TikTokquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin. Een van die dansers is nota bene een populaire Tiktokker die het dansje heeft bedacht.
Kan zeker!quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een beetje het humour doesn’t travel-verhaal van Jon Ola. Kroatië is omdat ze niets bijzonders doen wat makkelijker te verwerken voor de mensen dan de gekkigheid van Joost?
Totaalpakket. Nummer is prima, maar staging trekt het naar een hoger niveau. Wat dus bij ons zelden tot nooit gebeurt, enige uitzondering is Calm After The Storm.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus het lied doet er niet meer toe? SONG contest, staging is bonus. Als Ierland wint dan is het stagingcontest dat wint
Eigenlijk begon het wel bij het moment dat Baby Lasagna in Kroatië gekozen werd, toen sloeg het om omdat dat de winnaar moest worden. Ja en dan geeft Joost ze natuurlijk dingen die voor buitenlanders al helemaal niet te begrijpen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een beetje het humour doesn’t travel-verhaal van Jon Ola. Kroatië is omdat ze niets bijzonders doen wat makkelijker te verwerken voor de mensen dan de gekkigheid van Joost?
Het nummer is verschrikkelijk en amper te verstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:49 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Totaalpakket. Nummer is prima, maar staging trekt het naar een hoger niveau. Wat dus bij ons zelden tot nooit gebeurt, enige uitzondering is Calm After The Storm.
En ja, bij Ierland hou je 3 minuten lang je adem in. Elke seconde is goed.
Ja, maar zonder iets gezien te hebben, durf ik wel te stellen dat we zonder Kroatië met de huidige staging ook niet zouden winnen. Dan kunnen we nog steeds heel verdienstelijk presteren en een bijzonder leuke show neerzetten, maar als we zaterdag als “makkelijk 7e” naar huis gaan, zal toch ook blijven hangen dat er nou niet echt zes betere inzendingen meededen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het wel bij het moment dat Baby Lasagna in Kroatië gekozen werd, toen sloeg het om omdat dat de winnaar moest worden. Ja en dan geeft Joost ze natuurlijk dingen die voor buitenlanders al helemaal niet te begrijpen zijn.
Is ‘t sowieso niet vreemd dat ze een vrouwelijke backing meenemen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef Greys het volgende:
Ja nog even over die vrouwenstem want ik was het alweer bijna vergeten tot ik het net opschreef maar dat vond ik het enige slechte. Maar dat is denk ik een techniekfout in Zweden want dat kan niet echt zo bedoeld zijn.
(Als dat wél zo blijft dan is dat m'n enige echte kritiek tot nu toe want ik vond dat echt lelijk klinken.)
Ik gun Joost inderdaad wel echt zijn catharsis hierin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Met publiek gaat dit nog wel echt meer leven hoor. Het is een publieksfavoriet dus de reactie gaat groot zijn. En dan kan Joost dat einde mooi klein maken. Ik verwacht dat met publiek dat outro echt die emotie van Joost loshaalt en dan zit ik gewoon te janken op de bank net als op ESC.
Ja dit was wel echt iets dat ik niet snap. Ook omdat het best abrupt weer stopte dacht ik eerst dat er iemand op de tribune zat mee te blèren ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Is ‘t sowieso niet vreemd dat ze een vrouwelijke backing meenemen?
Maar dat is niet zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of je geeft toe dat nl er qua uitvoering weinig van bakt
Denk het ook niet nee. Ik dacht een lange tijd dat Kroatië niet zou winnen en het daardoor ook logisch zou zijn dat het voor Nederland lastig zou worden. Want ja hoe versla je Zwitserland en Italië? Maar nu zien we Kroatië niet veel bijzonders doen, maar die hebben wel gewoon een heel effectief einde en dan kan het dus gewoon. Ja dan voelt het op dit moment wel als een gemiste kans.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zonder iets gezien te hebben, durf ik wel te stellen dat we zonder Kroatië met de huidige staging ook niet zouden winnen. Dan kunnen we nog steeds heel verdienstelijk presteren en een bijzonder leuke show neerzetten, maar als we zaterdag als “makkelijk 7e” naar huis gaan, zal toch ook blijven hangen dat er nou niet echt zes betere inzendingen meededen.
Even gekeken maar ik ben het eigenlijk helemaal eens met Richard hier. Die 'fysiek onmogelijk' uitspraken van Gover sloegen dus nergens op maar als je die vergeet blijft er alsnog gewoon een superleuke act over.quote:
"Ze leuk optreden als dit heeft Nederland nog nooit naar het ESF gebracht"quote:
Een nationale finale maar dan niet voor het nummer maar voor de staging.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:11 schreef Spumonisal het volgende:
Als het echt heel erg gaat tegenvallen dan maar eens wat meer aandacht aan de staging gaan geven volgend jaar. Tip voor de commissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |