Door etteren? Alsof burgemeesters in het verleden eerder met ME ingrepen. Ik waag het te betwijfelenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Zou dit nu eindelijk een keer een deuk slaan in het imago van Halsema? Burgermeester van Amsterdam als traditioneel Joodse rol, nu deze protesten lekker laten door etteren.
Hier een fakkel!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Door je 'matties' de ME in gedrukt worden, ben je mooi klaar mee zulke vrienden.
ATquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zijn die gasten in zwart? Peleton van de kmar?
Arrestatie eenhedenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Geen zin om steeds in herhaling te vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is normaal toch @:harvest89 ?
Aanhoudings Eenheid. gewoon Politie. Femke durft echt de KMAR niet in te zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Zie nu beelden. Dit is om te janken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.
Als je het allemaal zo makkelijk vind kan je er gerust naar toe gaan om te helpen hoor. Ze kunnen vast wat snelle vaklieden gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen zin om steeds in herhaling te vallen.
Maar ik vind het reuze meevallen. Ik zie wat verf, en er zijn wat stenen uit de vloer gehaald. Kan allemaal gerepareerd worden waarschijnlijk.
Volgevreten of graatmager maakt niet uit voor het punt dat je wil maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als volgevreten gesubsidieerde student in een van de veiligste landen ter wereld.
Hoe nobel.
For the Horde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef probeer het volgende:
Kom, nu allen in koor:
WIJ WILLEN BLOED ZIEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |