Safri Duo?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Die kut moet eens wat besluiten gaan nemen, en rap ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Halsema heeft morgen wel wat uit te leggen
Moet even plassen en dan geef ik het startsein, ok?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Echt waar wachten ze op.
Lijkt me dat je dit klaar wilt hebben voordat het donker is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Echt waar wachten ze op.
Eentje meer of minder maakt nu ook niet meer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is zaterdag een landelijke demo, tot dan
Pauperbende.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Die zit 200 meter verderop aan de Amstel in haar bunker met de lokale driehoek, sushi met wijn naar binnen te gooien…quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die kut moet eens wat besluiten gaan nemen, en rap ook.
Ach gossie, een teckel.quote:
Zal wel een aardige peloton onderweg zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
Agenten hebben ook al mega lange dag erop zitten. die moeten zo ook vervangen worden
-e.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal wel een aardige peloton onderweg zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ja, bedanktquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef Metalfrost het volgende:
wat is er gebeurd met 'ik heb een potje met vet'
Stel je voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef Metalfrost het volgende:
wat is er gebeurd met 'ik heb een potje met vet'
In de ub binnenstad? Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Zit jij daar nu? Als student? Medewerker? Docent? Dakloze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |