quote:Netherlands. HIS FACE IS ON THE STAGE LED. lmao This whole performance is a giant troll. I’m dying. These graphics are WILD. Food. Video games. Like I’m confused. Idk what the surprise was, but that was a giant trip and I have no idea how to feel.
Dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Gelukkig is Tom altijd positief!
Deze man heeft gelijk denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Nee.quote:
Wow.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja dus wat we zagen in de 1e repetitie is dus ook gewoon wat we krijgen
mompelt TLC en Duncanquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
In ieder geval kunnen we nu met zekerheid zeggen dat we nooit meer laatste hoop moeten hebben als het aankomt op staging, want Nederland kan het gewoon nietWeet niet wat het is, zal vast ook iets budgettairs zijn, maar "we" kunnen het gewoon niet.
Het hypen draagt daar natuurlijk ook niet aan bij. Misschien hadden we 't zonder de hype geweldig gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
In ieder geval kunnen we nu met zekerheid zeggen dat we nooit meer laatste hoop moeten hebben als het aankomt op staging, want Nederland kan het gewoon nietWeet niet wat het is, zal vast ook iets budgettairs zijn, maar "we" kunnen het gewoon niet.
Ik weet niet wat het is. Er is best veel moeite in gestoken, maar ik krijg sterk de indruk dat Twan (of Cornald, als die daar überhaupt bij betrokken is) dit niet zo hadden moeten laten doorgaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
trusten procesquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:26 schreef Japepk het volgende:
Mogen we dan nu zeggen voor alle mensen die zeiden 'trust the process', 'trust the process' ?
Mwah, Duncan ben ik het niet per sé mee eens maar wel opvallend dat Ilse hier altijd bij betrokken was met een sterke artistieke visiequote:
Dat is onderdeel van de visuals, is grappig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:27 schreef Zigsky het volgende:
Ja, maar waarom laat hij een stukje niet zien? 33 procent nu toch? Echt raar.
Interval act met Matti en Jesse. Ik zag ze al oefenen op Insta.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef Greys het volgende:
Zeg....
Käärijä zou toch komen? Zat dat in dat hele stuk dat de stream vast zat dan?
vooral omdat ze dan naar de green room knippen en we Joost en co lekker zien dansen en wapperen met de vlaggen terwijl de outro te horen isquote:
Duncan was ook geen bijzondere staging. Gewoon passend bij een goed nummer. TLC was een ander verhaal inderdaad. Helaas een lucky shot van Pannecoucke hebben we later gezien.quote:
Wat ik zag, het loopt in een paar seconden op van 0 naar 100 procent in de graphics.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:27 schreef Zigsky het volgende:
Ja, maar waarom laat hij een stukje niet zien? 33 procent nu toch? Echt raar.
Lucht het op?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Precies waar ik bang voor was. Wat een enorme flop hebben we weer van de staging gemaakt. Geen troef zo te lezen dus. Ook geen AR of “iets wat we nog nooit gezien hebben op het songfestival”. Ze hebben iedereen mooi te pakken met hun mooie praatjes. Wat een gemiste kans weer op een goede eindklassering. Zo enorm zonde dit en dan te bedenken dat dit de kans van zijn leven was. En dat komt ie met dit. Verknald op zijn Nederlands.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef Greys het volgende:
Zeg....
Käärijä zou toch komen? Zat dat in dat hele stuk dat de stream vast zat dan?
Hier in misschien?quote:Interval: Sing Along. Malin and Petra introduce that Swedes love a good sing-along, and then try to get the audience singing along with the start of Greece 2005, which works about as predictably poorly as you'd expect with a largely empty auditorium. Then Helena Paparizou shows up to take over and is vocally immaculate - she's certainly not lost her talent with age!
Hoofden op Discord.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zien jullie de recap?![]()
Of lezen jullie dat ook alleen maar (elders)?
Nou ik wil het eerst met mijn eigen ogen zien voor ik het over een flop heb.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Precies waar ik bang voor was. Wat een enorme flop hebben we weer van de staging gemaakt. Geen troef zo te lezen dus. Ook geen AR of “iets wat we nog nooit gezien hebben op het songfestival”. Ze hebben iedereen mooi te pakken met hun mooie praatjes. Wat een gemiste kans weer op een goede eindklassering. Zo enorm zonde dit en dan te bedenken dat dit de kans van zijn leven was. En dat komt ie met dit. Verknald op zijn Nederlands.
Ja die zaten in de tweede doorloop wel die ik zag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maaarrrr zagen jullie gisteren bij de eerste doorloop die panters van Luxemburg? @:Greys
Ook San Marino had iets vergelijkbaars dit keer met poppetjes en een soort dino op het scherm. Wat de zaal dus niet ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maaarrrr zagen jullie gisteren bij de eerste doorloop die panters van Luxemburg? @:Greys
Waylon bij EIC was ook primaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef Em31 het volgende:
We hebben de afgelopen jaren 1x een goede staging gezien, maar dat was in een kleine studio, de lasers bij S10.
Oh..quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik zag, het loopt in een paar seconden op van 0 naar 100 procent in de graphics.
of in de halve finale er al uit omdat de staging zo slecht is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef nik4ever het volgende:
Hmm Er was geen troef..... Met geluk top 5 denk ik als ik dit zo hoor. Als het verkeerd valt bij de televote omdat ze er niks van snappen, dan zelfs rechterzijde
Dat heb ik gemist... Maar geen Kaarija ofzo, dat had je vast van iemand gehoord.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:32 schreef molloot200 het volgende:
@:Momo weet jij wat er gebeurt tijdens het "Welkom in Europa jonguh"? Tim Haars op een beeldscherm ofzo? Heb nog geen idee wat ik me bij dat stukje voor moet stellen want niemand kent Tim Haars buiten Nederland hahaha
Dat is wel zo, maar het ESF is een wedstrijd waarvan je weet dat de jury ook meebepaalt. Als dan de unanieme reactie is dat die het niet gaan waarderen, gaat er dus iets mis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Maar…. Het gaat ook om het nummer hè? Dat heeft zich sowieso al bewezen en zal ook in de rest van Europa een hit worden. Snap de meltdown van sommigen niet echt wat betreft staging. En daarnaast ben ik heel benieuwd naar vanavond, Joost presteert het beste bij publiek en dat kan dit nummer echt omhoogtillen.
Ik vrees dat "de troef" de ondertiteling is geweest omdat het blijkbaar best een ding is geweest om dat goed te laten keuren en te regelen...quote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of in de halve finale er al uit omdat de staging zo slecht is.
Hij heeft gewoon gelijk, punt. Ik trust nog steeds he process, en sowie heeft Joost het hele land op z'n kop gezet en dat is in alle jaren nog nooit zó geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
quote:No surprise from Joost then.
Netherlands win is definetly not happening then.
Y'all better hope he actually NQ because this and Finland will split a potential Croatian televote landslide.
Wie zegt dat de staging heel slecht is dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of in de halve finale er al uit omdat de staging zo slecht is.
New Kids was razend populair Duitsland waren ze huge.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:32 schreef molloot200 het volgende:
@:Momo weet jij wat er gebeurt tijdens het "Welkom in Europa jonguh"? Tim Haars op een beeldscherm ofzo? Heb nog geen idee wat ik me bij dat stukje voor moet stellen want niemand kent Tim Haars buiten Nederland hahaha
zie de post boven jequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de staging heel slecht is dan?
Ik geloof daar i.i.g. helemaal niets van
Loopt door naar 100%quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nou 92% complete bij de I lost the footage?
Dan maar hopen dat er veel Duitsers vanaf Mallorca stemmen morgenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
New Kids was razend populair Duitsland waren ze huge.
Idd!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het klinkt als echt iets voor de televote, dus dat kan alsnog leuk worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef Eurochacha het volgende:
Als ik het zo hoor is de staging toch alsnog heel uniek haha. Memes, feest, emo outro, emoties van 100 naar 0 naar 100 en weer terug, snelle beelden, geintjes.
Uniek, is dat dan met dingen als die worst enzo?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef Eurochacha het volgende:
Als ik het zo hoor is de staging toch alsnog heel uniek haha. Memes, feest, emo outro, emoties van 100 naar 0 naar 100 en weer terug, snelle beelden, geintjes.
Loopt op naar 100% en dan komen de visuals terug.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens. Wel dat er geen verrassing is.quote:
Mensen denken heel erg in alles of niks. Het is zeker geen niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens. Wel dat er geen verrassing is.
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef Guanabana het volgende:
Mag ik al zeggen dat we er toch weer ingetuind zijn of is dat nog te vroeg?
Oh jawel, en we gaan vast nog steeds prima scoren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.
De verwachtingen waren ook wel heel hoog met drones, maanlandingen, AR, Kaarija in kippenpak, vliegen boven het publiek etc.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.
Dit vooral. Marketingmachine vast, maar hierdoor is er hype opgebouwd die helemaal niet gerechtvaardigd wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
Snap nu ook niet waarom dit zo geheim moest blijven.
Er zijn nog wel (Nederlandse) mensen die hoop houden op andere visuals.quote:Joost still had a slide saying that the full visuals will be shown tomorrow.
Je eindigt met een feestje en iets unieks, iets wat de productie graag zietquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef Arizona het volgende:
Vraag me wel af waarom we dan als laatste geplaats werden als de staging toch tegenvalt.
En waarom men eerder aangaf dat de Zweedse productie onder de indruk was en het veel van het team vergde?
Zo “leest” deze staging niet.
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het ESF is een wedstrijd waarvan je weet dat de jury ook meebepaalt. Als dan de unanieme reactie is dat die het niet gaan waarderen, gaat er dus iets mis.
Zo zijn wij Nederlanders hè!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zijn nog wel (Nederlandse) mensen die hoop houden op andere visuals.
Nah, 11e is 150 punten ofzo. Ik denk dat onderste helft Top 10 wel haalbaar is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vooral. Marketingmachine vast, maar hierdoor is er hype opgebouwd die helemaal niet gerechtvaardigd wordt.
Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen denken heel erg in alles of niks. Het is zeker geen niks.
Ik snap het gewauwel over "trust the process" en het hebben van een troef en maanlanding, nooit eerder gedaan, etc... niet. Wat een praatjesmaker, ongeacht het uiteindelijke resultaat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
Snap nu ook niet waarom dit zo geheim moest blijven.
Goverquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jawel, en we gaan vast nog steeds prima scoren.
Maar we hadden TOCH weer hoop op iets geweldigs uitzonderlijks
@ESF1Gamer moet mij gaan reanimeren als dit weer gebeurtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.
Alles voor de marketingquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap het gewauwel over "trust the process" en het hebben van een troef en maanlanding, nooit eerder gedaan, etc... niet. Wat een praatjesmaker, ongeacht het uiteindelijke resultaat.
En bedankt ik riep dat ook een tijdje en nu ben ik er weer bang voorquote:Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Of Israël, Kroatië en Nederland verdelen de televote en dan wint Italië ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.
Huh. Backing vocals?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Mika024 het volgende:
Volledige performance net gezien. Na de ‘ja ja dat doet die goed eh’ krijg je de ringtone sound voor 2sec.
Eerste stuk tekst van de song met heel luid backing vocals (vrouwelijke stem) je hoort Joost bijna niet.
Hoe kom je er nou bij dat het "niks" isquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Als het echt niks is dan vind ik het extra lullig dat hij alles verborgen wilde houden.
Joost is een schat maar jemig hoor. Al die poeha en geheimzinnigheid voor iets dat niks is.
En dat in Zweden, waar zoveel landen zoiets moois laten zien.
Met het voetbal zijn we altijd enorm bij onszelf gebleven, tot we met verdedigend flutvoetbal in 2010 en 2014 opeens 2e en 3e werden. Het is een wedstrijd en je doet mee om te winnen. Dat is niet makkelijk met dit liedje, maar er was dit jaar echt wel een kans met de teleurstellende concurrentie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.
Die beelden die ik voorbij zag komen hier. Dat typeer ik zeker na andere landen als niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het "niks" is
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Israël, Kroatië en Nederland verdelen de televote en dan wint Italië ofzo
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. Backing vocals?
Zat er niet iemand op de tribune mee te blèren.
SPOILER: optreden Joost vanuit de zaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Owh, ok. Ik zie dat anders, maar ieder zijn/haar mening.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die beelden die ik voorbij zag komen hier. Dat typeer ik zeker na andere landen als niks.
Wtf die vrouwelijke backingvocals inderdaad?! Klinkt meteen heel anders.quote:
Ja tuurlijk, maar weet ook niet of dat passend zou zijn geweest. En Kroatië is toch wel weer iets anders dan Nederland. Wellicht niet per se een jury nummer maar wel meer een “nummer” in de jurytermenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh wtf ik hoor die vrouw nu ook zingen ja. Waar komt die nou weer vandaan?
“Nooit eerder gedaan, maanlanding.”quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok. Ik zie dat anders, maar ieder zijn/haar mening.
DE TROEFFFFF! JAAAAAAAAAAAA WE ZIJN GROEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh wtf ik hoor die vrouw nu ook zingen ja. Waar komt die nou weer vandaan?
Maar ergens ook afgezaagd, dan had dit met de outro ook wat unieker kunnen zijn zeg maar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar weet ook niet of dat passend zou zijn geweest. En Kroatië is toch wel weer iets anders dan Nederland. Wellicht niet per se een jury nummer maar wel meer een “nummer” in de jurytermen
Ik wist het allemaal niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef Momo het volgende:
Zijn beelden uit de zaal, die zijn gewoon "legaal"
Beelden zoals je zelf ook zou kijken naar de show mogen niet gedeeld worden. Maar goed dat je voorzichtig bentquote:
Oh nee, toch niet. Terug naar 5%.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:49 schreef Dave het volgende:
[..]
DE TROEFFFFF! JAAAAAAAAAAAA WE ZIJN GROEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Frankrijk heeft ons ingehaald. Toch nog iets leuks voor @Greysquote:
De jaarlijkse collectieve teleurstelling om de staging stelt inderdaad nooit teleurquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Het zou geen ESF-week zijn zonder staging meltdown.![]()
![]()
Volgens mij verder geen bijzonderheden daarquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat gebeurt er in de hakken stukje? Gewoon Joost die aan het hakken is?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk heeft ons ingehaald. Toch nog iets leuks voor @:greys
Yes, met wat hakkers op de visuals.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat gebeurt er in de hakken stukje? Gewoon Joost die aan het hakken is?
Het klinkt nog steeds als iets dat ik heel leuk ga vinden!quote:
quote:Just saw a short clip of unseen footage of Joost's performance, gave me chills. Crowd will eat it up.
Ja dit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
En ik maar denken dat ze bij dat hakken in ieder geval wel echt los zouden gaan. Pyro, rook, alles. Ach.
Unseen als in niemand van de pers heeft het gezien in het perscentrum of op een online pers stream?quote:
Ja elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
De klassieke staging meltdown blijft toch een leuk gegeven om te aanschouwen.
Ja, maar een hakkende vogel. Dat heeft niemand!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
En ik maar denken dat ze bij dat hakken in ieder geval wel echt los zouden gaan. Pyro, rook, alles. Ach.
Gisteren zat ik te kijken en ik vond steeds dat zelfde vuurvlammetje wat opkomt ook niet zoveel aan eigenlijk. Het is altijd hetzelfde en ben er wel een beetje op uitgekeken persoonlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Unseen als in niemand van de pers heeft het gezien in het perscentrum of op een online pers stream?
Dit is het enige dat op reddit stond. Misschien iemand die aan het trollen is.quote:
Zelfs geen molens jonguh.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Man wat ben ik teleurgesteld zeg. Sturen we eens een knaller en dan kunnen we het weer niet laten om het door de staging alsnog flink op te verknallen. Is dit letterlijk alles wat ze konden bedenken? Zo zuur gewoon. Met een goede staging eindigde je gewoon top 5. Altijd die klote staging bij Nederland niet te geloven. Waarom toch elke keer het zo verknallen? Als ze toch niet mee willen doen om de winst stuur dan elk jaar maar een Mia en Dion. Als hier op het forum zoveel dingen bedacht kunnen worden waarom kunnen zij dat niet?
Ik negeer elk jaar die meltdownquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
De klassieke staging meltdown blijft toch een leuk gegeven om te aanschouwen.
Oja we hebben inderdaad ook weer geen vonkje pyro.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
In ieder geval aan het begin even een flinke boek had wel gepastquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Gisteren zat ik te kijken en ik vond steeds dat zelfde vuurvlammetje wat opkomt ook niet zoveel aan eigenlijk. Het is altijd hetzelfde en ben er wel een beetje op uitgekeken persoonlijk.
Ik denk dat ze daar in Zweden het echt niet leuk gaan vinden als bij elke rehearsal andere achtergronden neemt. Volgens mij komen alle beelden van eerdere rehearsals zoals de worsten ook gewoon vandaag weer terug.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef Dave het volgende:
En toch nog Nederlanders die het hebben, maar bij de jury show moeten de visuals pas echt compleet zijn.
Is dat uberhaupt zo? Ik denk gewoon dat dit het gaat zijn.
Dit. Deed me denken aan de hype rondom de repetities van Trijntje, waar vast AR zou komen rond haar jurk en dat uiteindelijk niet zo was. Niks mis met de staging en het past goed bij Joost. Hij doet zijn eigen ding en gezien het enthousiasme over zijn nummer is hem dat gegund. Het is leuk als hij het goed doet, maar artistiek het zoveel mogelijk kunnen doen als hij zelf wil is belangrijker dan de jury overtuigen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De verwachtingen waren ook wel heel hoog met drones, maanlandingen, AR, Kaarija in kippenpak, vliegen boven het publiek etc.
Soms krijg je pussy in my profilequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er nog tweets te vinden tegenwoordig zonder dit soort spam?
Oh, daar zul je de AR hebben. In de vorm van ARan.quote:
Ik vind Gover vreselijk dus als alles klote is krijgt hij de schuldquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon niet vertrouwen. Het is een vreemde kerel.
Waarschijnlijk is de staging gewoon prima, maar de verwachtingen liggen elk jaar weer torenhoog.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja elk jaar hetzelfde, bij Duncan ook toch?
Ik volg het niet zo intensief, maar is dat niet na elk liedje zo?quote:
Dank!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
For all the theories, there is no big surprise.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.quote:
Bij het begin van het hakken even een flinke boeM bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
In ieder geval aan het begin even een flinke boek had wel gepast
Nee hoor, dat is de laatste maanden echt erg geworden. Ik zag ook laatst een bericht van iemand die vertelde dat haar moeder was overleden, stonden er 5 reacties, 1 gewone, 4 keer een nudes/pussy bericht....quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEFquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, daar zul je de AR hebben. In de vorm van ARan.
Zou niet iedereen applaus krijgen?
Haha idd. Ik vind het wel een unieke staging eigenlijk en denk dat het op beeld zoveel leuker gaat overkomen. En dat het idd met publiek erbij een extra boost krijgt. Winnen voel ik helaas ook niet meer, maar dit nummer alleen al kan de top 5 wel binnen stormen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Het zou geen ESF-week zijn zonder staging meltdown.![]()
![]()
Ben je wel bij de jury show?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEF
![]()
Neequote:Op woensdag 8 mei 2024 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mensen hadden het steeds over dat Joost een beetje wiebelend op de grond komt of staat. Is dat misschien nog DAT ENE DING?
Leuk, Sims 1 poppetje.quote:
Zie het artikel in het Fries, er komen fotos voorbij van Joost met zijn ouders.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
Unseen als in niemand van de pers heeft het gezien in het perscentrum of op een online pers stream?
Niet best begreep ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Matige vocalsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Ik wil gewoon mooie visuals.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef Momo het volgende:
Sorry, maar mensen moeten het idee van de grote troef/dat grote ding/AR/Kaarija wel echt loslaten nu. Maar nog steeds een leuk optreden hoor, heel Joost eigen.
Nee inderdaad, daar staat meer in beschreven dan dat je in het clipje zietquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Za het volgende:
[..]
Zie het artikel in het Fries, er komen fotos voorbij van Joost met zijn ouders.
Dat heb ik in de Clip niet gezien.
Dit ziet er echt wel leuk uit zeg n al die lampen die meebewegen. Nice!quote:
Op tv maakt het toch altijd een andere indruk dan in dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef prunus het volgende:
Zeg ik nou iets doms of valt of staat zijn show morgen ook niet onder andere met het camerawerk en dergelijke? Nu is het maar van een afstand gefilmd (als ik Twitter zie dan)?
Dit is juist het soort nummer waar de act het maakt of breekt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Maar…. Het gaat ook om het nummer hè? Dat heeft zich sowieso al bewezen en zal ook in de rest van Europa een hit worden. Snap de meltdown van sommigen niet echt wat betreft staging. En daarnaast ben ik heel benieuwd naar vanavond, Joost presteert het beste bij publiek en dat kan dit nummer echt omhoogtillen.
Wat dramatisch.. We moeten de beelden nog zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef nik4ever het volgende:
Ik geef het op, ik gooi het roer om en ben vanaf nu voor Zwitserland. Ik hoop voor Joost dat ie een leuke klassering heeft en dat ik alsnog kan genieten van een leuke performance en dat hij aan de linkerzijde eindigt bij de finale. De hype rondom het geheim houden van deze staging sloeg nergens op en ze hadden gewoon lekker mee kunnen doen met de rest. Dan hadden ze wellicht nog momentum vast kunnen houden.
Er is helemaal niets mis met de act.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is juist het soort nummer waar de act het maakt of breekt.
Greys, ik hoorde gisteren bij Kroatië de zaak meegalmen. Ik heb dat niet gehoord bij Joost, was het er wel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:13 schreef Greys het volgende:
Heb idd in een screenshot gezien dat sowieso de foto voorbij komt die aan het einde van de clip in de brand ging.
Blijft wel een gemiste kans. Bij zo'n party lied moet je gewoon full out gaan vind ik. Confetti kan ons nog redden :p misschien vanavond?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
Er was geen publiek. Vanavond pas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:20 schreef Za het volgende:
[..]
Greys, ik hoorde gisteren bij Kroatië de zaak meegalmen. Ik heb dat niet gehoord bij Joost, was het er wel?
Maar met 'helemaal niets mis' win je dan dus niet, terwijl met de juiste act het nummer potentieel een winnaar was geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act.
Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hier hadden gehoopt.
Of wat team Joost ons heeft voorgehouden. Ze hadden direct die dingen die we voorspelden kunnen afschieten, zoals AR en Käärjiä. De pers vroeg er veelvuldig naar en ze bleven vaag geheimzinnig antwoorden. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen; "haha grapje zeker. Nee dat uiteraard niet maar het wordt sowieso gaaf."quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act.
Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hier hadden gehoopt.
Heb je andere landen en staging gister gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:22 schreef Eurochacha het volgende:
Ik moet zo lachen om sommige reacties. jullie doen alsof het nummer opeens een ballad is geworden, dat opeens de 3Js op het podium staan als verrassing en dat het hakken eruit is gebonjourd 😭
Its crazy its party x
Het budget voor de pyro gaat ook dit jaar weer naar het Junior Songfestival!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft wel een gemiste kans. Bij zo'n party lied moet je gewoon full out gaan vind ik. Confetti kan ons nog redden :p misschien vanavond?
Confettiquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft wel een gemiste kans. Bij zo'n party lied moet je gewoon full out gaan vind ik. Confetti kan ons nog redden :p misschien vanavond?
Wel nee, hoe verklaar je anders de streamingcijfers? Ballads of zoiets als Ierland zijn nummers waarbij een staging het kan maken of breken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is juist het soort nummer waar de act het maakt of breekt.
Sure want camera angles doen helemaal niks aan het feestgevoel 😍 dat hebben we nog helemaal niet gezienquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je andere landen en staging gister gezien?
Komen wij met 2 laffe kleurtjes en 3 mensen die hakken.
Wat een ‘party’.
Dat is niet gewoon en zou uitzonderlijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:20 schreef Quona het volgende:
noob vraagje maar mag hij nog dingen aanpassen na vanmiddag?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
In ieder geval aan het begin even een flinke boek had wel gepast
Als mensen er een boeK gaan bijpakken zijn we verloren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij het begin van het hakken even een flinke boeM bedoel je?
Oh oepsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Als mensen er een boeK gaan bijpakken zijn we verloren.
Nee het gaat gewoon niet meer gebeurenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Op Telegraaf staat:
"Gehoopt werd dat Nederland enige augmented reality zou gebruiken tijdens het optreden, maar daarvan was niets te zien. Ook van de door Joost beloofde full circle experience werd niets teruggezien, ook kwam er niks in het optreden voor dat fysiek onmogelijk zou zijn, zoals creatief voorman Gover Meit verzekerde. "
Betekent dit dat dat er ook niet meer gaat komen? Of kan dit nog wel live donderdag het geval zijn (de extra augmented reality)? Of is het wat hij net heeft laten zien niet meer aan te passen en moest dit optreden 100% zijn wat het ook uiteindelijk wordt, zonder iets verborgen te houden?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Op Telegraaf staat:
"Gehoopt werd dat Nederland enige augmented reality zou gebruiken tijdens het optreden, maar daarvan was niets te zien. Ook van de door Joost beloofde full circle experience werd niets teruggezien, ook kwam er niks in het optreden voor dat fysiek onmogelijk zou zijn, zoals creatief voorman Gover Meit verzekerde. "
Betekent dit dat dat er ook niet meer gaat komen? Of kan dit nog wel live donderdag het geval zijn (de extra augmented reality)? Of is het wat hij net heeft laten zien niet meer aan te passen en moest dit optreden 100% zijn wat het ook uiteindelijk wordt, zonder iets verborgen te houden?
Hey we willen een feestje tochquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Confetti![]()
Ik zat nog te denken, wat misschien nog zou kunnen als Troef, iets met het publiek, want dat is er nog niet bij geweest. Dat het publiek vanavond iets speciaals in hun handen krijgt, iets veel toffers dan de lichtstaafjes van gisteren. Groetjes, een hoopvolle Nederlander.
Ja ik geloof ook wel in de kracht van het lied. Top 5 minstens. Maar met een briljante staging hadden we het richting de eerste plek kunnen sturen. Ik zie het niet gebeuren maar wie weet. Al is er maar een kleine kans, er zijn vaker onverwachte winnaars gaan opstaan omdat ze na hun semi het momentum kregen. Het kan. Ik blijf ook nog hoopvol.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wel nee, hoe verklaar je anders de streamingcijfers? Ballads of zoiets als Ierland zijn nummers waarbij een staging het kan maken of breken.
Wiwiblogsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Aran zegt dat er nog steeds iets geheim wordt gehouden.
Nou echt hoopvol als in top 3/5 ben ik eigenlijk niet meer. Maar het nummer is zeker catchy en opvallend genoeg om een goede uitslag neer te zetten, ongeacht de staging dus daar maak ik me niet zo druk over. Alleen beetje teleurgesteld qua gemiste kansen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook wel in de kracht van het lied. Top 5 minstens. Maar met een briljante staging hadden we het richting de eerste plek kunnen sturen. Ik zie het niet gebeuren maar wie weet. Al is er maar een kleine kans, er zijn vaker onverwachte winnaars gaan opstaan omdat ze na hun semi het momentum kregen. Het kan. Ik blijf ook nog hoopvol.
Lees hierbovenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Nou echt hoopvol als in top 3/5 ben ik eigenlijk niet meer. Maar het nummer is zeker catchy en opvallend genoeg om een goede uitslag neer te zetten, ongeacht de staging dus daar maak ik me niet zo druk over. Alleen beetje teleurgesteld qua gemiste kansen.
Zou het niet ook kunnen zijn AVROTROS heel erg bang is dat Joost per ongeluk wint? Hebben ze weer al die dure organisatie om uit te vogelen, dus dan maar her en der op iets beknibbelen. Ik herinner me van vroeger altijd het gekluns in België als Vlaanderen en Wallonië om de beurt een lied moesten afvaardigen. Vlaanderen maakte er met eurosong een hele selectieshow van, werden bijna altijd kansloos laatste. Wallonië stuurde een keer Urban Trad met een verzonnen taal zonder selectie of wat, want goedkoop als ze laatste zouden worden. Werden ze nog tweede ook en zaten de RTBF bazen te bidden dat ze NIET per ongeluk nog eerste gingen wordenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:04 schreef helloo_152420 het volgende:
Waar ik vooral moeite mee heb is dat het lijkt alsof de AVROTROS weinig rekening houdt met wat wel of niet werkt op een ESC-podium, en dat ze vooral vast lijken te houden aan het eigen gelijk. Team Joost kan je het niet kwalijk nemen, zij doen het voor het eerst. Maar vanuit AVROTROS weet je toch wel een beetje hoe succesvolle high-energy optredens in het verleden zijn opgevoerd? Op basis daarvan moet je team Joost de juiste richting op sturen. Je ziet bij Kroatië gisteren bijvoorbeeld hoeveel rook/vuur/vuurwerk kan helpen om de act omhoog te tillen. Waarom wordt dat niet ingezet om het happy hardcore stukje nóg meer kracht bij te zetten? Begrijp me niet verkeerd, we zullen het prima gaan doen, maar die échte winnaarsmentaliteit lijkt echt volledig te ontbreken bij de Nederlandse delegatie.
Teleurstelling snap ik en voel ik ook wel maar ik zie op de een of andere manier toch nog een scenario voor mij waarin Joost against all odds wel wint. Maar misschien wil ik de realiteit nog niet onder ogen zien. Ik wil eerst Morgen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Nou echt hoopvol als in top 3/5 ben ik eigenlijk niet meer. Maar het nummer is zeker catchy en opvallend genoeg om een goede uitslag neer te zetten, ongeacht de staging dus daar maak ik me niet zo druk over. Alleen beetje teleurgesteld qua gemiste kansen.
Voor lowlands ofzo??quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sowieso gaat het anders zijn op het moment zelf. Dan moet het gebeuren en is de hele zaal volquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Teleurstelling snap ik en voel ik ook wel maar ik zie op de een of andere manier toch nog een scenario voor mij waarin Joost against all odds wel wint. Maar misschien wil ik de realiteit nog niet onder ogen zien. Ik wil eerst Morgen zien.
Kijken jullie vanavond ook als er publiek bij is?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso gaat het anders zijn op het moment zelf. Dan moet het gebeuren en is de hele zaal vol
Precies en we weten dat joost nog net dat extra gaat geven wat de kijker en jury hopelijk kan doen overtuigen. De twijfelaarsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso gaat het anders zijn op het moment zelf. Dan moet het gebeuren en is de hele zaal vol
Toch nog goed nieuwsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef Rebel- het volgende:
O ja, ik hoorde ook nog dat Linda Woodruff kwam zingen.
Ik volg jou in je eerste zin. Ik vertrek ook naar Zwitserland. Van mij mag het Bern/Lausanne/Zürich 2025 worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef nik4ever het volgende:
Ik geef het op, ik gooi het roer om en ben vanaf nu voor Zwitserland. Ik hoop voor Joost dat ie een leuke klassering heeft en dat ik alsnog kan genieten van een leuke performance en dat hij aan de linkerzijde eindigt bij de finale. De hype rondom het geheim houden van deze staging sloeg nergens op en ze hadden gewoon lekker mee kunnen doen met de rest. Dan hadden ze wellicht nog momentum vast kunnen houden.
Lekker duur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik volg jou in je eerste zin. Ik vertrek ook naar Zwitserland. Van mij mag het Bern/Lausanne/Zürich 2025 worden.
Allemaal een trainingspak met verlichtingquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Confetti![]()
Ik zat nog te denken, wat misschien nog zou kunnen als Troef, iets met het publiek, want dat is er nog niet bij geweest. Dat het publiek vanavond iets speciaals in hun handen krijgt, iets veel toffers dan de lichtstaafjes van gisteren. Groetjes, een hoopvolle Nederlander.
Effe de staging van Duitsland lenen voor ‘t vuur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Maar dat we ook helemaal geen pyro hebben tijdens bijvoorbeeld het hakken-stukje vind ik wel armoe hoor. Was zeker weer te duur.
Hebben we een keer een losga-act...
Of vuur tijdens zijn laatste emo-stukje, zoals in de clip.
Want al zijn voorspellingen zijn ook zo juist geweest...quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lichtgevende molentjes die aan het einde in de fik vliegenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Allemaal een trainingspak met verlichting
Volgens mij niet, daar is het te strak voor geregisseerdquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Coeus het volgende:
Waarom trust niemand the process meer?
Er kan toch nog steeds een verrassing komen morgen of zelfs pas zaterdag?
The press is not amused by his antics.. Da's wel duidelijk nu, hij heeft bij hen in ieder geval zijn glazen ingegooid.quote:
Ronnie Tober kan wel wat vieuws gebruiken.quote:
Nee want dat mag dus niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Coeus het volgende:
Waarom trust niemand the process meer?
Er kan toch nog steeds een verrassing komen morgen of zelfs pas zaterdag?
Zal wel een beetje vergelijkbaar zijn, vanuit de zaal is het volgens mij niet heel bijzonder. Gewoon ok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:23 schreef grazz het volgende:
Die perspoll zou ik niet zo serieus nemen. Die straffen nl nu ook bewust wel een beetje af heb ik het idee. Vanavond komt er na de avondshow een publiekspoll die is een stuk interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |