Alles wat ik heb gezien wat beklad is, is voor een groot deel monumentaal, schat ik zo in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zonde van de gebouwen en omgeving, is die uni een monumentaal pand?
Die verf krijg je waarschijnlijk gewoon er af hoor. Stenen kun je terug leggen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zonde van de gebouwen en omgeving, is die uni een monumentaal pand?
het signaal: dat je zonder opgepakt te worden de halve stad kan onderkalken met graffiti en het laten lijken alsof er een bom is ontploftquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
Mooie aftermath beelden.
Er is een duidelijk signaal afgegeven. Dat is in elk geval iets.
#teamVVDquote:Aankomende vrijdag is er in Amsterdam een spoeddebat over de UvA-demonstraties. Grote vraag in de gemeenteraad is: moet er harder worden opgetreden, of is de-escalatie het juiste antwoord op de bezetting? Coalitiepartij GroenLinks vindt dialoog in eerste instantie het belangrijkst, en ook DENK deelt die mening. Maar de VVD vindt ingrijpen noodzakelijk.
Godverdomme, hier gaat GroenLinks Amsterdam straks dagenlang over debatteren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
mag dat ding daar überhaupt rijden? of heeft Amsterdam geen milieuzone
Een aantal bekende gezichten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef AchJa het volgende:
Er staan alweer wat iiritantjes op de eerste rij op het Rokin... Dat wordt weer genieten!
Ergens in 1 van de voorgaande delen staat die.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef oblo het volgende:
Heeft iemand die gif nog van die gast die op zo een voertuig stond te springen en daarna in de gracht sprong?
Ik geef je de popcorn doorquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef AchJa het volgende:
Er staan alweer wat iiritantjes op de eerste rij op het Rokin... Dat wordt weer genieten!
Nu tijd dat de ME even een signaal gaat geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
Mooie aftermath beelden.
Er is een duidelijk signaal afgegeven. Dat is in elk geval iets.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef oblo het volgende:
Heeft iemand die gif nog van die gast die op zo een voertuig stond te springen en daarna in de gracht sprong?
Sowieso levensgevaarlijk om met een shovel in de buurt van pro Palestina mensen te komen. Die lui hebben aan niks zoveel hekel als aan een shovel (in deze context), veel meer dan aan een tank of battaljonquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef AchJa het volgende:
Overigens zou ik als shovelsjoof nou niet zo lekker op die bak zitten met die brakke kades...
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef oblo het volgende:
Even moeders de vrouw appen, ze moet de kinderen maar alvast naar bed brengen, wordt een latertje...quote:
We hebben geen waterkanonnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef Metalfrost het volgende:
hup, waterkanon erop, wegspuiten die teringmongolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |