Jij staat te popelen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef AchJa het volgende:
Vroeger...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ze als straf de zooi ook maar weer opruimen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diep maar dan ook diep triest. Dat er 1tje ergens wat spuit met een spuitbus kan nog, maar dit is gewoon georganiseerd. Lekker hoor, een onderwijsinstituut de vernieling in brengen om je punt te bewijzen.
Inderdaad. Hier de boel afbreken en dan een grote mond opzetten.quote:
Die staan daar ook vol ongeloof dat iemand zo'n betoog af kan steken en zo overtuigt is van zijn eigen gelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef tralalala het volgende:
Wel fucking veel respect voor de politie/ME die zo rustig blijft.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je in dit conflict zo heftig partij kiest.
Dat Israel ondertussen wel een keer mag stoppen, of al had moeten stoppen staat voor mij als een paal boven water. En dat zowel het leger, als de regering van Israel schuld hebben aan het conflict. Maar uiteindelijk zijn de burgers slachtoffer. Wat er nu in Rafah gebeurd is dieptriest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je in dit conflict zo heftig partij kiest.
Was tijdens corona wel anders. Hoe komt dat?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef tralalala het volgende:
Wel fucking veel respect voor de politie/ME die zo rustig blijft.
Af en toe ook wel een Anne-Fleur hoor, maar dat is meer voor de socials.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:57 schreef RipCity het volgende:
The people
250 kinderen uit frankrijk, spanje en Italie en Syriers die denken hier wat te kunnen veranderen.
Vroeger:quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef AchJa het volgende:
Vroeger...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |