Zwakke botten en spieren door een vegan dieet.quote:
Nog te soft soms, komen met veel weg. Heb de ME heel vaak harder zien losgaan voor minder.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Stupidisco het volgende:
Dat gaat er stevig aan toe. Niet verwacht. Petje af voor de ME.
En omdat het zolang heeft geduurd moet er alleen maar meer geweld worden toegepast door de ME.quote:
5 man agenten nodig om hem eraf te krijgen en meerdere volle tikken op de hand. Die was niet zwak hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zwakke botten en spieren door een vegan dieet.
Stel ze maar te werk om hun eigen teringzooi op te ruimen de komende weken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helaas duurt het opruimen van de hele teringzooi die ze achterlaten een stuk langer.
Laat staan het herstellen van al die schade die ze hebben aangericht.
Pers?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef Caland het volgende:
Er loopt zo’n blonde vent met terugtrekkende haarlijn en zonnebril, normale kleding elke keer redelijk rustig doorheen achter de linies. Is ook geen foto’s aan het maken ofzo, wat doet die daar?
Ach de belastingbetaler betaald he, vraag mij af hoe snel het tuig weer vrij is. Morgen kunnen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helaas duurt het opruimen van de hele teringzooi die ze achterlaten een stuk langer.
Laat staan het herstellen van al die schade die ze hebben aangericht.
Inderdaad, Chaingang tijd....quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stel ze maar te werk om hun eigen teringzooi op te ruimen de komende weken.
https://www.at5.nl/mediaquote:
Opleiding tot stratenmaker zou die meisjes goed doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stel ze maar te werk om hun eigen teringzooi op te ruimen de komende weken.
Er loopt er 1 tussen in het zwart die bij elke arrestatie, of als er 1 vastgehouden wordt door 2 man, een fotootje komt maken. Met een pasje om zijn nek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:41 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie? die die gast van de shovel trekken? dat is de AE (aanhoudings eenheid)
quote:
Komop Excelsior?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
Het liedjes repertoire is bij voetbalfans toch wat beter voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |