Maar de staging is helemaal niet zo beroerd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde als je een goed nummer weet te verkloten door de staging, nota bene met een artiest die echt een podiumdier is. Zoals het nu lijkt was het nog beter geweest als je hem géén staging had gegeven dan dit. Laat hem gewoon los op zo'n podium en het komt overtuigender over.
Dit is de grootste Nederlandstalige eurovisie-hit ooit. Streaming records zijn gebroken. Weken op 1 in de top 40.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef TLC het volgende:
Nog voor Anouk kwam Nederland bijna nooit meer in de grande finale en nu maken we ons druk of een top 5 plek wel goed genoeg is
Ga je vanavond ook weer kijken? Ben benieuwd of het dan aangepast is (hoop het!) en ook of de outro nog steeds in de recap gebruikt wordt (mag daar nog een ander fragment voor worden gekozen eigenlijk?)quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef Greys het volgende:
Ja nog even over die vrouwenstem want ik was het alweer bijna vergeten tot ik het net opschreef maar dat vond ik het enige slechte. Maar dat is denk ik een techniekfout in Zweden want dat kan niet echt zo bedoeld zijn.
(Als dat wél zo blijft dan is dat m'n enige echte kritiek tot nu toe want ik vond dat echt lelijk klinken.)
Hij heeft zelf diverse malen verteld dat hij zich aan regels van het ESC moet houden, soms met pijn in het hart.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde als je een goed nummer weet te verkloten door de staging, nota bene met een artiest die echt een podiumdier is. Zoals het nu lijkt was het nog beter geweest als je hem géén staging had gegeven dan dit. Laat hem gewoon los op zo'n podium en het komt overtuigender over.
Ik hoor en begrijp wat je zegt, maar sinds 30 jaar ofzo is het een groot televisie programma, niet enkel meer een songcontest. Dan valt of staat een en liedje met een goede staging. Waarschijnlijk is de staging van Joost helemaal niet slecht, echter heeft teamNL iets te veel zich overgepromised waardoor men dacht kans te maken op een overwinning. Die kansen lijken nu een stuk kleiner dus voelt een deel van de fans zich een beetje in de maling genomen. Dat is heel menselijk en men mag dat ook voelen. Als we de finale halen zal de teleurstelling minder zijn en kan men weer lekker gaan genieten maar met minder hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Euhm het is geen Eurovisie Stagingfestival hè? Tuurlijk het draagt allemaal bij en moet kloppend zijn maar man oh man wat staren sommigen hier zich blind op de staging.
Ik denk dat Ierland nog verrassend hoog gaat eindigen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Gerda2023 het volgende:
ik denk dat kroatie wint maar ja dat weten we ook nog niet he maar je ken dus ook zegge maak een lied over zwitserland of een hekselied over ierland en da ken ie dan ook zo voor je make
Volgens mij kiest de delegatie allemaal zelf de recap. Dus dit zullen ze zelf willen misschien. Mijn keuze zou het ook niet zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:36 schreef spitskool het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook weer kijken? Ben benieuwd of het dan aangepast is (hoop het!) en ook of de outro nog steeds in de recap gebruikt wordt (mag daar nog een ander fragment voor worden gekozen eigenlijk?)
Sorry hoor, maar nu klinkt het net alsof je inzet op een NQ.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Dit is de grootste Nederlandstalige eurovisie-hit ooit. Streaming records zijn gebroken. Weken op 1 in de top 40.
Er was een soort EK-achtige oranjekoorts ontstaan.
Mogen we dan misschien teleurgesteld zijn dat het als een kaartenhuis in elkaar lijkt te storten?
1 Zwitserlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat Ierland nog verrassend hoog gaat eindigen.
Zou ik eigenlijk best knap vinden met dit lied! Laat maar komen!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu klinkt het net alsof je inzet op een NQ.
Hij zal iets van 11e worden. Nou, dan heb je eenzelfde resultaat als de baggernummers van Og3ne en Douwe Bob.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu klinkt het net alsof je inzet op een NQ.
Dat was alleen wat pers. Vanavond is er pas publiek bij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef dolfg het volgende:
Hoe kun je nu de staging afkraken als je de registratie nog niet hebt gezien?
De beeldschakelingnen zijn tegenwoordig geautomatiseerd omdat ze door een mens niet meer bij te houden zijn.
Dat is wat morgen gaat gebeuren, gok ik.
Een soort terreur aan beelden waarin ieder shot tot op de milliseconde vaststaat.
En wat wordt hier beoordeeld?
Een soort eindproduct, met 1 shot van afstand wat het totale podium laat zien, maar niet de shotwissels, het totale lichtplan etc. etc.
Dit nummer en het optreden is gemaakt voor een paar honderd miljoen kijkers. Niet die paar duizend die in de zaal staan.
Dit, vanavond zal die registratie wel uitlekken, dan zie ik wel. Ben benieuwd hoe ze het hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef dolfg het volgende:
Hoe kun je nu de staging afkraken als je de registratie nog niet hebt gezien?
De beeldschakelingnen zijn tegenwoordig geautomatiseerd omdat ze door een mens niet meer bij te houden zijn.
Dat is wat morgen gaat gebeuren, gok ik.
Een soort terreur aan beelden waarin ieder shot tot op de milliseconde vaststaat.
En wat wordt hier beoordeeld?
Een soort eindproduct, met 1 shot van afstand wat het totale podium laat zien, maar niet de shotwissels, het totale lichtplan etc. etc.
Dit nummer en het optreden is gemaakt voor een paar honderd miljoen kijkers. Niet die paar duizend die in de zaal staan.
En ik vind dat ietwat pessimistisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Hij zal iets van 11e worden. Nou, dan heb je eenzelfde resultaat als de baggernummers van Og3ne en Douwe Bob.
Terwijl er zoveel meer in had gezeten.
Volgens de bookmakers had Sieneke ons land nooit mogen verlaten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af wanneer die bookmakers erbij zijn gekomen in het hele gebeuren, ik kan me niet heugen dat ik ooit opgezocht heb waar bv Willeke Alberti of Sieneke stonden
In de tijd van Willeke zullen ze er nog wel niet geweest zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af wanneer die bookmakers erbij zijn gekomen in het hele gebeuren, ik kan me niet heugen dat ik ooit opgezocht heb waar bv Willeke Alberti of Sieneke stonden
We zullen ze doorsturen naar OS als Nederland gaat judoën ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat sommige mensen zich hebben geregistreerd speciaal om nu zuur te lopen doen.
In de tijd dat iedereen nog gewoon dezelfde staging had.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef TLC het volgende:
4 punten voor Willeke (een stoel ??!!) dankzij Oostenrijk
Dat zou ook gewoon meer dan terecht zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zullen ze doorsturen naar OS als Nederland gaat judoën ofzo.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zullen wel vooraan staan bij Femke Bol. Alleen zekerheidjes.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sjoooookersquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het moet vergelijken met Finland van gister? Net zo verrassend leuke staging toch wel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Heb het inmiddels toch nog helemaal kunnen zien en ik vind het wél heel leuk en vooral het hakken stukje dus echt enig.Hij gaat zelf tekeer, de vogel hakt (hilarisch gezicht), mensen op de LED hakken. Het is één bonk energie. En dan die overgang naar de outro.
En een orkestquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Dave het volgende:
[..]
In de tijd dat iedereen nog gewoon dezelfde staging had.
Hadden we nou maar een bal die uit het plafond komt zakken Benny! Hadden we die nu maar!!!!1!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef Benny het volgende:
Dit commentaar is een herhaling van het commentaar rondom Duncan's act
Oh prachtig... Topics vol over 'de bal' na alleen commentaar van het hoofd en later wat fotosquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Hadden we nou maar een bal die uit het plafond komt zakken Benny! Hadden we die nu maar!!!!1!!!
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd hoe een live orkest met dirigent Europapa had gespeeld
Er kan op heel veel verschillende manieren worden 'uitgepakt'. Pyro (jouw lievelingskleur) is wat mij betreft de meest sullige en niet-creatieve manier. Dat is de staging equivalent van je huis inrichten met hebbedingetjes van de Action. Ik ben blij dat Joost en Co met iets originelers komt. Je hebt nog amper iets gezien van wat er straks op TV te zien is. Alleen maar beelden vanuit de zaal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat we een feestnummer hebben kunnen we de staging niet mager vinden?
Juist bij dit lied pak je toch uit.
Ja nu ik daar steeds meer over nadenk heb ik ook zoiets van laat ik toch maar even afwachten tot morgenavond voor ik echt mijn mening geef want we zien het optreden niet voor de kijkers inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er kan op heel veel verschillende manieren worden 'uitgepakt'. Pyro (jouw lievelingskleur) is wat mij betreft de meest sullige en niet-creatieve manier. Dat is de staging equivalent van je huis inrichten met hebbedingetjes van de Action. Ik ben blij dat Joost en Co met iets originelers komt. Je hebt nog amper iets gezien van wat er straks op TV te zien is. Alleen maar beelden vanuit de zaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |