Het meest basic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nog steeds hoe kunnen mensen met zoveel creativiteit het tegenovergestelde neerzetten van een maanlanding? Of iets wat nog nooit vertoond is? Deze staging is de meest basic die je kunt bedenken. Zelfs de troef is nergens te bekennen.
Klinkt goed genoegquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Even illegaal verkregen van iemand die het lullig vond dat de stream het niet deed.
Maar vergelijk dit met de smokey plinth van S10 of de schijf van M&D en je hebt gewoon een meer dan prima act. En vooral een LEUKE act. Dat wilden we toch? Gekkigheid en lol na alle serieuze underwhelming toestanden?
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat loading gebeuren met de procenten.
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje met een emotionele outro.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed genoegLeuk vind ik helemaal prima
Ik vond die draaischijf van Mia en Dion nog wel ergerquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
We hadden iets te klagen bij de smokey plinth van S10 qua 'basic'. Nu echt niet hoor.
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje.
Het absolute tegenovergestelde van wat we jaren hadden. Dit is precies wat we wilden. En nog steeds klagen 'we'.
Wij zijn Nederlanders hè en momenteel kunnen we eindelijk niet meer klagen over het weer dus dan maar hieroverquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje met een emotionele outro.
Het absolute tegenovergestelde van wat we jaren hadden. Dit is precies wat we wilden. En nog steeds klagen 'we'.
Dus omdat we een feestnummer hebben kunnen we de staging niet mager vinden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
Hier had pyro echt complete overkill geweest wmb want dat past eigenlijk nergens meer in de camerabeelden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Aloria het volgende:
Er komt dus geen grote boem,
Dat hij het voor de kinderen doet en de ondertiteling is dus de grote troef wat nog nooit iemand gedaan heeft blijkbaar.
Als men geen geld heeft voor de pyro shit waarom dan niet gewoon crowdfunden, ik gok dat die 100k wat het kost ( dacht ik ) je echt wel bijelkaar kunt krijgen... zo jammer dit
( en nog steeds die harde euro neeeeee )
Ja ik vond het heerlijk hyper!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.
quote:
Juries gaan het lied ook waarderen. Briljant gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje.
Tuurlijk, maar ik denk dat men het eerst moet zien en daarna eventueel klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat we een feestnummer hebben kunnen we de staging niet mager vinden?
Juist bij dit lied pak je toch uit.
Komt onze groene Finse vriend morgen echt optreden tijdens de halve finale? 😁quote:
Stefano Keizers, niemand lacht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon een 3e/4e plek allen![]()
![]()
Het was vandaag toch wel weer redelijk fris. En ik heb geen tussenjasquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders hè en momenteel kunnen we eindelijk niet meer klagen over het weer dus dan maar hierover![]()
Nee hoor, ik klaag niet, ik vind het een topjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |