Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @TheVulture ofzoquote:
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog een Nederlands bedrijf ook naar ik heb begrepen.
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
En 50 anderen vooraan bij het podiumquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
quote:Austria manages to create an atmosphere of its own with clever use of lighting and a lot of lasers. Kaleen starts immediately flat but gets better as the song goes on (helped by a lot of pre-recorded backings). The main issue for me here, much to my surprise, is the camerawork which is panning around too far out when it should be focussing on their choreography. The audience are having great fun and Kaleen's confidence is clearly bouyed by the cheers. This still has a good chance of qualifying to me, although I've always thought that it'll be appreciated by the casuals less than by the fans
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fansquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.
En splitscreen met Israël.
quote:The first shots are very effective with use of the camera and minimal light, with Saba sprinkling pocket sand atmospherically. There's a couple of clever backdrop moments, but I'm not really sure what they're trying to do with the 'shadow' Saba behind her on the backdrop. For ever clever moment, there's also a pretty aimless-seeming wide shot. Vocally she's good, much better than in DMGP, a little off on occasion but largely fine. Yet another song and performance in this semi which could go either way.
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaatquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:31 schreef d_elise het volgende:
Ik heb liever Zwitserland dan Kroatië als winnaar, ja! Echt bizar knap hoe Nemo keer op keer alle noten haalt.
Ja, dat kunnen we voor de rest van het jaar popcorn inslaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fans
Ja het kan idd zijn dat het platform het zelf prima doet maar vanmiddag hebben we echt 6 nummers gemist ofzo. Gewoon compleet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.
Op zich heb ik er niet veel tegen, maar ik weet niet of ik zin heb in een ESF in Frankrijk. Mooi land en waarschijnlijk mooie productie, maar mij ietwat té chauvinistisch waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou in de like/streams/views lijstjes die ik vandaag af en toe tegenkom is het niet zo dat Kroatië ze wegblaast, zou echt wel kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaat
Nee, Oekraïne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaat
Of een Fred_B die net zo hard meezingtquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
Moet je eerst Billie Eilish wegjagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
De Ziggo Dome ziet er altijd zo goed uit op tv he, hopelijk ooit daar ook nog eens een Songfestival.
Uit de maat dan blijkbaar, als het tijdens de stilte gebeurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of een Fred_B die net zo hard meezingt
De jury's die Oekraïne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Ruslandquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Oekraïne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.
quote:Armenia know the singer's charisma is one of the biggest selling points and have her own the camera. Some early crowd shots are a bit risky, especially when they find fans who aren't particularly dancing along (they cooperate later though)! Louis gets to 'play' a couple of different instruments. Overall I'm surprised by how ineffective I'm finding this considering how great it looked in the gallery - it just feels incredibly repetitive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |