, Eend in een gemoedstoestand?
De bedoeling is waarschijnlijk dat ze zich gaan verspreiden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan toch maar insluiten bij Rokin? Anders snap ik niet waarom je dan blokkade daar opheft
Als die wegrennen dan sta je daar in je uppie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
Reljeugd lijkt ook weer weg, die zagen al dat langharige tuig en dachten fuck dit
Gelachenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
Reljeugd lijkt ook weer weg, die zagen al dat langharige tuig en dachten fuck dit
En helaas denk ik niet dat er nieuwe demonstranten bij komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
De Dam staat inmiddels weer vol met een nieuw peloton politie
Lekker het mandje in.quote:
Wat nu in beeld is, is voornamelijk categorie ramptoerist idd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En helaas denk ik niet dat er nieuwe demonstranten bij komen.
Dus het zal zoals verwacht allemaal met een sisser aflopen.
Kan dat gezeik over Halsema ook stoppen.
#fophefquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zo te zien is Amsterdam er gewoon nog.
Co Stompé heeft een vrije dag…quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom rijden er geen trams? Er rijden daar altijd trams!
Helaas wel. Anders zou die hele demonstratie toch nog iets van nut hebben gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom lopen er geen trans? Er lopen daar altijd trans!
Het vernielde reken je voor het gemak niet even mee?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Stuur een tweet naar de GVB!quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom rijden er geen trams? Er rijden daar altijd trams!
quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is Nederland blij met jullie jongens, echt. In de 2e wereldoorlog hadden jullie vast een mooie taak voor 7 gulden 50.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Noem dit maar een "sisser"... Op wat voor planeet leef jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is de vraag of verf vernieling is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het vernielde rekening je voor het gemak niet even mee?
Zijn gewoon bang voor corona want anderhalve meter handhaven lukt niet nu.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef notturna het volgende:
Toch bizar, je komt voor je mening uit en toch moet je je gelaat afschermen. Nogal laf in mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |