Staat achter een paywall.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QmlYyCiz2uLgcUiZUdqN
Je kunt hier beginnen met lezen, vast een plek waar je allicht iets van gelooft.
Maar je kunt beginnen met: het geld dat je gebruikt en de manier hoe je identiteit werkt heeft gevolgen op alles wat je doet in je leven. Dan kun je zelf bedenken waar dat dan invloed op heeft toch?
Of je kunt zoals ik al zei doen alsof het geen impact heeft. Om je eigen scheve gelul goed te praten.
Luxemburg is misschien niet zo'n goed voorbeeld. De helft van dat land is gekoloniseerd door België.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Alleen nog maar stadstaten-oplossing natuurlijk. Luxemburg als voorbeeld voor het maximale oppervlakte van een (erkende) stadstaat.
Vond mijn studententijd wel leuk, maar heb niet het idee dat ik daardoor beter weet wat goed of slecht is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach heeft denk ik een leuke studententijd gemist en zoekt bevestiging.
Alsof dat het curriculum is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:14 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Vond mijn studententijd wel leuk, maar heb niet het idee dat ik daardoor beter weet wat goed of slecht is.
Grappig dat je dat schrijft, terwijl jouw hautainiteit hier druipt als Gonorroe, als een soort Mart Smeetsquote:Geeft verder ook niet, dat verheven gedoe is alleen wel bijzonder lachwekkend.
Ik doe niet alsof ik beter weet welke politieke partijen goed of kwaad zijn hoor. Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alsof dat het curriculum is.
[..]
Grappig dat je dat schrijft, terwijl jouw hautainiteit hier druipt als Gonorroe, als een soort Mart Smeets
Weet sindsdien wel dat 24 koude klatsers in een uur proberen te drinken een slecht idee isquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:14 schreef RadioOranje het volgende:
Vond mijn studententijd wel leuk, maar heb niet het idee dat ik daardoor beter weet wat goed of slecht is.
Omdat ik er ook mee geconfronteerd wordt in de publieke- en digitale ruimte.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor tic om je zo druk te maken om de leefwijze van een ander. Als je zo graag een burgermannetje wil zijn is er genoeg ruimte voor. Dus waarom je andere die wilt afnemen is me een raadsel.
Ik wordt ook geconfronteerd met dames met korte pittige kapsels of met de muziek van 100% NL.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik er ook mee geconfronteerd wordt in de publieke- en digitale ruimte.
Maar je was niet in staat daar inhoudelijk wat over te zeggen, beargumenteren is blijkbaar nog steeds moeilijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:22 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik beter weet welke politieke partijen goed of kwaad zijn hoor. Maak je geen zorgen
Die post hier over een tabel met waar mensen op stemmen na een bepaald niveau van opleiding is gewoon echt om te lachen
Vat het mooi samen
Ik twijfelquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wordt ook geconfronteerd ... muziek van 100% NL.
Maar is niet echt een reden om dat met repressie te gaan aanpakken.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zijn die links-extremisten dan zoveel slimmer dan gewone linksen of laat staan rechtsen?
Dat verheerlijken van de studententijd is ook treurig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Weet sindsdien wel dat 24 koude klatsers in een uur proberen te drinken een slecht idee is
Voor sommige mensen is dat ook echt zo. Die worden daarna ineens bejaard in hun hoofd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:53 schreef UedaMANIA het volgende:
Vooral mensen die het zien als de mooiste tijd van hun leven.
Zie ik vooral bij mannen met een vrouw die hun de baas is en een paar koters. Na hun scheiding proberen ze de schade in te halen maar komt meestal niet verder dan een loempia en een paar biertjes bij de chineesquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat ook echt zo. Die worden daarna ineens bejaard in hun hoofd.
En dan doen ze alsof het ze allemaal overkomt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zie ik vooral bij mannen met een vrouw die hun de baas is en een paar koters. Na hun scheiding proberen ze de schade in te halen maar komt meestal niet verder dan een loempia en een paar biertjes bij de chinees
Voor hun studententijd onder de duim van hun moeder en erna van hun vrouw. Tijdens was de enige tijd dat ze konden zuipen en uitslapen.
En wordt aangedaan door die vrouwen. Ze zijn er zelf bij. Grow a pair, lijkt me, en verander er wat aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dan doen ze alsof het ze allemaal overkomt.
Nee hoor, ze weten niet beter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dan doen ze alsof het ze allemaal overkomt.
Dat is dan de scheiding, na 10-15 jaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wordt aangedaan door die vrouwen. Ze zijn er zelf bij. Grow a pair, lijkt me, en verander er wat aan.
Dat is vluchtgedrag, geen aangegroeide ballen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is dan de scheiding, na 10-15 jaar
LOLquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vluchtgedrag, geen aangegroeide ballen.
Hilarisch.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Ja, en gelukkig worden ze er ook niet van.
Zoals toen ik aan mijn nichtje vroeg wat ze voor haar verjaardag wilde hebben
- Gescheiden Barbie
Gescheiden Barbie?
- Ja dat komt met Ken's huis, Ken's Paard, Ken's Auto, Ken's boot....
Oh, ik was even vergeten dat we met een SGP'er zitten, dus die werkt vandaag en zondag sowieso niet. En Pieter was erg moe. Dus ze gaan bellen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze niet even een lang Hemelvaartsweekend op de camping gaan staan, of is dit stuk geschreven door een ambtenaar?
quote:Gek genoeg kwam er vanuit het koninklijk paleis een impliciet signaal dat deze formatiepoging best eens zou kunnen lukken. Prinses Amalia stort haar onkostenvergoedingen niet meer terug, zoals ze twee jaar lang had gedaan. VVD-premier Mark Rutte schreef hierover een Kamerbrief. De kroonprinses hoeft nog altijd geen eigen inkomen, maar heeft voor huisvesting en secretariaat wel een onkostenvergoeding nodig.
Uit de timing zou je kunnen opmaken dat de Oranjes een en ander graag nog wilden regelen onder demissionair premier Mark Rutte, de man op wie ze altijd konden vertrouwen. Niemand in de buurt van Huis ten Bosch zal het ooit hardop zeggen, maar fijnproevers merkten de onuitgesproken boodschap van het paleis op.
En geef de Oranjes eens ongelijk. Met een rechtse, extraparlementaire ploeg weet je het maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |